MariTere kirjoitti:En millään malttanu olla kysymättä ku katon näitä sun mahtavia töitäs, et kehtaisitko tehä mulle bannerin? (: Olis kiva saada semmonen missä näkyis niiku Serranot ja Capdevilat. Vaikka sillee joku kuva semmosesta kohtauksesta missä on lapset ja sit mis on Lucía ja Diego. =D Jos vaikka kehtaisit jostai semmosesta kohtauksesta, joita näkyy siinä jaksossa 5x01 (?) ku Lucía muistelee menneitä vuosia se valkokuva kädessä. Vaikka se kohtaus, ku lapset riehuu siellä vessassa tai jtn. Joo sori tyhmästä selityksestä.
Ja sit joku ihana teksti espanjaks ja mun nick.
Kiitti, jos kehtaat tehä.

micorazon kirjoitti:MoiOon pitkään ihaillu sun töitäs taas, haluisitko tehä mulle bannerin Alexandra/Africasta
Tuottiksella ei väliä, sillä on ihan sama että onko se sarjasta vai ihan muuten vaan alexandrasta... Kiitos jo etukäteen jos ehit tehä!

niña kirjoitti:Teen tän nyt.micorazon kirjoitti:MoiOon pitkään ihaillu sun töitäs taas, haluisitko tehä mulle bannerin Alexandra/Africasta
Tuottiksella ei väliä, sillä on ihan sama että onko se sarjasta vai ihan muuten vaan alexandrasta... Kiitos jo etukäteen jos ehit tehä!
Tässä:

Lollipop- kirjoitti:niña kirjoitti:Teen tän nyt.micorazon kirjoitti:MoiOon pitkään ihaillu sun töitäs taas, haluisitko tehä mulle bannerin Alexandra/Africasta
Tässä:
Ihana banneri!!

ibi kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:niña kirjoitti:Teen tän nyt.micorazon kirjoitti:MoiOon pitkään ihaillu sun töitäs taas, haluisitko tehä mulle bannerin Alexandra/Africasta
Tässä:
Ihana banneri!!
Jep!! ;D
niña kirjoitti:MariTere kirjoitti:En millään malttanu olla kysymättä ku katon näitä sun mahtavia töitäs, et kehtaisitko tehä mulle bannerin? (: Olis kiva saada semmonen missä näkyis niiku Serranot ja Capdevilat. Vaikka sillee joku kuva semmosesta kohtauksesta missä on lapset ja sit mis on Lucía ja Diego. =D Jos vaikka kehtaisit jostai semmosesta kohtauksesta, joita näkyy siinä jaksossa 5x01 (?) ku Lucía muistelee menneitä vuosia se valkokuva kädessä. Vaikka se kohtaus, ku lapset riehuu siellä vessassa tai jtn. Joo sori tyhmästä selityksestä.
Mulla ei ole tätä jaksoa koneella, niin haluutko jostain muusta tai onko sulla tähän toiveeseen kuvia?

MariTere kirjoitti:niña kirjoitti:MariTere kirjoitti:En millään malttanu olla kysymättä ku katon näitä sun mahtavia töitäs, et kehtaisitko tehä mulle bannerin? (: Olis kiva saada semmonen missä näkyis niiku Serranot ja Capdevilat. Vaikka sillee joku kuva semmosesta kohtauksesta missä on lapset ja sit mis on Lucía ja Diego. =D Jos vaikka kehtaisit jostai semmosesta kohtauksesta, joita näkyy siinä jaksossa 5x01 (?) ku Lucía muistelee menneitä vuosia se valkokuva kädessä. Vaikka se kohtaus, ku lapset riehuu siellä vessassa tai jtn. Joo sori tyhmästä selityksestä.
Mulla ei ole tätä jaksoa koneella, niin haluutko jostain muusta tai onko sulla tähän toiveeseen kuvia?
Aij joo no otan kuvat vaikka huomenna. (:

MariTere kirjoitti:MariTere kirjoitti:niña kirjoitti:MariTere kirjoitti:En millään malttanu olla kysymättä ku katon näitä sun mahtavia töitäs, et kehtaisitko tehä mulle bannerin? (: Olis kiva saada semmonen missä näkyis niiku Serranot ja Capdevilat. Vaikka sillee joku kuva semmosesta kohtauksesta missä on lapset ja sit mis on Lucía ja Diego. =D Jos vaikka kehtaisit jostai semmosesta kohtauksesta, joita näkyy siinä jaksossa 5x01 (?) ku Lucía muistelee menneitä vuosia se valkokuva kädessä. Vaikka se kohtaus, ku lapset riehuu siellä vessassa tai jtn. Joo sori tyhmästä selityksestä.
Aij joo no otan kuvat vaikka huomenna. (:
Tässä nää kuvat:
http://img15.imageshack.us/img15/9112/pdvd047l.png
http://img15.imageshack.us/img15/802/pdvd050.png
http://img30.imageshack.us/img30/7330/pdvd051.png
Sillee, et noi kaikki lapset näkyy. Et evaki tuolt alakulmasta, sillä muuten sitä ei näy ollenkaa. (: Sit joku ihana teksti espanjaks ja mun nick. Kiitti jo etukäteen, jos jaksat tehdä. =D

![Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa