ENSINKIN : en toivo paljoa Fan-Art toiveita, ja TOISEKS : Käytän tota Lucía banneria myöhemmmin..niña kirjoitti:Shelle kirjoitti:Tekisitkö mulle Lucíasta bannerin eilisestä jaksosta siitä Diegon "uni" kohtauksesta?
Ei ollu jaksoa koneella niin tuli aika epäselvä..
Mutta Shelle.. Mä oon tehnyt vähän aikaa sitten sulle kaksi bannua, joita ei ole näkynyt käytössä. Mihin sä kolmannen tarvitset, kun toivot muiltakin kuin multa ihan sairaasti?
Lisäksi sä vaadit ne nopeasti valmiiksi. Äskenkin nostit toivettas vaikka se oli ollut päivän tossa.

Mulle on yks lysti mitä sä väität, koska tiedän olevani oikeassa. EN TOIVO PALJON FAN-ARTTEJA JA ASIA ON LOPPUUN KÄSITELTY.niña kirjoitti:Shelle kirjoitti:ENSINKIN : en toivo paljoa Fan-Art toiveita
Hah, anna mun nauraa.. Sä toivot 99,9% varmuudella eniten FanArtteja.

Shelle kirjoitti:Mulle on yks lysti mitä sä väität, koska tiedän olevani oikeassa. EN TOIVO PALJON FAN-ARTTEJA JA ASIA ON LOPPUUN KÄSITELTY.niña kirjoitti:Shelle kirjoitti:ENSINKIN : en toivo paljoa Fan-Art toiveita

Tässä asiassa olen oikeassa ja ASIA ON LOPPUUN KÄSITELTY.Januska kirjoitti:Shelle kirjoitti:Mulle on yks lysti mitä sä väität, koska tiedän olevani oikeassa. EN TOIVO PALJON FAN-ARTTEJA JA ASIA ON LOPPUUN KÄSITELTY.niña kirjoitti:Shelle kirjoitti:ENSINKIN : en toivo paljoa Fan-Art toiveita
Mistä sä tiedät et SÄ oot aina oikeessa?

Sawyer kirjoitti:Upeita on.![]()
Elikkä tämmönen erikoinen toivomus:
Banneri missä olisi Tete ja Rauli.![]()
Semmonen missä kummallakin on kivat ilmeet ja valosa.
Nimeni saat sijoittaa mihin parhaiten sopii. Kausilta 7-8
Kiitos.

niña kirjoitti:Sawyer kirjoitti:Upeita on.![]()
Kiitos.
Tässä:

Lollipop- kirjoitti:niña kirjoitti:Sawyer kirjoitti:Upeita on.![]()
Kiitos.
Tässä:
Hieno (:
:o Täytyy sanoo et tää on kyllä ihan helvetin hieno.niña kirjoitti:Sawyer kirjoitti:Upeita on.![]()
Kiitos.
Tässä:

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa