Flowers kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin Celiasta ja Gaelista?
Tuollanen tuli, kuvien takia kesti, toivottavasti kelpaa

Flowers kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin Celiasta ja Gaelista?

Jennaa kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Flowers kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin Celiasta ja Gaelista?
Tuollanen tuli, kuvien takia kesti, toivottavasti kelpaa![]()
Tosi upee! (:
tosi hieno !

René kirjoitti:Anteeks et kinuun sitä bannua, mutta tulossa pian ? (=
Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle Celiasta ja Gaelista bannerin jossa he ovat yhdessä?
Kiitos jo etukäteen!! (:
SerranoFan16 kirjoitti:Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle Celiasta ja Gaelista bannerin jossa he ovat yhdessä?
Kiitos jo etukäteen!! (:
No katotaa mitä saan aikaseksi, ku justii nyt tein Gael & Celia bannerin, siihenki oli aika vaikee löytää kuvat, mutta yritän jotenki.
sotka kirjoitti:sotka kirjoitti:Tekisitkö mulle Africasta bannerin mieluiten 4-5 kausilta.
Kiitos.
Ootko huomannut, kun yleensä laitat että oot huomannu.
Mut ei kiirettä.
René kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle Celiasta ja Gaelista bannerin jossa he ovat yhdessä?
Kiitos jo etukäteen!! (:
No katotaa mitä saan aikaseksi, ku justii nyt tein Gael & Celia bannerin, siihenki oli aika vaikee löytää kuvat, mutta yritän jotenki.
JOS saan neuvoo nii onha niil yks yhtene kohtaus siin kuistil
René kirjoitti:Päivää :--D
Haluaisin bannerin Guillesta 4. kaudelta. Teksteiksi:
René
Guillermo Serrano es el mejor

SerranoFan16 kirjoitti:René kirjoitti:Päivää :--D
Haluaisin bannerin Guillesta 4. kaudelta. Teksteiksi:
René
Guillermo Serrano es el mejor
Tuollanen tuli, toivottavasti kelpaa![]()
Okei.SerranoFan16 kirjoitti:Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle Celiasta ja Gaelista bannerin jossa he ovat yhdessä?
Kiitos jo etukäteen!! (:

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa