Natalia-Fan kirjoitti:MariTere kirjoitti:Make kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:Make kirjoitti:Joyeux kirjoitti:kkiljun kirjoitti:Coco kirjoitti:Melissa kirjoitti:Kukas on ostanu Serranoitten 7. kauden?Eiks se ilmestyny tänää?
Anttilan ja cdon.comin mukaan on tullut tänää, mut discshopin mukaan tulis vasta 25.11.. Mut cdonista kyl pysty jo ostaa, et kaipa se tänää on tullutHuomenna meen kattoo anttilaan jos ois siel : D
EDIT: Näköjään NetAnttilan sivuilla on kaks päivämäärää, eli toi 11.11 ja 25.11.. jaa-aMutta cdonissa ei kyllä tuota 25.11 päivää ole.
Ite olin eilen anttilassa ja siel ei ainakaan vielä ollu. Ostin sen kuitenkin cdon.comin kautta. Katotaan mistä tulee nopeemmin. Ehkä sitä vois mennä huomenna ja tänään anttilaan vilkaseen jos olis siellä niin ei tarttes orotella cdonista tuloa, jos sieltä kestää kauemmin. Depende de situacion, tai joitain sinne päin. Eli riiippuu ihan tilanteesta.
Meikä saa sen vissiin joululahjaksi
Mäkin voisin tehä niin, että käyn ite ostaa ton 6. kauden ja sitten toivoisin 7. kautta joululahjaks
Nii, voishan sitä niin tehdä, mutta mä jo tossa Melissalle sanoin, et mä en todellakaa jaksa jouluun asti oottaa!Miten te jaksatte? Mul on ainaki kauhee houkutus et heti vaan ku saan rahaa ni tietty meen ostaan
: D
Tässä ollaan vaan semmosessa elämäntilanteessa, että pitää kattoo vähän enemmän mihin sitä rahaa tunkee ja kuinka paljon![]()
Mutta Serrano bokseihin on kyllä aina rahaa!
Joo, mä en ees varmaa saa kaikkii boxei tänä vuonna, ku mulla on vast 1-5.1 boxit. Riittää oikeestaa jos saa kutoseen asti tänä vuonna, sillä noi 7-8 kaudet tulee kuiteski kevääl uusintan ja nään ne sit taas.Mut tietty aion viä ostaa, mut en lähiaikoin. =DD
Nii, kyllähän niitä aina ehtii ostaan, kun ei ne myynnistä poistu jne.Mutta vaikka ne just kesällä nähtii ni silti haluisin nyt kattella niitä taas äkkii viikonloppu iltasin/öisin, ja noilta kaikilta muilta boxeilta oon kattonu joka ikisen jakson ainaki 2 kertaa, ja jotenki tylsä olo jos meen nukkuun ja en oo kattonu serranoita yhtäkää jaksoo DVD:ltä. : D
Mä ainakin meen heti ostaa sne ku tulee myyntiin. Ei tässä jaksa enään päivääkään odottaa.

![Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)