Todella ihania molemmat! ;>

Januska kirjoitti:MariTere kirjoitti:Tein äsken tämmösen:
Ja teksti niistä Guillen 7. kauden lappusista: "Ja tajusin, että olet hulluna minuun.." (:
Ihana banneri! <3 Ja ihana tekstiMiltä kaudelta toi on?

Aivan ihana banneri! <33MariTere kirjoitti:Tein äsken tämmösen:
Ja teksti niistä Guillen 7. kauden lappusista: "Ja tajusin, että olet hulluna minuun.." (:

Shelle kirjoitti:Aivan ihana banneri! <33MariTere kirjoitti:Tein äsken tämmösen:

Januska kirjoitti:Moi, ehtisitkö jossain välissä tekee mulle bannerin?Eli pystyisitkö tekeen Nataliasta siinä Santa Justa Klan Del 1 al 10 musiikkivideossa? Kiitos jo etukäteen jos viittit tehä, pakko ei tietenkään ole, jos sun on vaikee saada kuvat tms. (:

MariTere kirjoitti:Januska kirjoitti:Moi, ehtisitkö jossain välissä tekee mulle bannerin?Eli pystyisitkö tekeen Nataliasta siinä Santa Justa Klan Del 1 al 10 musiikkivideossa? Kiitos jo etukäteen jos viittit tehä, pakko ei tietenkään ole, jos sun on vaikee saada kuvat tms. (:
Voin tehdä. (:
Ja kiitoksia, ibi!

Januska kirjoitti:MariTere kirjoitti:Januska kirjoitti:Moi, ehtisitkö jossain välissä tekee mulle bannerin?Eli pystyisitkö tekeen Nataliasta siinä Santa Justa Klan Del 1 al 10 musiikkivideossa? Kiitos jo etukäteen jos viittit tehä, pakko ei tietenkään ole, jos sun on vaikee saada kuvat tms. (:
Voin tehdä. (:
Ja kiitoksia, ibi!
Okei, kiva ja kiitos jo etukäteen! Voitko lähettää mulle sen sitten pm:llä?

MariTere kirjoitti:Januska kirjoitti:MariTere kirjoitti:Januska kirjoitti:Moi, ehtisitkö jossain välissä tekee mulle bannerin?Eli pystyisitkö tekeen Nataliasta siinä Santa Justa Klan Del 1 al 10 musiikkivideossa? Kiitos jo etukäteen jos viittit tehä, pakko ei tietenkään ole, jos sun on vaikee saada kuvat tms. (:
Voin tehdä. (:
Ja kiitoksia, ibi!
Okei, kiva ja kiitos jo etukäteen! Voitko lähettää mulle sen sitten pm:llä?
Juu, miksi?

RinU kirjoitti:Saisinko ottaa tuon käyttööni?MariTere kirjoitti:Tein äsken tämmösen:
René kirjoitti:RinU kirjoitti:Saisinko ottaa tuon käyttööni?MariTere kirjoitti:Tein äsken tämmösen:
Tuo banneri ei ole 4. tk:lta kuten aikasemmin sanottiin vaan 3. tuotantokaudelta, jaksossa, jossa Richi lähtee kokonaan Serranoista pois ja Teté hyvästelee tämän.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa