Handee kirjoitti:HIENOJA TAAS ihan huippu taas toi fiti !
Kiitosta

-Summer- kirjoitti:Nää on ihan älyttömän hienoja!
Laitan tähän joitain mun suosikkeja :>
Hyvälaatuset kuvat ja ihanat kuvat, hyvät leikkaukset, ihanasti sopii kuvat yhteen, kerta kaikkiaan i-h-a-n-a!
Molemmissa tosi hyvät kuvavalinnat ja -sommittelut, ihania!
Hauska kohtaus, hyvät kuvat, täydellinen.
Ja sit yks kysymys:
Olisitko niin kiltti ja antaisit tän
bannerin mun käyttöön? :> Sopis täydellisesti mun tulevaan avatariin ja bannereihin!

Guille-FAN kirjoitti:Kaisse sultaki pitää sit pyytää toive, eli Guille -banneri. Iloiset ilmeet, mieluummin uusimmilta kausilta 7-8. Ja sit Guille ava, 7-8 kausilta mieluiten.

Nata kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Kaisse sultaki pitää sit pyytää toive, eli Guille -banneri. Iloiset ilmeet, mieluummin uusimmilta kausilta 7-8. Ja sit Guille ava, 7-8 kausilta mieluiten.
Käykö banneriin 6.kauden lopusta, sillä ei oikein ole iloisia kuvia Guillesta, mut ava onnistuu 7-8 kaudelta?

Guille-FAN kirjoitti:Nata kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Kaisse sultaki pitää sit pyytää toive, eli Guille -banneri. Iloiset ilmeet, mieluummin uusimmilta kausilta 7-8. Ja sit Guille ava, 7-8 kausilta mieluiten.
Käykö banneriin 6.kauden lopusta, sillä ei oikein ole iloisia kuvia Guillesta, mut ava onnistuu 7-8 kaudelta?
Käykäy. Ja jos avan teet 7-8 kaudelta.

Nata kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Kaisse sultaki pitää sit pyytää toive, eli Guille -banneri. Iloiset ilmeet, mieluummin uusimmilta kausilta 7-8. Ja sit Guille ava, 7-8 kausilta mieluiten.

Nata kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:Jos haluat jonkun tehdä, tee mulle varastoon Juanito- banneri. Tekstiks Lollipop- ja jos keksit siihen jotain tekstiä, niin lisää se vaan banneriin. Kiitos (:
Alan just tekemään

Nata kirjoitti:Nata kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:Jos haluat jonkun tehdä, tee mulle varastoon Juanito- banneri. Tekstiks Lollipop- ja jos keksit siihen jotain tekstiä, niin lisää se vaan banneriin. Kiitos (:
Alan just tekemään
Tässä oisJa teksti suomeksi kuinka hyvä serkkusi on?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa