Guille-FAN kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Tässä nyt nämä.
Guille-FAN:in ava:
Tein kahella eri tekstillä.![]()
Kiitos näistä, tuo viimeinen on mielestäni paremmalla fontilla joten otan sen.
Ole hyvä, kiva kun kelpaa (:
Guille-FAN kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Tässä nyt nämä.

Victorkio kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Tässä nyt nämä.
Ole hyvä, kiva kun kelpaa (:

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Tekisitkö muutaman avatarin livekuvista Nataliasta (Teté)? (: Mahdollisimman uusista kuvista, jos löytyy.
Jos ei löydy, niin jos sit tekisit muutaman avatarin Tetéstä 4-6. kaudelta. (:

Lollipop- kirjoitti:Ensiksi sanon, että hienoja töitä Victorkiomutta sitten asiaan... toivoisin, että tekisit mulle Juanito- bannerin. Kuvat vois olla samasta kohtauksesta. Tekstiks Lollipop- ja Juanito. Kiitos jo etukäteen (:

Victorkio kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:Ensiksi sanon, että hienoja töitä Victorkiomutta sitten asiaan... toivoisin, että tekisit mulle Juanito- bannerin. Kuvat vois olla samasta kohtauksesta. Tekstiks Lollipop- ja Juanito. Kiitos jo etukäteen (:
Kiitos, voin tehä (:

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Tekisitkö muutaman avatarin livekuvista Nataliasta (Teté)? (: Mahdollisimman uusista kuvista, jos löytyy.

Lollipop- kirjoitti:Ensiksi sanon, että hienoja töitä Victorkiomutta sitten asiaan... toivoisin, että tekisit mulle Juanito- bannerin. Kuvat vois olla samasta kohtauksesta. Tekstiks Lollipop- ja Juanito. Kiitos jo etukäteen (:

Victorkio kirjoitti:Tässä nyt nämä.
Shelle:n banneri:

Victorkio kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Tekisitkö muutaman avatarin livekuvista Nataliasta (Teté)? (: Mahdollisimman uusista kuvista, jos löytyy.
Tein sekä Tetéstä, että Natalíasta (:![]()

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa