niña kirjoitti:Nata kirjoitti:Jos aikaa ja viitit nii mulle vois tehä varostoon ihan sama kenestä serrano henkilöstä bannerin ja sitte jos avan tekisit viel sekin iha sama kenestä? (:
Ava:
ja bannu:

René kirjoitti:Voisitko tehä mulle bannerin Guillesta kaudelta 7, siitä jaksosta missä se menee Tetén kanssa yhteen? Mieluiten siitä kohasta missä se murjottaa siellä sohvalla
Tekstit:
René
Guillermo Serrano es el mejor niño en del mundo
Kiitos! (:

niña kirjoitti:René kirjoitti:Voisitko tehä mulle bannerin Guillesta kaudelta 7, siitä jaksosta missä se menee Tetén kanssa yhteen? Mieluiten siitä kohasta missä se murjottaa siellä sohvalla
Tekstit:
René
Kiitos! (:
Tässä:

Januska kirjoitti:niña kirjoitti:René kirjoitti:Voisitko tehä mulle bannerin Guillesta kaudelta 7, siitä jaksosta missä se menee Tetén kanssa yhteen? Mieluiten siitä kohasta missä se murjottaa siellä sohvalla
Tekstit:
René
Kiitos! (:
Tässä:
Upee!
Januska kirjoitti:niña kirjoitti:René kirjoitti:Voisitko tehä mulle bannerin Guillesta kaudelta 7, siitä jaksosta missä se menee Tetén kanssa yhteen? Mieluiten siitä kohasta missä se murjottaa siellä sohvalla
Tekstit:
René
Kiitos! (:
Tässä:
Upee!

Sonjuu kirjoitti:Januska kirjoitti:niña kirjoitti:René kirjoitti:Voisitko tehä mulle bannerin Guillesta kaudelta 7, siitä jaksosta missä se menee Tetén kanssa yhteen? Mieluiten siitä kohasta missä se murjottaa siellä sohvalla
Tekstit:
René
Kiitos! (:
Tässä:
Upee!
Todellakin!

Lollipop- kirjoitti:Sonjuu kirjoitti:Januska kirjoitti:niña kirjoitti:René kirjoitti:Voisitko tehä mulle bannerin Guillesta kaudelta 7, siitä jaksosta missä se menee Tetén kanssa yhteen? Mieluiten siitä kohasta missä se murjottaa siellä sohvalla
Tekstit:
René
Kiitos! (:
Tässä:
Upee!
Todellakin!
Jeps, tosi hieno on!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa