Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle uuden avatarin Tetéstä/Nataliasta?
Jos teet Tetéstä niin olis kiva jos tekisit mieluiten 6-8 kausilta, mutta jos teet Nataliasta niin mieluiten 2007-2009 vuosilta kuva vois olla.

![FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2] FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)
Coco kirjoitti:Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle uuden avatarin Tetéstä/Nataliasta?
Jos teet Tetéstä niin olis kiva jos tekisit mieluiten 6-8 kausilta, mutta jos teet Nataliasta niin mieluiten 2007-2009 vuosilta kuva vois olla.
Eli tässä:

Coco kirjoitti:René kirjoitti:Heei
Voisitko tehdä mulle bannerin Guillesta ja Diegosta kaudelta 4, jaksoska "Ammatinvaihdos" vai mikä se oli (DVD:llä vol. 4.2 kolmas jakso)
Teksteiksi: "Diego y Guille" ja "René"
Kiitoos
Eli tässä

![FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2] FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)
Tosi hieno, mutta olisin toivonut sellasta avataria jossa Tetéllä on iloinen ilme. Kyllä tämäkin kelpaa, kiitos.Coco kirjoitti:Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle uuden avatarin Tetéstä/Nataliasta?
Eli tässä:

René kirjoitti:Handee kirjoitti:Upee ava minkä oot tehny shellelle(: ja toi banneri Renélle on edelleen upee (:
Mutta Coco, kun sulla on aikaa, niin voitkos väsää mulle Ana bannerin ? (:
Tulit kateelliseks Hawkiti bannusta?

Handee kirjoitti:René kirjoitti:Handee kirjoitti:Upee ava minkä oot tehny shellelle(: ja toi banneri Renélle on edelleen upee (:
Mutta Coco, kun sulla on aikaa, niin voitkos väsää mulle Ana bannerin ? (:
Tulit kateelliseks Hawkiti bannusta?
enkä. Vaan viimeks jo sitä alitajunnassa toivoin, mutta toivoin sitten avan (: joten nyt bannerin vuoro kai sit (:
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa