katyn fanart-galleria (;

Serranoaiheiset fanitaiteet, avatarit ja bannerit. Toivo tai toteuta

ViestiKirjoittaja Handee » La Syys 05, 2009 11:16

oijoij taas ihanii töitä.. tykkään niin paljon tosta avasta minkä teit mulle ja toi bannerikin on vaan niin ihana ja huibbu ! (:
Ja toi m_oonalle tehty ava on kans ihana !
ja MariTerelle tehty banneri siinä on vaan jotenkin tosi suloset noi kuvat sekin on siks ihana ! (:
ja toi Natan banneri! UPEE ! :shock:
taas hienoja töitä kyllä kaikki.. (: katy osaa ! (:
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja niña » La Syys 05, 2009 4:10

Oi mä rakastan tota MariTerelle tehtyä bannua.
Sekä Jennaan avaa.

Ihania taas kaikki (:
Kuva
niña
HALLITSEVA AVATAR -KILPAILUN VOITTAJA
HALLITSEVA AVATAR -KILPAILUN VOITTAJA

ViestiKirjoittaja teteFAN » To Syys 10, 2009 9:30

Mahtavia ovat työt jälleen kerran (olipa yllätys ;D)! Tuo kollaasi on myös erittäin hieno ja hyvä idea oli tehdä sellainen.
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
teteFAN
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja katy » Ke Syys 16, 2009 6:20

Kiitoksia kommenteista!

Lollipop- kirjoitti:Ihania bannereita ja avoja katy! ;) suosikkini on ehdottomasti tää banneri:

Kuva

Vaik muutki on tosi loistavia (:

Kiitos Lolli! (: Tossa Natyn hymyssä on jotain tosi lumoovaa, joten helppo on saada hyviä bannereita tehtyä

Shelle kirjoitti:Uusista töistäsi suosikkejani ovat Natalia banneri ja tämä Fiti ja Ana banneri:
Kuva

Kiitos! Tykkään itekin tosta ja erityisesti siitä kohtauksesta josta ton bannerin kuvat on. (:

Victorkio kirjoitti:Hienoja jälleen! Omat suosikkini ovat näistä tuo Natalia banneri, Fiti ja Ana banneri, sekä tuo Guille banneri ja tuo m_oonan ava. Mutta kyllä muutkin ovat todella hienoja :D

//Lisäsin vielä yhen jutun

Kiitos kehuista Kio! (:

heittu kirjoitti:
Joyeux kirjoitti:
Shelle kirjoitti:Uusista töistäsi suosikkejani ovat Natalia banneri ja tämä Fiti ja Ana banneri:
Kuva

Mun suosikki on kanssa tää banneri, mutta noi kaikki on aivan mahtavia! Tykkään hirmuisesti (:

ihana banneri on!! 8)

Kiitos Joyeux ja heittu! (:

Handee kirjoitti:oijoij taas ihanii töitä.. tykkään niin paljon tosta avasta minkä teit mulle ja toi bannerikin on vaan niin ihana ja huibbu ! (:
Ja toi m_oonalle tehty ava on kans ihana !
ja MariTerelle tehty banneri siinä on vaan jotenkin tosi suloset noi kuvat sekin on siks ihana ! (:
ja toi Natan banneri! UPEE ! :shock:
taas hienoja töitä kyllä kaikki.. (: katy osaa ! (:

Taas tällanen kiva perusteellinen kommentti Handelta, jee. (; Kiva että tykkäät kaikista ja etenkin niistä omistas! ^^

niña kirjoitti:Oi mä rakastan tota MariTerelle tehtyä bannua.
Sekä Jennaan avaa.

Ihania taas kaikki (:

Kiitos, itekin tykkään siitä bannusta ja siitä avasta. (:

teteFAN kirjoitti:Mahtavia ovat työt jälleen kerran (olipa yllätys ;D)! Tuo kollaasi on myös erittäin hieno ja hyvä idea oli tehdä sellainen.

Kiitos töfö! (: Joo, toi kollaasi oli vähän tollanen, että tein sen joka tapauksessa, ja ajattelin, että kai sen sitten voi näytillekin ihan laittaa. ^^

katyn fanarteja osa 7 16.09.2009

Kuva
28.08.2009 Victorkiolle tehty avatar Santiagosta

Kuva
31.08.2009 Vastuumoderaattori Jennaan toiveeseen tehty avatar Tetéstä ja Guillesta

Kuva
03.09.2009 Natalia-Fanin toiveeseen tehty avatar Tetéstä

Kuva
19.08.2009 Shellelle tehty banneri Marcosista jaksossa 06x01

Kuva
30.08.2009 Frozen_:lle tehty banneri Celiasta, Anasta ja Áfricasta

Jälleen kerran uudehkoja töitä teidän kommentoitavaks. (; Viime aikoina on taas ollut koulujuttuja ja kaikkea muutakin ihme kiirettä ja fanartin teko jää helposti taustalle, mutta parhaani yritän ja toivon että se riittää. Pahoittelut kaikille niille, jotka joutuvat ja ovat joutuneet odottelemaan bannereitaan välillä pitkiäkin aikoja erinäisistä syistä. Kohta alkaa tilanne kaiketi vähän helpottaa. Jos ette sitä vielä tienneet, teidän kaikkien kommentit piristävät mua paljon ja innostavat tekemään lisää fanarteja, joten jatkakaa ihmeessä kommentointia. Eipä mulla tällä kertaa tän enempää, seuraava päivitys taas ehkä toivottavasti tulis tätä nopeemmin ja siinä onkin jotain vähän vanhempaa materiaalia, mutta nyt ei muuta kuin taas kommentteja tulemaan! ^^
Kuva
katy
Cogito ergo sum

ViestiKirjoittaja Lollipop- » Ke Syys 16, 2009 6:54

Voi ku ihania nää uudet! (: sä todellaki osaat ;)
Kuva
Lollipop-
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Victorkio » Ke Syys 16, 2009 7:04

Tosi hienoja töitä taas. Suosikikitn ovat Frozen_:lle tehty banneri, sekä tuo Natalia-Fanin ava ja tietenki mullekki tehty ava :D Mut kaikki on taas kyllä tosi hienoja.
Kuva
“Okay, let's do this one last time, yeah?”
Victorkio
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Joyeux » Ke Syys 16, 2009 7:09

Hienoja töitä taas noi uudet!

Itse tykkään eniten tuosta Frozen_:n bannerista, se on niin hieno vaan, sekä Jennaan avasta, ihastelin sitä jo tuolla toive-topicissa (:

Oot kyllä ihan huipputaitava!
Joyeux
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja MariTere » Ke Syys 16, 2009 7:21

Ihania noiki!

Tykkään eniten ehkä tosta Frozenin bannerista. Jotenki niin hauska kohtaus ja todella pirteä banneri. (: Ja sit Jennaan ava on toisiks ihanin. Ääh, toi Natan hymy ja muutenki toi kohtaus.. <3 Sit oot laittanu niin ihanat fontit ja kaikkea. Sit myös Natalia-Fanin ava IHANA. Niin kun jo sanoit, niin Natalian hymyssä todellakin on jotain niin lumoavaa! : )

Kaikki ihania. Osaat tehdä todella ihania töitä! (:
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Handee » Ke Syys 16, 2009 8:45

Upeita töitä taas jälleen kerran katy ! (:

tos victorkiolle tehdyssä avassa on santilla taas ilme niin kohillaan että :lol:

Jennaalle tehty ava on tosi ihana, kuva on otettu just tosi kivasti ja se on loistava tosi tollanen hellyyttävä, sulonen ! (:

Natalia-Fanin avakin on kiva, tollanen mukavan simppeli ja kuva on just kiva kanssa (:

Marcos banneri on ihan loistava, oot valinnu siihn kyllä niin hyvä kuvat varsinkin ton keskimmäisen ja viimesen ilmeet on mitä mahtavimmat ! Ei voi olla hymyilemättä kun niitä kattoo ! (:

Frozen_:n Celia, Afri & Ana banneri on ihana, jotenkin noi kuvat tekee siitä sellasen tosi mahtavan, se on tollanen tosi ilonen ja pirtee kun noi nauraa tossa ja sillee, tosta tulee vaan niin hyvin se jakso mieleen. (:

Eli tiivistettynä, kaikki työt siis on taas tosi upeita, ja osaat kyllä totisesti väsätä tätä FanArttii (:
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja teteFAN » Pe Syys 18, 2009 10:07

Hienoja on! Eritoten tuo Frozen_:lle tehty banneri ja Kiolle tehty ava.
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
teteFAN
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja katy » Pe Loka 02, 2009 10:56

Kiitokset jälleen kaikille kommentoineille! (:

Lollipop- kirjoitti:Voi ku ihania nää uudet! (: sä todellaki osaat ;)

Kiitos kehuista Lolli! (:

Victorkio kirjoitti:Tosi hienoja töitä taas. Suosikikitn ovat Frozen_:lle tehty banneri, sekä tuo Natalia-Fanin ava ja tietenki mullekki tehty ava :D Mut kaikki on taas kyllä tosi hienoja.

Paljon kiitoksia Kio! (:

Joyeux kirjoitti:Hienoja töitä taas noi uudet!

Itse tykkään eniten tuosta Frozen_:n bannerista, se on niin hieno vaan, sekä Jennaan avasta, ihastelin sitä jo tuolla toive-topicissa (:

Oot kyllä ihan huipputaitava!

Kiitos paljon kehuista, tollaset kommentit piristää aina! ^^ Ite tykkään Frozen_:lle ja Jennaalle tehdyistä töistä myös, ne on molemmat niin ihanan ilosia ja sellasia. : D

MariTere kirjoitti:Ihania noiki!

Tykkään eniten ehkä tosta Frozenin bannerista. Jotenki niin hauska kohtaus ja todella pirteä banneri. (: Ja sit Jennaan ava on toisiks ihanin. Ääh, toi Natan hymy ja muutenki toi kohtaus.. <3 Sit oot laittanu niin ihanat fontit ja kaikkea. Sit myös Natalia-Fanin ava IHANA. Niin kun jo sanoit, niin Natalian hymyssä todellakin on jotain niin lumoavaa! : )

Kaikki ihania. Osaat tehdä todella ihania töitä! (:

Kiitos MT! ^^ Tosiaan toi Natan hymy on vaan jotenki vastustamaton, erityisesti tykkään kans tosta Jennaan avan kuvasta. (:

Handee kirjoitti:Upeita töitä taas jälleen kerran katy ! (:

tos victorkiolle tehdyssä avassa on santilla taas ilme niin kohillaan että :lol:

Jennaalle tehty ava on tosi ihana, kuva on otettu just tosi kivasti ja se on loistava tosi tollanen hellyyttävä, sulonen ! (:

Natalia-Fanin avakin on kiva, tollanen mukavan simppeli ja kuva on just kiva kanssa (:

Marcos banneri on ihan loistava, oot valinnu siihn kyllä niin hyvä kuvat varsinkin ton keskimmäisen ja viimesen ilmeet on mitä mahtavimmat ! Ei voi olla hymyilemättä kun niitä kattoo ! (:

Frozen_:n Celia, Afri & Ana banneri on ihana, jotenkin noi kuvat tekee siitä sellasen tosi mahtavan, se on tollanen tosi ilonen ja pirtee kun noi nauraa tossa ja sillee, tosta tulee vaan niin hyvin se jakso mieleen. (:

Eli tiivistettynä, kaikki työt siis on taas tosi upeita, ja osaat kyllä totisesti väsätä tätä FanArttii (:

Jälleen kerran suuret kiitokset Hande! (: Enpä rupee sen tarkemmin kommentoimaan taaskaan ku pelkäks kiittelyks menis. Marcos-bannerin osalta pitää mainita, että kunnia kuvista (niiden ottamisesta ja valinnasta) menee vaan ja ainoastaan Melissalle! ^^ Ja tosiaan vielä tosta Frozen_:n bannerista, aina kun nään sen niin rupee naurattaan kun muistan sen kohtauksen ja jakson ja sen miten hauskoja ne oli. : D

teteFAN kirjoitti:Hienoja on! Eritoten tuo Frozen_:lle tehty banneri ja Kiolle tehty ava.

Kiitoksia töfö! (;

katyn fanarteja osa 8 02.10.2009

Kuva
16.09.2009 VGM teteFAN:lle tehty avatar Tetéstä

Kuva
25.09.2009 heitulle tehty avatar Tetéstä

Kuva
26.09.2009 Serrano-4everille tehty avatar Anasta

Kuva
24.09.2009 Hawkitille tehty banneri Anasta

Lisäksi vielä ei-serranoaiheinen banneri:

Kuva
09.09.2009 Frozen_:lle tehty banneri Prison Breakin Michaelista ja Lincolnista

Joo-o, näinhän tässä taas kävi kun oikeastaan jo aiemmin ennustinkin, että päivittäminen unohtu taas. (: Kahdeksatta kertaa nyt kuitenkin täällä töitä näytillä, ja vaikka mun piti laittaa esille vanhempaa matskua, en jaksa ruveta valikoimaan vanhoista, vaan laitan jälleen uudempia, jos vaikka jaksaisitte kommentoida vähän enemmän kuin viimeksi. ^^ Vielä taas suuret pahoittelut niille muutamalle bannerintoivojalle, jotka on odottanu jo ihan liian kauan, mä en oo kuitenkaan unohtanu teitä, oon vaan ollu kiireinen. Olisin tähän päivitykseen laittanut mukaan pari avaa/banneria, jotka ois ajallisesti kuulunu tähän, mutta koska niitä ei oo nähty käytössä vielä, en niitä laita sitten vielä esillekään. (: Laittakaapas taas kommentteja tulemaan!
Kuva
katy
Cogito ergo sum

ViestiKirjoittaja Jennaa » Pe Loka 02, 2009 11:47

Ei tässä muuta voi sanoa kun että tosi upeita! (:
Kuva
Jennaa
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Hawkit » La Loka 03, 2009 6:52

Sinä se osaat se täytyy sanoa nyt heti ensimmäiseksi.

teteFANin avasta olen tykännyt ensinäkemästä asti ihan mielettömästi vaikken mikään järisyttävä teté fani olekkaan. :D

Tää heitun avatar on kyllä mielettömän pirteä ja upea kuva on valittu, fonttikin sopii kuvaan erittäin hyvin.

Benin ana-ava... Lempi avatarini koko foorumilta ei voi muuta sanoa. :)

Oma bannerini, tykkään, tykkään ja vielä kerran tykkään, mielettömän hieno on ja odotus (vaikka jo unohdinkin) palkittiin. :)

Frozen_:in Prison Break banneri on kanssa harvinaisen hieno ja aihekaan ei ole hullumpi. :)
Kuva
"Eikä kasvia voi patentoida, eli siks se on pakko paskaa paketoida"
Hawkit
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja Joyeux » La Loka 03, 2009 8:27

Loistavia töitä taas kerran katy! Joka ikinen työ on aivan mahtava!

Uusista pidän kuitenkin eniten Serrano-4everin avasta, Hawkitin kanssa samaa mieltä, ehkäpä lempiavatarini täältä (:

Mutta kuten jo sanottu, kaikki on upeita! :D
Joyeux
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja S-T » La Loka 03, 2009 9:38

Kaikki on kyllä hienoja jälleen kerran!
JUMALA ARMAHTAA, PALSTAMESTARI EI!!!
Kuva
Kuva
S-T
Emeritus Pääylläpitäjä SPK & VK I 2024, SST II 2024 & SPKFAK I 2024 & VT 2024 & KäKu 2024 & SP -tohtori 2024 & SPK 100 - 2024 & KO 2024 & VTJ 2024 & JJ 2024 & PAK 2024 -pääsarja & MF 2024 -omistaja
Emeritus Pääylläpitäjä SPK & VK I 2024, SST II 2024 & SPKFAK I 2024 & VT 2024 & KäKu 2024 & SP -tohtori 2024 & SPK 100 - 2024 & KO 2024 & VTJ 2024 & JJ 2024 & PAK 2024 -pääsarja & MF 2024 -omistaja

EdellinenSeuraava

Paluu FanArt