MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:kkiljun kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:
Ja tältä näyttää 8. kauden kansi.Ihan kiva mun mielestä, ja itseasiassa oon toisaalta tosi tyytyväinen ettei näissäkin kausissa käytetä vieläki jotain 2003 tai 2004 -vuoden kuvia.
Tää tulee myyntiin 9.12!
Kiva kansi. Cdon:in mukaan 7. kaus olis ilmestymässä jo ens keskiviikkona (11.11) ja 8. kaus 25.11. Discschop taas sanoo että molemmat olis 25.11, Ken tietää sit mikä se todellinen ajankohta on. Toivottavsti 7 tuottis tulis jo ens viikolla.
Erikoista kyllä on että netanttilassa molemmilla tuottiksilla on K-18 merkinnät! Pakko olla kyllä joku virhe, kun muut tuottikset on ollut ihan k-7. Anttilassa on näköjään julkaisupäivä eri kuin myyntiinpanopäivä. Toivon että ne olis jo tavarataloista ostettavissa julkaisupäivänä.
Joo, sitä mäkin oon kattellu että joka paikassa sanotaan erilailla, joten ei tiedä mihin uskoa :S mutta ite oon kyllä aina kattonu tiedot netanttilasta ja siellä ne on aikalailla pitäny paikkaansa. Joo, toivotaan että tulis ens viikolla, koska mä olisin halukas sen ostaan sillon jono mä en tiiä, kävin vaan netanttilassa ja luin ton kohdan "Ennakkotilaustuote, joka tulee myyntiin 9.12.2009. " Joten oletin että se myös tulee myyntiin sillon 9.12.
Toivon mukaan aikaisemmin tietty!
MITÄÄÄ?! K-18?! Mitä hittoa, miten voi olla? :ss
Ei voikkaan olla.
Njoo, ei. xD
Ihan siistin näkönen kansikuva!
Mutta toi ikäraja merkintä tuntuu aika oudolta

![Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)