NataliaSanchez-fan kirjoitti:Jennaa kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Jennaa kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Jennaa kirjoitti:En nyt tiiä voiko täs toivoo tätä mut kuitenki
Eli toivoisin BB Lotasta banneria (: Tekstiks ainaki mun nick ja jotai Lotta ja mieluiten jos keksit nii jotain muutakinIlmeet jos sais ni ne vois olla sellasia "lottamaisen söpöjä" ilmeitä
![]()
Kiitos jo etukäteen!
Tottakai voit toivoa, teen Lotasta bannereita enemmän ku mielelläni
Yritän tehdä, en tiedä onnistunko (: Yritän parhaani.
Näin innokkuuttani kyselen et oiskos tää millon valmis?
Niin pian kuin mahdollista, ehkä tänään tai sit alkuviikosta.Pian silti tulossa. :--D
juu oukei, kiva
Olin nyt oikein ahkera ja tein tän bannerin nyt jo (: Toivottavasti kelpaa, voin kyllä tehdä uudenkin jos niin tahdot.

Jennaa kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Jennaa kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Jennaa kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Jennaa kirjoitti:En nyt tiiä voiko täs toivoo tätä mut kuitenki
Eli toivoisin BB Lotasta banneria (: Tekstiks ainaki mun nick ja jotai Lotta ja mieluiten jos keksit nii jotain muutakinIlmeet jos sais ni ne vois olla sellasia "lottamaisen söpöjä" ilmeitä
![]()
Kiitos jo etukäteen!
Tottakai voit toivoa, teen Lotasta bannereita enemmän ku mielelläni
Yritän tehdä, en tiedä onnistunko (: Yritän parhaani.
Näin innokkuuttani kyselen et oiskos tää millon valmis?
Niin pian kuin mahdollista, ehkä tänään tai sit alkuviikosta.Pian silti tulossa. :--D
juu oukei, kiva
Olin nyt oikein ahkera ja tein tän bannerin nyt jo (: Toivottavasti kelpaa, voin kyllä tehdä uudenkin jos niin tahdot.
kiva kiitos kelpaa : D se näyttää vaa vähä tyhältä mun mielest ainaki et jos haluut/jaksat ni haluutko kokeilla laittaa siihe vaik viel yhtä kuvaa lisää tms miten se näyttäs täydemmältä?Muuten loistoteos! Ja kyl toi käy noinki jos ei näytä paremmalta lisätyllä kuvalla

Januska kirjoitti:Hei, onks sul NataliaSanchez-fan ollu ennenki banneri tosta samasta Natalian pasapalabrakäynnistä, mut kuitenki eri banneri?Vai oliks sulla vaan ava?

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Januska kirjoitti:Hei, onks sul NataliaSanchez-fan ollu ennenki banneri tosta samasta Natalian pasapalabrakäynnistä, mut kuitenki eri banneri?Vai oliks sulla vaan ava?
Ööööö, en mä muista mutta avatar mulla on ainakin ollut tuosta samasta pasapalabrakäynnistä (:

René kirjoitti:No voisitko tehä mulle bannerin Guillesta, vaikka 8. kaudelta? Iha sama miltä kaudelta

Sawyer kirjoitti:Voisitko tehdä sellatteen bannerin mulle, missä olisi Raul, Chuky ja Marcos. Nimeni johki vaa mihin sopii ja vaikka ne kuvat vaikka 4 kaudelta!
Kiitokset etukäteen.

Guille-FAN kirjoitti:Haluutko tehä mulle bannerin BB-Samposta?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa