NataliaSanchez-fan kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin Nataliasta ja Victorista ja avatarin Nataliasta? (:

Victorkio kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin Nataliasta ja Victorista ja avatarin Nataliasta? (:
Joo voin. Ai silleen et ne on samas bannerissa?Ja onko mitään tiettyjä kuvia mitä haluut siihen?

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Victorkio kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin Nataliasta ja Victorista ja avatarin Nataliasta? (:
Joo voin. Ai silleen et ne on samas bannerissa?Ja onko mitään tiettyjä kuvia mitä haluut siihen?
Joo Nataliasta ja Victorista yhdessä yhteen banneriin : DDDD
Ei oo mitään tiettyjä kuvia, mutta mahdollisimman uusia jos löydät niin olis kiva.

Victorkio kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Victorkio kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin Nataliasta ja Victorista ja avatarin Nataliasta? (:
Joo Nataliasta ja Victorista yhdessä yhteen banneriin : DDDD
Ei oo mitään tiettyjä kuvia, mutta mahdollisimman uusia jos löydät niin olis kiva.
Joo piti varmistaa ku joskus käyny silleen et onki pitäny tehä vaan toisesta henkilöstä ja sitte onki tehny kummastaki et ne on samas

Victorkio kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin Nataliasta ja Victorista ja avatarin Nataliasta? (:
Tässä nyt nämä.

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Victorkio kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin Nataliasta ja Victorista ja avatarin Nataliasta? (:
Tässä nyt nämä.
Kiitos näistä, nää on upeita!

Januska kirjoitti:Voisitko tehä mulle bannerin tästä videosta: http://www.youtube.com/watch?v=9Uzm8CevdOc
Tekateiks voi laittaa Januska ja sit jos keksisit jotain ihanaa tekstiä Nataliasta espanjaks (:
Kiitos jo etukäteen jos jaksat tehä, ei oo kiire!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa