lillye kirjoitti:No en nyt tiedä onko tää kovinkaan paha moka.. Kuitenkin, tässä vähän aikaa sitten tulleessa jaksossa, jossa Diegolla ja Elenalla oli Santin ja Fitin luulojen mukaan jotain juttua, niin siinä kohtaa kun Deigo ja Elena olivat kävelyllä, ja Fiti tuli paikalle, niin heidän takanaan joku tyyppi lakaisee tyhjää :-D Tai siis tekee vain siellä taustalla jotain.
Aika hassua, että Chonilla on sittenkin poika! Aina on saanut sellaisen kuvan että Chonilla ei ole koskaan ollut mitään vakavampaa. Kyllä mulle nyt itsellekin tulee mieleen se jakso, jossa Santin piti tehdä vakuutuspetos, mutta en kyllä muista että Tinin oltais esitelty Chonin poikana..

-Summer- kirjoitti:lillye kirjoitti:No en nyt tiedä onko tää kovinkaan paha moka.. Kuitenkin, tässä vähän aikaa sitten tulleessa jaksossa, jossa Diegolla ja Elenalla oli Santin ja Fitin luulojen mukaan jotain juttua, niin siinä kohtaa kun Deigo ja Elena olivat kävelyllä, ja Fiti tuli paikalle, niin heidän takanaan joku tyyppi lakaisee tyhjääTai siis tekee vain siellä taustalla jotain.
Aika hassua, että Chonilla on sittenkin poika! Aina on saanut sellaisen kuvan että Chonilla ei ole koskaan ollut mitään vakavampaa. Kyllä mulle nyt itsellekin tulee mieleen se jakso, jossa Santin piti tehdä vakuutuspetos, mutta en kyllä muista että Tinin oltais esitelty Chonin poikana..
Tinin esiteltiin kai Fitin siskonpoikana :>

mut eiks teté sanonu et sil on torstaina O.o eli aikasemmin ku Guillella jos oikein muista jos en niin onhan toi aika moka kans.kkiljun kirjoitti:Tete ja guillehän on näköjään syntynyt samoihinaikoihin. Tässä viimesessä jaksossa tete antaa ymmärtää että sillä on ensin synttärit ja guille vasta pari päivää myöhemmin. Kuitenkin jakson 24 alussa guille sanoo diegolle että sillä on synttärit ensi sunnuntaina ja tete mainitsee että sillä on synttärit seuraavalla viikolla. Ehkä pieni virhe.

Handee kirjoitti:mut eiks teté sanonu et sil on torstaina O.o eli aikasemmin ku Guillella jos oikein muista jos en niin onhan toi aika moka kans.kkiljun kirjoitti:Tete ja guillehän on näköjään syntynyt samoihinaikoihin. Tässä viimesessä jaksossa tete antaa ymmärtää että sillä on ensin synttärit ja guille vasta pari päivää myöhemmin. Kuitenkin jakson 24 alussa guille sanoo diegolle että sillä on synttärit ensi sunnuntaina ja tete mainitsee että sillä on synttärit seuraavalla viikolla. Ehkä pieni virhe.

en mä oo varma tästä kyl nyt siit on tooosi kauan ku oon kattonu sen jakson.. hmm.. aika moka kyl sitkkiljun kirjoitti:Handee kirjoitti:mut eiks teté sanonu et sil on torstaina O.o eli aikasemmin ku Guillella jos oikein muista jos en niin onhan toi aika moka kans.kkiljun kirjoitti:Tete ja guillehän on näköjään syntynyt samoihinaikoihin. Tässä viimesessä jaksossa tete antaa ymmärtää että sillä on ensin synttärit ja guille vasta pari päivää myöhemmin. Kuitenkin jakson 24 alussa guille sanoo diegolle että sillä on synttärit ensi sunnuntaina ja tete mainitsee että sillä on synttärit seuraavalla viikolla. Ehkä pieni virhe.
jus aktoin sen jakson mun mielst tete sano siinä seuraavalla viikolla, joka mun mielest tulee ens sunnuntain jälkeen.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa