Sawyer kirjoitti:Hienoja! Varsinkin toi Raul ava.

micorazon kirjoitti:HiiMelkein kaikki sun tekemät bannerit7avat mulle on päässy tohon sun "evoluutio" listaan (siis se mis näki sun vanhat ja uudet työt ja niiden eroavaisuudet, kehitys) Mut olet kyllä mielestäni aina ollut todella taitava tekemään näitä!! En nyt osaa mainita lemppareitani, kun kaikki ovat niin hyviä!!!Sun työt on niin ihania! Haluisitko tehä mulle bannerin Afrista?(yllätys yllätys) tuottiksella ei väli'ä

ibi kirjoitti:micorazon kirjoitti:HiiMelkein kaikki sun tekemät bannerit7avat mulle on päässy tohon sun "evoluutio" listaan (siis se mis näki sun vanhat ja uudet työt ja niiden eroavaisuudet, kehitys) Mut olet kyllä mielestäni aina ollut todella taitava tekemään näitä!! En nyt osaa mainita lemppareitani, kun kaikki ovat niin hyviä!!!Sun työt on niin ihania! Haluisitko tehä mulle bannerin Afrista?(yllätys yllätys) tuottiksella ei väli'ä
Joo voinhan mä tehdä, mutta ne toiveet miellellään tohon Toiveita ibiltä ketjuun![]()
En tänään kuitenkaa ihan kerkee
Ja kiitos kommentista

micorazon kirjoitti:ibi kirjoitti:micorazon kirjoitti:HiiMelkein kaikki sun tekemät bannerit7avat mulle on päässy tohon sun "evoluutio" listaan (siis se mis näki sun vanhat ja uudet työt ja niiden eroavaisuudet, kehitys) Mut olet kyllä mielestäni aina ollut todella taitava tekemään näitä!! En nyt osaa mainita lemppareitani, kun kaikki ovat niin hyviä!!!Sun työt on niin ihania! Haluisitko tehä mulle bannerin Afrista?(yllätys yllätys) tuottiksella ei väli'ä
Joo voinhan mä tehdä, mutta ne toiveet miellellään tohon Toiveita ibiltä ketjuun![]()
En tänään kuitenkaa ihan kerkee
Ja kiitos kommentista
Ups sori tuli väärään ketjuun :/ No voit sitten laittaa sen sinne oikeeseen ketjuun kuitenkin :.D Kiitos

ibi kirjoitti:Sawyer kirjoitti:Hienoja! Varsinkin toi Raul ava.
Oho!Mä laitoin siihe sun nickin..jtenkin luin, että tohon voisit lisätä nickin
xD No nyt siin on sun nick ja sillä sipuli xDD Niin ja kiitos kehuista : D
Ole hyvä René
JA kiitos Rinu, tossa alimmainen viesti

Sawyer kirjoitti:ibi kirjoitti:Sawyer kirjoitti:Hienoja! Varsinkin toi Raul ava.
Oho!Mä laitoin siihe sun nickin..jtenkin luin, että tohon voisit lisätä nickin
xD No nyt siin on sun nick ja sillä sipuli xDD Niin ja kiitos kehuista : D
Ole hyvä René
JA kiitos Rinu, tossa alimmainen viesti

MIelettömän hienoja (:ibi kirjoitti:
Tälläsiä tein ku oli tylsää.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa