Shelle kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Tässä nyt nämä.
Shelle:n banneri:
Kiitos, todella paljon (: Varmasti tulen käyttämään jossain vaiheessa!
Ole hyvä (:
Strawberry kirjoitti:Victorkio kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Tekisitkö muutaman avatarin livekuvista Nataliasta (Teté)? (: Mahdollisimman uusista kuvista, jos löytyy.
Jos ei löydy, niin jos sit tekisit muutaman avatarin Tetéstä 4-6. kaudelta. (:
Tein sekä Tetéstä, että Natalíasta (:![]()
ihania!

Victorkio kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:Ensiksi sanon, että hienoja töitä Victorkiomutta sitten asiaan... toivoisin, että tekisit mulle Juanito- bannerin. Kuvat vois olla samasta kohtauksesta. Tekstiks Lollipop- ja Juanito. Kiitos jo etukäteen (:
Tässä tämäKuvat banneriin otti Nata.

Lollipop- kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:Ensiksi sanon, että hienoja töitä Victorkiomutta sitten asiaan... toivoisin, että tekisit mulle Juanito- bannerin. Kuvat vois olla samasta kohtauksesta. Tekstiks Lollipop- ja Juanito. Kiitos jo etukäteen (:
Tässä tämäKuvat banneriin otti Nata.
Tosi hieno, kiitos. Käyttöön menee

Victorkio kirjoitti:Toiveita?
Nyt ois aikaa toteuttaa.

Strawberry kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Toiveita?
Nyt ois aikaa toteuttaa.
Voitko tehä mulle bannerin Afrista ja Raúlista? (: kuvat mieluiten vähän vanhemmilta kausilta, jos vaan löytyy

Victorkio kirjoitti:Strawberry kirjoitti:Victorkio kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Tekisitkö muutaman avatarin livekuvista Nataliasta (Teté)? (: Mahdollisimman uusista kuvista, jos löytyy.
Jos ei löydy, niin jos sit tekisit muutaman avatarin Tetéstä 4-6. kaudelta. (:
Tein sekä Tetéstä, että Natalíasta (:![]()
ihania!
Kiitos

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa