ja eiks se Richi menny kans jostain muualta ku keittiön kohilta ?René kirjoitti:MariTere kirjoitti:René kirjoitti:Susna kirjoitti:René kirjoitti:Frozen_ kirjoitti:René kirjoitti:Kuten oon sanonukki, noi lavastemoat Serranoiden talossa on aika isoja huomattavia.
En jaksanu koko ketjuu lukee mut mitä esimerkiksi? mokia siis
No ekassa jaksoss Diegon ja Lucian huone on yläkerrassa, kolmannella kaudella kaudella Teté ja Guille kävelee kaksikon huoneen ohi kun he aloittaavat panemisen... Ovatpas he pitkiä...
Teté karkaa ekalla kaudella huoneensa ikkunasta ja kappas, tuleekin keittiön ikkunan takaa, vaikka tyttöjen huoneen ikkuna ei ole keittiön ikkunan yläpuolella.
Hmm... Oon itekki yrittäny kovasti hahmottaa mm. Serranojen talon yläkertaa. Se on tosi hämmentävää, ku yritän miettiä, et miten just se tietty poikien huoneen ikkuna voi olla keittiön yläpuolella, koska mun mielestä siitä ikkunasta ei pitäis pystyy kattoo ainakaa siihen kohtaan Serranojen pihaa. Mun aivot ei riitä sen hahmottamiseen, tai sit se lavastus kusee.
Jep. Yhessä 8.kauden jaksossa taas poikien huone on keittiön yläpuolella
Ja sitten se, että poikien huoneesta näkee siihe kuistille, siit yhest pikkuikkunasta kerrossängyn päässä. Sen pitäis olla iha loogista...
Hmm ja siin jaksossa jossa Teté karkas sinne Ricky Martinin konserttii, ni ne lähti sielt tyttöjen huoneen ikkunasta, ja meni siitä keittiön ikkunan ohiJa sit ku Raul tuli yöl ikkunan kautta tyttöjen huoneesee ku Afriki oli siel, ni ei se kyl siit keittiön yli menny : D
JepsMenis siitä sivusta, jossa kohtaa pitäis olla Diegon ja Lucian huone...

![Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)