SerranoFan16 kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Voisitko tehdä bannerin Guillesta? Tuotantokauden saat vapaasti valita.
Tuos ny olis, toivottavasti kelpaa![]()

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Moi (:
Jos viitsit ja jos on kuvamatskua, niin voisitko tehdä mulle bannerin Lunasta ja Gaelista? (:
Jos ei oo tosta kuvamatskua, niin tee sit vaan Lunasta banneri, jos käy. (8
Victorkio kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Voisitko tehdä bannerin Guillesta? Tuotantokauden saat vapaasti valita.
Tuos ny olis, toivottavasti kelpaa![]()
Kyllä kelpaa kiitos! Käyttöön menee (:
SerranoFan16 kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Moi (:
Jos viitsit ja jos on kuvamatskua, niin voisitko tehdä mulle bannerin Lunasta ja Gaelista? (:
Toki, kiva tehdä välillä näistä uusistaki jotai

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Moi (:

SerranoFan16 kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Moi (:
Tein Lunasta ny, ku ei nii löytyny kuvia Lunasta ja Gaelista, mutta toivottavasti kelpaa![]()

Lellura kirjoitti:Jos viitsisit tehdä Tetéstä jonkun avan, joka on vikana tuotantokautena otettu.
Lellura kirjoitti:Jos viitsisit tehdä Tetéstä jonkun avan, joka on vikana tuotantokautena otettu.

Sawyer kirjoitti:Loistavia näyttää olevan.![]()
143. jakso: Vauvauutisia
Siis viime jaksosta haluaisin bannerin, se kohta kun Guille tulee kertoo Raulille siit African raskaudesta. Eli semotteen missä niil olis kummallakin hyvät ilmeet.Nimeni vas. yläkulmaan.
Kiitos!
Januska kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Lellura kirjoitti:Jos viitsisit tehdä Tetéstä jonkun avan, joka on vikana tuotantokautena otettu.
Tuollanen tuli![]()
Ihana avatar!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa