Nyt haluaisin välillä tehdä toiveita noista uusista jaksoista, joten jos haluaa FanArtia uusista jaksoista, niin sitten Toiveita vaan!
Joyeux kirjoitti:Tahtoisitko tehdä mulle varastoon bannerin siitä kohtaa keskiviikon jaksosta, kun Raul on tuonut Afrille aamupalaa ja ne on siellä niillä ja puhuu? Muita toiveita mulla banneriin ei oo, etköhän sä tiedä minkätyylistä on haussa.
Kiitos jo etukäteen!
Joyeux kirjoitti:Tahtoisitko tehdä mulle varastoon bannerin siitä kohtaa keskiviikon jaksosta, kun Raul on tuonut Afrille aamupalaa ja ne on siellä niillä ja puhuu? Muita toiveita mulla banneriin ei oo, etköhän sä tiedä minkätyylistä on haussa.
Kiitos jo etukäteen!

SerranoFan16 kirjoitti:Joyeux kirjoitti:Tahtoisitko tehdä mulle varastoon bannerin siitä kohtaa keskiviikon jaksosta, kun Raul on tuonut Afrille aamupalaa ja ne on siellä niillä ja puhuu? Muita toiveita mulla banneriin ei oo, etköhän sä tiedä minkätyylistä on haussa.
Kiitos jo etukäteen!
Tuos ny sitte olis, toivottavasti kelpaa![]()

SerranoFan16 kirjoitti:Joyeux kirjoitti:Tahtoisitko tehdä mulle varastoon bannerin siitä kohtaa keskiviikon jaksosta, kun Raul on tuonut Afrille aamupalaa ja ne on siellä niillä ja puhuu? Muita toiveita mulla banneriin ei oo, etköhän sä tiedä minkätyylistä on haussa.
Kiitos jo etukäteen!
RinU kirjoitti:Tarvitsisin avan tänään??RinU kirjoitti:Tekisitkö mulle avan ja bannerin Gaelista??
Avaan mun nick ja Moderaattori IIja banneriin nick ja Gael
Joyeux kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Joyeux kirjoitti:Tahtoisitko tehdä mulle varastoon bannerin siitä kohtaa keskiviikon jaksosta, kun Raul on tuonut Afrille aamupalaa ja ne on siellä niillä ja puhuu? Muita toiveita mulla banneriin ei oo, etköhän sä tiedä minkätyylistä on haussa.
Kiitos jo etukäteen!
Oi aivan ihana! Tulet näkemään tämän piakkoin käytössä (: Kiitos!
Strawberry kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Joyeux kirjoitti:Tahtoisitko tehdä mulle varastoon bannerin siitä kohtaa keskiviikon jaksosta, kun Raul on tuonut Afrille aamupalaa ja ne on siellä niillä ja puhuu? Muita toiveita mulla banneriin ei oo, etköhän sä tiedä minkätyylistä on haussa.
Kiitos jo etukäteen!
ihana!<3
RinU kirjoitti:KiittiSerranoFan16 kirjoitti:RinU kirjoitti:Tarvitsisin avan tänään??RinU kirjoitti:Tekisitkö mulle avan ja bannerin Gaelista??
Joo tulee

Kiitos, otan tuon ensimmäisen.SerranoFan16 kirjoitti:RinU kirjoitti:KiittiSerranoFan16 kirjoitti:RinU kirjoitti:Tarvitsisin avan tänään??RinU kirjoitti:Tekisitkö mulle avan ja bannerin Gaelista??
Joo tulee
Tuos on ava, 2 mode fontti vaihtoehtoa, banneri tulee varmasti 2 tunnin sisällä![]()
![]()

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa