Ihan sairaan ihana!

MariTere kirjoitti:^Kiitti.
Tein tämmöse:
Saa ottaa käyttöö, jos vaa kelpaa.
MariTere kirjoitti:Lollipop-:ille luvattu banneri mesessä:
MariTere kirjoitti:![]()
Tuossa. (:
MariTere kirjoitti:^Kiitti. : )
Lollipop-:ille luvattu ava mesessä Evasta ja Tetéstä:
Laittakaa hei täst lähtien kaikki toivomukset tähä ketjuu, ku vaikee muistaa seuraavana päivänä, et kuka pyys mitäki.
MariTere kirjoitti:Shellelle lupaamani banneri:

René kirjoitti:Tekisitkö mulle bannerin jaksosta "Lahjaruletti" (1. kausi) jossa Eva ja Teté on vakoilemassa poikien huoneessa? Banneriin "René" ja espanjaksi "Juostaan henkemme edestä"

Januska kirjoitti:Hei, nyt mun on pakko quoteta tähän näitä sun viimisimpiä ihania töitäs!MariTere kirjoitti:^Kiitti.
Tein tämmöse:
Tämä banneri on aivan mielettömän ihana! Ois viel kiva ku tajuisin noit teksteiItelläni on myös joskus ollut tästä samasta kohtauksesta banneri, tosin pelkästä Tetestä

MariTere kirjoitti:René kirjoitti:Tekisitkö mulle bannerin jaksosta "Lahjaruletti" (1. kausi) jossa Eva ja Teté on vakoilemassa poikien huoneessa? Banneriin "René" ja espanjaksi "Juostaan henkemme edestä"
Tämmönen tuli:
Toi teksti on suora käännös tosta "Juostana henkemme edestä", mut se ei oo sama mitä Serranois Teté sano. Siin se sano jtn "Sí, corriendo como.." mut en saanu siit viimosesta sanasta selvää. :// Mut toivottavast kelpaa. (:
MariTere kirjoitti:Kiitti Januska kommenteistasi! (:Januska kirjoitti:Hei, nyt mun on pakko quoteta tähän näitä sun viimisimpiä ihania töitäs!MariTere kirjoitti:^Kiitti.
Tein tämmöse:
Tämä banneri on aivan mielettömän ihana! Ois viel kiva ku tajuisin noit teksteiItelläni on myös joskus ollut tästä samasta kohtauksesta banneri, tosin pelkästä Tetestä
Teksti on: "Äiti, en halua lähteä. Olemme olleet täällä 3 vuotta ja minulla on täällä kaikki!" (:

Niimpä, kiitos ihan mielettömästi. Menee varmasti jossain välissä KÄYTTÖÖN.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa