Natalia-Fan kirjoitti:S-T kirjoitti:[b]Teté ja Guille -pari nyt oikeasti vain oli täytepari, joka kiinnosti vain maitoperseteinejä..
Jaa jaa.Jes, oon ainaki ylpee siitä että kuulun noihin maitoperseteineihin. (:
itseasias sullon kyl hyvä perse
Natalia-Fan kirjoitti:S-T kirjoitti:[b]Teté ja Guille -pari nyt oikeasti vain oli täytepari, joka kiinnosti vain maitoperseteinejä..

it's me kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:S-T kirjoitti:[b]Teté ja Guille -pari nyt oikeasti vain oli täytepari, joka kiinnosti vain maitoperseteinejä..
itseasias sullon kyl hyvä perse

Evilman kirjoitti:Serranon perheestä...
Nyt puhut Serranon perheen näyttelijöistä ja arvostelet heidät heidän uransa teoilla. Jos itse tekisin tuon listan näyttelemistä Serranon perheessä, olisi lista oikeastaan puolet tuosta ja sitten tulisi Victor. Siis näyttelemissuoritus Serranon perheessä, sillä helposti ykköseksi menisi muuten Antonio Resines sekä Jesús Bonilla, jotka ovat jo monta vuosikymmentä näytelleet.

S-T kirjoitti:Naty: 6 elokuvaa joissain isoissa rooleissa
Pilipali: 2 elokuvaa pienissä rooleissa
Tuossa nyt vedenpitävä FAKTA
Jos haluat olla Guillen homorakastaja ole ihan rauhassa, mutta ei se tee siitä mitään suurta, vaikka sinä niin haluaisitkin!

Natalia-Fan kirjoitti:No jos nyt Nataliaan aletaan Víctoria verrata, niin häviää kyllä kaikilta osilta..Mutta mun mielipidettä siitä että Víctor on todella hyvä näyttelijä, ei poista S-T eikä kukaan, melko turhilla jutuillaan ja väitteillään.

Natalia-Fan kirjoitti:No jos nyt Nataliaan aletaan Víctoria verrata, niin häviää kyllä kaikilta osilta..Mutta mun mielipidettä siitä että Víctor on todella hyvä näyttelijä, ei poista S-T eikä kukaan, melko turhilla jutuillaan ja väitteillään.

René kirjoitti:Hmm, sovitaan näin, että olen "Pilipali"-Victoris homorakastaja jos puolustan/fanitan häntä...?
Minusta Victor on kaikista näyttelijöistä parhain ja se on mun mielipide johon sä et sun he*vetin maitoperseteini-macho puheillas voi vaikuttaa. Ja jos Vikii verrataan Nataa pelkkien roolisuorituksien takia, niin Nata voittaa 100-0, mutta näyttelijän taidoissa, MUN silmis Viki on paras. Fanita sä vaa S-T Ruedaas ja Bonillaas, mä fanitan Vikii! Punto.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa