Lucian kuolema :(

Keskustele sarjan tulevista tapahtumista ja tulevaisuudesta

ViestiKirjoittaja RealMadrid » La Kesä 28, 2008 11:13

Belén kirjoitti:voi että... harmittaa kyllä niin hirveesti ettei mitään rajaa. :(
Mun lempinäyttelijä -ja hahmo kuolee... lemppari alusta asti. Oon tässä jo miettiny että kuinkahan paljon mä sitten itken kun tämä jakso tulee tv:stä... varmaan ihan älyttömästi. surullisimmat kohdat on kun Diego, Teté, Carmen ja muut itkee.. ja kun Tetélle kerrotaan Lucían kuolemasta.. Mä otan niin tosissani tuon sarjan, että kun tapahtuu jotain surullista tai romanttista, tulee tippa linssiin.

Itsekin otin sarjan ihan tosissani vielä puoli vuotta sitten, mutta nyt se "fiilis" on kadonnut. Johtuu varmaan tästä kun joka puolella spoilataan, niin menee maku. Nyt on ihan sama katsonko jaksot jo netistä etukäteen. Mutta kyllä se Lucí'n kuolema suretti...
RealMadrid
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja irppa » Ti Heinä 08, 2008 12:10

Belén kirjoitti:voi että... harmittaa kyllä niin hirveesti ettei mitään rajaa. :(
Mun lempinäyttelijä -ja hahmo kuolee... lemppari alusta asti. Oon tässä jo miettiny että kuinkahan paljon mä sitten itken kun tämä jakso tulee tv:stä... varmaan ihan älyttömästi. surullisimmat kohdat on kun Diego, Teté, Carmen ja muut itkee.. ja kun Tetélle kerrotaan Lucían kuolemasta.. Mä otan niin tosissani tuon sarjan, että kun tapahtuu jotain surullista tai romanttista, tulee tippa linssiin.

mulla on vähän sama, ku se on mun lemppari hahmo ja sit ku vielä otan niin tosissaan kans sarjan, että itken kaikessa missä on edes pienikin syy itkeä.
Oon kattonu sitä netistä ja itkeny joka kerta. Haluaisin vaan että Diego ja Lucia pysyis yhdessä ja olis onnellisia, mutta tottakai Belénin päätöstä jättää sarja pitää kunnioittaa ja olihan se jotenkin tehtävä ja varmasti paras näin, ku en olis ainakaan halunnut että Lucia lähtee jonkun muun miehen mukaan niin ku Candela jne. Itken varmaan entistä enemmän ku jakso tulee telkkarista kun on teksitys ja kaikki niin ymmärän sitten vielä mitä puhutaan.
Kuva
irppa

ViestiKirjoittaja MariTere » Ti Heinä 08, 2008 10:25

Belén kirjoitti: Mä otan niin tosissani tuon sarjan, että kun tapahtuu jotain surullista tai romanttista, tulee tippa linssiin.

Etpä ole ainoa. Kyllä mullekkin tuli tippa linssiin esim. tossa T&G:n ero jaksossa. Ja varmaan surullisin kohta koko Serranoitten historiassa on se kun Lucia kuolee ja Tetélle kerrotaan tästä. Ja pari kertaa vielä sen kuoleman jälkeen Teté vielä itkee sen takia. Ja se on vaan niin surullista :cry:
Viimeksi muokannut MariTere päivämäärä Su Heinä 13, 2008 5:09, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja sotka » Ti Heinä 08, 2008 11:37

MariTere kirjoitti:
Belén kirjoitti: Mä otan niin tosissani tuon sarjan, että kun tapahtuu jotain surullista tai romanttista, tulee tippa linssiin.

Etpä ole ainoa. Kyllä mullekkin tuli tippa linssiin esim. tossa T&G:n ero jaksossa. Ja varmaan surullisin kohta koko Serranoitten historiassa on se kun Lucia kuolee ja Tetélle kerrotaan tästä. Ja pari kertaa vielä sen kuoleman jälkeen Teté vielä itkee sen takia. Ja se on vaan niin surullista:cry:

mullekkin tulee tippa linssiin
sotka
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja René » Ti Heinä 08, 2008 4:42

Irppa, totta. Belénin päätöstä pitää kunnioittaa. Toi kuoleman kautta poistuminen on aika hyvä vaihtoehto loppujen lopuks. Jos Lucía ois menny toisen miehen matkaan, Tetéki ois saattanu lähteä, ellei se olis vaikka sanonu, että se jää Guillen kanssa tai vastaavaa.

Eli kuoleman kautta poistuminen on Lucían kannalta hyvä idea.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Maikki » Ti Heinä 08, 2008 7:37

On kyl nii epäreiluu miten huono onni Diegolla on naisten suhteen eka lasten äiti ja sit viel Lucia :(
Maikki
Santiago Serrano

ViestiKirjoittaja hemmo » Su Heinä 13, 2008 4:57

Maikki kirjoitti:On kyl nii epäreiluu miten huono onni Diegolla on naisten suhteen eka lasten äiti ja sit viel Lucia :(

Niimpä :( Mullekki tuli tippa linssiin kun T&G eros. Ja niin ku kaikki muutki on suunnilleen sanonu nii on se Lucian kannalta hyvä juttu poistua sarjasta että se kuolee.
Mulla tulee tästä ihan O.C. mieleen kun siinä Marissakin kuoli autokolarissa.

Mä katon kohta ton Lucian kuoleman youtubesta.. :( Varmaan tulee tippa linssiin.
hemmo
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja Handee » Su Heinä 13, 2008 7:30

Mustakin on tyhmää että Lucía kuolee. Belén on hyvä näyttelijä sarjassa ja tykkäsin siitä ku se näytteli Lucíaa. Mäki katoin sen kohtauksen youtubest. Se oli oikeesti surullista ja meinas tulla tippalinssii. Kun Diego itki ja Carmen ja Teté. Ois ollu kiva jos lucía ois ollu ees johonki seiska kauteen asti. Koska se niinku kuolee just ku sil ja Diegol menee taas hyvin. :(
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja toomuchwine » Ma Heinä 14, 2008 2:03

jos jotakuta kiinnostaa, niin uppasin sen biisin mikä soi siinä kohtauksessa:
http://www.megaupload.com/?d=9C1MGHYS
Kuva
toomuchwine
Marcos Serrano

ViestiKirjoittaja noora81 » Ma Heinä 14, 2008 2:17

toomuchwine kirjoitti:jos jotakuta kiinnostaa, niin uppasin sen biisin mikä soi siinä kohtauksessa:

Kyllä kiinnostaa, paljon kiitoksia!
noora81
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja hemmo » Ma Heinä 14, 2008 2:19

noora81 kirjoitti:
toomuchwine kirjoitti:jos jotakuta kiinnostaa, niin uppasin sen biisin mikä soi siinä kohtauksessa:

:D Kiinnostaa! Suuret kiitokset noora!
Kuva
hemmo
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja noora81 » Ma Heinä 14, 2008 2:36

hemmo kirjoitti:
noora81 kirjoitti:

:D Kiinnostaa! Suuret kiitokset noora!

Kiitokset menee toomuchwinelle, ei minulle.
noora81
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja Handee » Ma Heinä 14, 2008 2:42

noora81 kirjoitti:

joo sama juttu kiinnostaa. :) ja kiitoksia vaan :)
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Vennla » Ma Heinä 14, 2008 2:53

Huih! Enään kymmenen jaksoa tässä välissä ja sitten Lucia kuolee.. :cry: Onpa aika menny nopeesti! Kun on esim. kattonu sitä youtubesta niin on aatellu et siihen on viel kauan aikaa kun Lucia kuolee, mut sehän on ihan kohta ;OO Voi Diegoa! :?
Vennla
Paquillo

ViestiKirjoittaja Handee » Ma Heinä 14, 2008 3:04

Vennla kirjoitti:Huih! Enään kymmenen jaksoa tässä välissä ja sitten Lucia kuolee.. :cry: Onpa aika menny nopeesti! Kun on esim. kattonu sitä youtubesta niin on aatellu et siihen on viel kauan aikaa kun Lucia kuolee, mut sehän on ihan kohta ;OO Voi Diegoa! :?

Niimpä enää kymmenen jaksoo. Sitte tulee se kamala jakso ja Lucíaa ei enää oo. :( se on tosiaan surullista. Ja toi aika on menny tosi nopee ja nyt sit ku viel Lucía on ollu sen pari jaksoo poissa. Ihan tyhmää sillee. Diegolla ei oo ollu kovin hyvä tuuri ku sen molemmat vaimot kuolee. Tai siis toinen on jo ja toinen kohta. :(
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

EdellinenSeuraava

Paluu Juonipaljastukset