SerranoFan16 kirjoitti:Flowers kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin Celiasta ja Gaelista?
Tuollanen tuli, kuvien takia kesti, toivottavasti kelpaa![]()
Ihana! Kiitos paljon
SerranoFan16 kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:Voisitko tehä mulle jonkun upeen avan Tetéstä vaikka 8. kaudelta? Semmosista kuvista mieluiten mitä ei hirveesti oo käytetty vielä kenenkään bannereissa ja avoissa. (: Joku hymy sopis yhteen tohon mun banneriin, kun tossa bannerissakin on hymykuvia.Natalia-Fan siihe vaan. Kiitti paljon!
Tuos olis, toivottavasti kelpaa![]()

Natalia-Fan kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:Voisitko tehä mulle jonkun upeen avan Tetéstä vaikka 8. kaudelta? Semmosista kuvista mieluiten mitä ei hirveesti oo käytetty vielä kenenkään bannereissa ja avoissa. (: Joku hymy sopis yhteen tohon mun banneriin, kun tossa bannerissakin on hymykuvia.Natalia-Fan siihe vaan. Kiitti paljon!
Kiitos, ja todellakin ihana <3 Mutta et tainnut huomata että toivoin avaa, enkä banneria? : D Kyllä tämäkin kelpaa, mutta voisitko tehdä avan vielä? (:
SerranoFan16 kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:Voisitko tehä mulle jonkun upeen avan Tetéstä vaikka 8. kaudelta? Semmosista kuvista mieluiten mitä ei hirveesti oo käytetty vielä kenenkään bannereissa ja avoissa. (: Joku hymy sopis yhteen tohon mun banneriin, kun tossa bannerissakin on hymykuvia.Natalia-Fan siihe vaan. Kiitti paljon!
Kiitos, ja todellakin ihana <3 Mutta et tainnut huomata että toivoin avaa, enkä banneria? : D Kyllä tämäkin kelpaa, mutta voisitko tehdä avan vielä? (:
Aah, joo, sekotin ja luin väärin
, joo voin tehä avan, vaikka sitte tämän päiväsestä jaksosta

René kirjoitti:Hei
Toivoisin Guille-avatarta 7. kaudelta
Jos ei oo kuvii nii 8. kausikin käy
René kirjoitti:Hei
Toivoisin Guille-avatarta 7. kaudelta
Jos ei oo kuvii nii 8. kausikin käy

René kirjoitti:Moi
Voisitko tehdä Guille-bannun, samasta kohtaa kuin mun ava?Kiitos xD
René kirjoitti:Moi
Voisitko tehdä Guille-bannun, samasta kohtaa kuin mun ava?Kiitos xD

sotka kirjoitti:sotka kirjoitti:Tekisitkö mulle Africasta bannerin mieluiten 4-5 kausilta.
Kiitos.
Ootko huomannut, kun yleensä laitat että oot huomannu.
Mut ei kiirettä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa