-Summer- kirjoitti:Rakastuin Guilleen eilisessä jaksossa! Se oli niiin ihana vaan kun se koitti sovittaa välinsä Tetén kanssa <3
Ja sit Curro oli niin söpö kun se hymyili kun sai tietää Guillen ja Tetén seurustelusta.
Ja Lunan ja Tetén tanssi oli mahtava...
Luulisin että ainakin kaikki miespuoliset katsojat tykkäs
Uppista, unohdin kattoo tän uusinnan mut ei se haittaa... Anyway, katon nyt loppuun tän. Näänpäs taas Tetén ja Lunan tanssinOon kattonu sen 4 kertaa ja koittanu tanssia itsekin, nyt voisin vaan ihastella ammattilaisia.
Mua jotenkin potutti et Celiaa näytettiin niin vähän! Eikä se ihmetelly mitään Diegon ihmejuttuja.
Sit mua ärsytti et yhtäkkiä vedettiin mukaan Afrin isä
Ja sit kun ne puhu siinä olohuoneessa illallisella koko ajan kermavaahdost
Ja sit mulla oli todella outo fiilis kun katoin Tetén ja Guillen riitelyä, samalla säälin Guillea ja samalla toistelin ääneen et "siitäs sait, Guillermito!"
Hajosin tolle jonkun toisen koulun tanssille, ihan järkkyä!
Se biisi oli aivan ihana Tetén ja Lunan tanssiessa!
Ja sit Tetéstä tuli mun suosikki, se tanssi älyttömän hyvin ja uhmas teinisti vanhempiaan, ihanaa! :p
Ja vihan liekkin syttyi Lunaa kohtaan, ärsyttävääääää!
Juu mutta eipä tässä mitään, nyt on pakko kattoo Tetén ja Diegon tanssi kuutoskaudelta, good by!
Yhdyn suurilta osin tähän.

![Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)