Joyeux kirjoitti:ibi kirjoitti:Joyeux kirjoitti:Hieno ava tuo edellinenkin!
Ja joo, mulla olisi taas sulle yksi toive. Tahtoisin bannerin Evasta ja Afrista. Kaudella ei ole mitään väliä, eikä mulla muuta toiveita oo kun noi hahmot. Tekstinä voisi olla niiden nimet + mun nick. Kiitos jo etukäteen jos teet
Joo tulee heti!
Loistavaa! (:

ibi kirjoitti:Joyeux kirjoitti:ibi kirjoitti:Joyeux kirjoitti:Hieno ava tuo edellinenkin!
Ja joo, mulla olisi taas sulle yksi toive. Tahtoisin bannerin Evasta ja Afrista. Kaudella ei ole mitään väliä, eikä mulla muuta toiveita oo kun noi hahmot. Tekstinä voisi olla niiden nimet + mun nick. Kiitos jo etukäteen jos teet
Joo tulee heti!
Loistavaa! (:
Tällänen tuli!![]()
Mmmu teen kun ehdin
Joyeux kirjoitti:ibi kirjoitti:Joyeux kirjoitti:ibi kirjoitti:Joyeux kirjoitti:Hieno ava tuo edellinenkin!
Joo tulee heti!
Loistavaa! (:
Tällänen tuli!![]()
Mmmu teen kun ehdin
Tosi söpö taas ibi ei hitsi kun sä oot taitava! Laitan samantien käyttöön (; Kiitos! <3

ibi kirjoitti:Mmmu kirjoitti:Tekisitkö mulle avan Luciasta, Tetestä tai Afrista? Tai sitten sellanen missö on Guille ja Tete silleen yhdessä?
Ja voisitko myös tehdä bannerin jossa on Lucia ja Diego? (:
Tämmöset

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa