SerranoFan16 kirjoitti:Nata kirjoitti:Voisitko tehdä mulle muutaman avan joko Gael,Teté,Guille tai DVD?
Kausilla ei väliä?
Voin tehdä Guillesta että Tetéstä, ku oon tehny justii Gaelista ja DVD:stä monta avaa
Juu kyllä kelpaa, kiitos jo etukäteen
SerranoFan16 kirjoitti:Nata kirjoitti:Voisitko tehdä mulle muutaman avan joko Gael,Teté,Guille tai DVD?
Kausilla ei väliä?
Voin tehdä Guillesta että Tetéstä, ku oon tehny justii Gaelista ja DVD:stä monta avaa

Lollipop- kirjoitti:Anteeks kun vaivaan sua taas mut voisitko tehdä mulle Teté- bannerin? Kuvat vois olla uusista jaksoista. Bannerissa vois lukee Teté ja mun nimimerkki. Kiitos jo etukäteen (:
SerranoFan16 kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:Anteeks kun vaivaan sua taas mut voisitko tehdä mulle Teté- bannerin? Kuvat vois olla uusista jaksoista. Bannerissa vois lukee Teté ja mun nimimerkki. Kiitos jo etukäteen (:
Juu, toki toki

RinU kirjoitti:Kiitti bannerista, mut voisitko tehä siitä laulukohdasta, toivottavast ei mee liian vaikeeks

SerranoFan16 kirjoitti:RinU kirjoitti:Kiitti bannerista, mut voisitko tehä siitä laulukohdasta, toivottavast ei mee liian vaikeeks
Tuollanen tuli, fontteja oli vaikee valita tuohon, ku ei mikää oikeen sopinu hyvin, mutta toivottavasti kelpaa ny![]()

Handee kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:RinU kirjoitti:Kiitti bannerista, mut voisitko tehä siitä laulukohdasta, toivottavast ei mee liian vaikeeks
Tuollanen tuli, fontteja oli vaikee valita tuohon, ku ei mikää oikeen sopinu hyvin, mutta toivottavasti kelpaa ny![]()
ihana ! Ja viel gael nam !![]()
![]()
SerranoFan16 kirjoitti:RinU kirjoitti:Kiitti bannerista, mut voisitko tehä siitä laulukohdasta, toivottavast ei mee liian vaikeeks

Nata kirjoitti:Voisitko tehdä mulle muutaman avan joko Gael,Teté,Guille tai DVD?
Kausilla ei väliä?

Kausilla ei väliä?
Tuossa on, molemmat on 8 kaudelta, toivottavasti kelpaa![]()
![]()

Natalia-Fan kirjoitti:Voisitko tehä mulle jonkun upeen avan Tetéstä vaikka 8. kaudelta? Semmosista kuvista mieluiten mitä ei hirveesti oo käytetty vielä kenenkään bannereissa ja avoissa. (: Joku hymy sopis tohon mun banneriin, kun tossa bannerissakin on hymykuvia.Natalia-Fan siihe vaan. Kiitti paljon!
Kausilla ei väliä?
Tuossa on, molemmat on 8 kaudelta, toivottavasti kelpaa![]()
![]()

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa