Guille y Teté - hermanastros y más: 15. OSA, 2/3 !!

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Jatkanko tarinaa?

Kyllä!
32
94%
Ei!
2
6%

Ääniä yhteensä : 34

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » To Elo 06, 2009 2:03

Kirjoitan 14. osan ennen koulujen alkua, eli varmaan viikonloppuna. :)
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja kkiljun » To Elo 06, 2009 7:13

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Kirjoitan 14. osan ennen koulujen alkua, eli varmaan viikonloppuna. :)

Mahtavaa
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja diego-jámon » To Elo 06, 2009 9:29

kkiljun kirjoitti:
NataliaSanchez-fan kirjoitti:Kirjoitan 14. osan ennen koulujen alkua, eli varmaan viikonloppuna. :)

Mahtavaa

Todellakin ihan huippujuttu! :)
Kuva
Kuva
Kuva

LOS SERRANO - HASTA SIEMPRE<3
diego-jámon
Maria Teresa Capdevila Gómez

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Pe Elo 07, 2009 11:39

Luin ton 13. osan kokonaan tänään, ja ehdottomasti jatkat 20. osaan asti. Tämä oli todella hyvä, pian uutta osaa kehiin.
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja René » La Elo 08, 2009 3:44

Hyvä osa jälleen!
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja diego-jámon » La Elo 08, 2009 10:33

Saadanko kenties jo huomenna uutta osaa luettavaksi? i hope so :)
Kuva
Kuva
Kuva

diego-jámon

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ma Elo 10, 2009 3:20

Koneessani on jotain vikana, se ei tule päälle ja veljeni ehtii vasta tänään katsoa sitä, joten uudessa osassa kestää.
Kirjoitan sen niin pian kun pystyn, sillä nyt löytyisi inspiraatiota.

Ja kiitos kommenteista kaikille !! :)
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja diego-jámon » Ma Elo 10, 2009 9:38

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Koneessani on jotain vikana, se ei tule päälle ja veljeni ehtii vasta tänään katsoa sitä, joten uudessa osassa kestää.
Kirjoitan sen niin pian kun pystyn, sillä nyt löytyisi inspiraatiota.

Ja kiitos kommenteista kaikille !! :)

No hyväähän kannattaa aina odottaa ;)
Kuva
Kuva
Kuva

diego-jámon

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Elo 15, 2009 10:16

Tänään tulee osa 14. :-)
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja diego-jámon » La Elo 15, 2009 12:42

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Tänään tulee osa 14. :-)

Jes :D Odotettu on ;)
Kuva
Kuva
Kuva

diego-jámon

ViestiKirjoittaja kkiljun » La Elo 15, 2009 6:41

diego-jámon kirjoitti:

Vihdoinkin!!!!!!!!!!!!!
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja MariTere » La Elo 15, 2009 7:05

kkiljun kirjoitti:
diego-jámon kirjoitti:

Vihdoinkin!!!!!!!!!!!!!

Jep! :D
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Elo 15, 2009 8:11

PART 14
Pitikin lupautua kirjoittamaan tämä tänään, väsyttää niin kamalasti.. :D
Nyt siirrymme 6. tuotantokauden puolelle.

"Oli taas uusi päivä. Nyt aurinko ei paistanut. Satoi ja tuuli. Tuuli paiskoi ikkunoita ja puut olivat repeämispisteessä.
Diego istui keittiössä hiljaa juoden laimeaa kahviaan ja katsoi ikkunasta ulos haikeana. Tänään hänellä ja Lucíalla olisi vuosipäivä. Kolme upeaa avioliittovuotta takanapäin.
Pian portaissa kuului ääniä. Diego nappasi lehden käsiinsä ja luki sitä muka kiinnostuneena.
Lucia ja Guille kävelivät peräkkäin keittiöön ja Lucía käveli Diegon luokse moiskauttamaan tämän huulille hellän suukon.
"Hei, oma pikku kaljupääni." Lucía sanoi ja Guille naurahti pienesti. Pian Teté ja Curro saapuivat keittiöön ja Teté istahti Guillen viereen ruokapöydän ääreen.
"Huomenta." Guille sanoi Tetélle hymyillen ja ojensi tälle lasista muropurkkia.
"Huomenta. Ai kiitos." Teté sanoi ja otti muropurkin Guillen kädestä hymyillen vaimeasti ja kaatoi pieneen oranssiin kulhoon muroja.
Guille katsoi isäänsä veikeän näköisenä.
"Onko kiinnostava autolehti?" Guille kysyi isältään uteliaana ja yskähti pienesti.
Diego nosti katseensa lehdestä ja hymähti.
"Tietysti on. Täällähän on niin hienoja niitä kraislereita ja voortteja ja ties mitä." Diego selosti ja sai Lucían naurahtamaan pienesti. Pian kuului ovikellon ääni. Tapansa mukaisesti Curro nousi seisomaan.
"Mä avaan!" poika huusi ja juoksi ovelle.
"Huomenta." kuului Santiagon köriläsmäinen ääni ja pientä hihitystä.
"Joillakin ei ole tapoja sitten yhtään. Kuinkahan monta kertaa olet etuillut minua tässä ovella? Kuinka Lourditas kestää sinua kun olet tuollainen luolamies?" Carmen-mummi marisi ja käveli Santiagon perässä keittiöön.
"Huomenta, perhe!" Carmen sanoi ja suukotti Tetén poskea.
"Huomenta, mummi." Teté hymyili ja siirsi katseensa Diegoon, sitten tökäten Guilleä kylkeen.
"Miks Diego lukee autolehteä ylösalaisin?" Teté kuiskasi.
"Sitä mäkin tässä." Guille naurahti ja sai Teténkin hymyilemään.
"Aika lähteä kouluun, vaikka sää onkin niin kamala. Yritetään kaikki piristyä vaikka onkin niin inhottava lähteä tuonne sateeseen." Lucía sanoi ja nojasi pöytään ottaen Diegon kädestä autolehden ja kääntäen sen oikeinpäin.
"Nythän nuo kraislerit ja voortit ovat entistä hienompia." Lucía sanoi imitoiden Diegon puhetyyliä ja suuteli miestään nopeasti ja katsoi tähän.
"Teen meille illallisen. Syömme kahdestaan oikean katkarapuillallisen." Lucía hymyili ja lähti eteiseen.
"Minä ajattelin, että.." Diego selosti Lucían perään mutta tämä oli jo mennyt.
"Heihei, isä. Osta mulle krysler." Guille mutisi ja sai Tetén nauramaan.
"Se on Chrysler." Teté sanoi hihitellen.
"Mikä lie!" Guille huudahti ja lähti Teté perässään.
"Millaista on nykyajan nuoriso kun käskevät vanhempiaan ostamaan kyljyksiä! Yleensähän ne haluavat kaikkia hienouksia!" Santiago sanoi ja kastoi churronsa kahvikuppiinsa ja söi sen nopeasti.
"Luolamies." Carmen ärähti ja poistui keittiöstä silittämään pyykkejä.

--------------------------------------

Koko perhe oli jo saapunut koululle ja Lucía käveli nopeasti opettajanhuoneeseen kuivattelemaan kastunutta paitaansa.
"Hei Yoli." Teté huudahti ja käveli nopeasti Guillen ja porukan ohi mennen halaamaan ystäväänsä.
"Mitä kuuluu?" Teté jatkoi ja käveli käsi ystävänsä olkapäällä kohti tyttöjen vessaa.
"Hei." Guille sanoi hiljaa Tetélle tämän kävellessä ohi.
"Moi." Teté vastasi ja hymyili leveästi Guillelle ja käveli pois.
"Mikäs toi tervehdys oli? Niin siirappista että .." Boltsi aloitti ja DVD jatkoi:
"...Tuleeko aivan nälkä? Nam, ajattele jotain hunajapiirakkaa."
Pojat nauroivat ja Boltsi pyöräytti silmiään turhautuneesti.
"Tosi hauskaa hei." Boltsi ärähti ja käveli poispäin.
"Guille muuten, meinaatko tehdä mitään señorita Capdevilan suhteen?" Boltsi kysyi ja katsoi tyttöjen vessaa kohti, jonka oven edessä Yoli ja Teté seisoivat.
"Enpä tiedä." Guille murahti.
"Meinaan vaan, että ne on just menossa tyttöjen vessaan 3. käytävän ovesta? Joten mitäs, jos me mentäis 2. käytävän ovesta tyttöjen vessaan kaikki yhteen vessakoppiin ja .." Boltsi selosti innostuneena ja näki kavereidensa inhoitsevat ilmeet.
"..kuunneltais niiden puheita!" Boltsi jatkoi ja hymyili maireasti.
"Mä olen niin iloinen että sä jatkoit noin." DVD sanoi ja sai Guillen nauramaan.
"Mennään vaan. Ne kumminkin puhuu jotain tylsiä." Valdano sanoi korkealla äänellä ja DVD löi kätensä tämän suun eteen.
"Puhu nyt vähän lujempaa niin saadaan imbesillien kuva." DVD ärähti.
Pojat hiipivät pois paikalta ja juoksivat tyttöjen vessaan.

--------------------------------------

Pojat olivat kaikki neljä ahtautuneet yhteen vessakoppiin ja pian ovi aukeni.
"Ihan oikeasti, mä en tiedä mitä mä tekisin. Mä tykkään siitä niin paljon." tytön ääni sanoi ja huokaisi.
"Onko se Teté?" Valdano kuiskasi ja yritti nousta vessakopissa niin korkealle, että olisi nähnyt oven yltä ketkä vessaan olivat tulleet.
"Sun kannattaa kiinnittää sen huomio. Oothan sä tehnyt sen ennenkin." toinen tytön ääni sanoi ja naurahti.
"Joo, mutta ei se ole koskaan oikeastaan tykännyt musta. Se on sellainen esittäjä." tyttö sanoi ja huokaisi uudelleen, syvemmin.
"Se on ehdottomasti Teté." Boltsi kuiskasi.
"Kuinka niin, ääliö?" Guille kysyi hiljaa.
"No kun se puhuu että se josta se tykkää niin on esittäjä." Boltsi sanoi ja heilautti kättään.
"Kiitos vaan, ääliö ja turpa kiinni etten mä vyörytä sua täältä kopista pois niinku mitäkin tynnyriä!" Guille ärähti ja tönäisi Boltsia, joka kuitenkin pystyi pitämään tasapainonsa niin, ettei törmännyt vessakopin seinään.
"Se on Yoli ja Teté mutta Yolí on se, joka tykkää jostakin." Valdano sanoi hiljaa ja Guille laski päänsä.
"Älä masennu." DVD kuiskasi Guillelle ja taputti tätä olkapäälle.
"Sen aksentti on niin ihana ja ne kiharat, ihanaa! Voi kun mä voisin joskus leikata niistä yhden suortuvan ja pitää sitä mukanani ainiaan että mulla pysyis muistona sen ihanat ja komeat kasvot." Yolí sanoi ja yritti avata vessakoppia, jossa pojat olivat mutta pojat olivat omaksi onnekseen laittaneet sen lukkoon.
Yolí meni viereiseen vessakoppiin ja Teté jäi peilailemaan itseään.
DVD nauroi naama punaisena vessakopissa ja muut katsoivat häntä totisena.
"Mille ihmeelle sä naurat?" Valdano kysyi ja laskeutui alas oven korkeudelta.
"Ettekö te tajua? Kiharat. Aksentti.." DVD aloitti ja osoitti etusormellaan Valdanoa.
"On yhtä kuin hän." DVD nauroi ja sai Guillenkin hekottamaan.
"Mitä sä meinaat tehdä Guillen kanssa? Onko se yhä sitä samaa en-välitä-susta -teeskentelyä?" Yolí kysyi ja veti vessan ja tuli pois sieltä.
"En mä tiedä. En oo teeskennellyt yhtään, eikä Guillekään! Meidän tilanne on tosi luonnollinen. Sellainen veli-sisarsuhde." Teté sanoi Yolín pestessä käsiään.
"Etkö sä meinaa tehdä mitään? Sä meinaat vaan antaa asian olla? Sä et sano sille mitään ja pian koulut loppuu? Sä lähdet Barcelonaan koko kesäloman ajaksi ja riudut sielä rakkaudesta kun Guille lähtee isänsä kotikylään tapailemaan kylän tyttöjä, jotka muuten on aika nopeita etenemään. Päätä nopeasti, mitä teet." Yolí sanoi ja Teté huokaisi vuorostaan syvään.
"Älä viitsi. Nyt mulle tuli ihan kauhean syyllinen olo." Teté parahti ja nosti reppunsa lavuaarin reunalta ja heitti sen selkäänsä.
"Heureka! Mä vaan testasin sua. Meidän äiti aina sanoo, että jos testaa jotain ystävätärtä noin ja sille tulee syyllinen olo, se on yhä rakastunut ja haluaa edistää ystävyys tai teidän tapauksessa sisarussuhdetta!" Yolí selosti.
"Onko näin?" Teté hihkaisi helpottuneena.
Yoli myönsi hymähtämällä ja Teté haroi hiuksiaan.
"No sittenhän mun pitää nopeasti tehdä asialle jotain, ennen kuin on liian myöhäistä. Mun pitää mitä pikimmin jutella Guillen kanssa, ja sanoa sille että mä tahdon olla sen kanssa enemmän kuin ystäviä .. eikun sisaruksia." Teté sanoi ja nosti vasenta kulmakarvaansa inhoten.
"Kuulostaa vastenmieliseltä sanoa noin. Haluan olla enemmän kuin sisaruksia Guillen kanssa." Teté nauroi ja Yolikin hihitti.
"Sano se sisaruspuolia niin kyllä auttaa." Yolí sanoi.
"Totta. Muuten, sä vissiin juttelet kaikesta sun äitisi kanssa.." Teté sanoi ja niin tytöt lähtivät vessasta.

-------------------------------------------

Boltsi avasi nopeasti kopin oven ja Guille syöksyi sieltä ulos ruveten voitonriemuiseen tanssiin.
"Teté haluaa ottaa mut takaisin!" Guille huudahti ja sai ystävänsä hymyilemään.
"Onnekas." Valdano sanoi kateellisena.
"Kuinka niin? Onhan sulla Yolí!" DVD sanoi ja nauroi.
"Hyi että, ei ikinä!" Valdano karjaisi.
Boltsi löi Valdanoa korville niin, että tämän kiharat lytistyivät.
"Ääliö, älä puhu mun siskosta noin!" Boltsi ärähti loukkaantuneena.
"No sori. Mielummin mä ottaisin Tetén kuin Yolín. Anteeksi vaan, mutta se on tieteellinen tosiasia. Kuka vaan ottaisi ehdottomasti sen kauniimman tytön." Valdano selosti ja DVD hekotti.
"Mä voisin ottaa sen kotikylän tytön." DVD sanoi Guillelle ja taputti tämän olkapäätä kaverillisesti.
"Eikö näin?" DVD kysyi ja vinkkasi Guillelle silmää leikkisästi ja sai kaverinsa nauramaan.
"Juuri näin." Guille nauroi ja pojat poistuivat hyvin vähin äänin tyttöjen vessasta.
Guille voitonriemuisena, Valdano hämmentyneenä, DVD huvittuneena ja Boltsi loukkaantuneena. "

-----------------------------------------
Onko se tosiaan tieteellinen tosiasia, että kuka vaan valitsisi kauniimman tytön kahdesta mahdollisuudesta? Puhuuko Teté pikimmiten Guillen kanssa, vai pystyykö hän siihen ennen loman alkua? Miten sujuu Diegon ja Lucían hääpäiväillallinen? Jatkaako Santiago köriläskäytöstään?

Lue osa 15, jossa näemme paljon puolueellisuutta, jännittyneisyyttä, erimielisyyksiä ja ennenkaikkea riitoja!
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja diego-jámon » La Elo 15, 2009 8:48

Kiitos! :) Ihan huippuosa <3 Jännään kohtaan päättyi. Pakko kysyä, koska muuten teet tämän 15.jakson? Toivottavasti piaan... <33
Kuva
Kuva
Kuva

diego-jámon

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Elo 16, 2009 10:32

diego-jámon kirjoitti:Kiitos! :) Ihan huippuosa <3 Jännään kohtaan päättyi. Pakko kysyä, koska muuten teet tämän 15.jakson? Toivottavasti piaan... <33

Jaa-a, en nyt tiedä :D En kehtaa vielä luvata mitään. :D
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen