Januska kirjoitti:Oi, kun on ihania! <3 Saisko tohon toiseen tete-banneriin, jossa on kolme kuvaa tetestä yksin, nickin, hieman myöhempää käyttöö varten? (:
Kiitos, saat toki (:

Ja kiitos myös muille! (:
Januska kirjoitti:Oi, kun on ihania! <3 Saisko tohon toiseen tete-banneriin, jossa on kolme kuvaa tetestä yksin, nickin, hieman myöhempää käyttöö varten? (:

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Januska kirjoitti:Oi, kun on ihania! <3 Saisko tohon toiseen tete-banneriin, jossa on kolme kuvaa tetestä yksin, nickin, hieman myöhempää käyttöö varten? (:
Kiitos, saat toki (:

Januska kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Januska kirjoitti:Oi, kun on ihania! <3 Saisko tohon toiseen tete-banneriin, jossa on kolme kuvaa tetestä yksin, nickin, hieman myöhempää käyttöö varten? (:
Kiitos, saat toki (:
Oii, kiitos ((:

Guille-FAN kirjoitti:Haluutko tehdä Guillesta avan? Voit tehä monia vaihtoehtoja, joista sitten valitsen. Kaudella ei niin kamalasti väliä ole.

Guille-FAN kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Haluutko tehdä Guillesta avan? Voit tehä monia vaihtoehtoja, joista sitten valitsen. Kaudella ei niin kamalasti väliä ole.
Ootko huomannu tätä ollenkaan?

Lollipop- kirjoitti:Toteutatko muuten näin joulun alla toiveita?

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:Toteutatko muuten näin joulun alla toiveita?
Voisinhan mä tässä nyt toteuttaa tämän illan aikana, kun ei oo muutakaan tekemistä.
Mutta jos näitä toiveita tulee lisää, niin voi olla etten ehdi kaikkia tehdä tänään ja sitten niissä voi kestää.mutta teen kyllä joo

Lollipop- kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:Toteutatko muuten näin joulun alla toiveita?
Voisinhan mä tässä nyt toteuttaa tämän illan aikana, kun ei oo muutakaan tekemistä.
Mutta jos näitä toiveita tulee lisää, niin voi olla etten ehdi kaikkia tehdä tänään ja sitten niissä voi kestää.mutta teen kyllä joo
Okei. No toivoisin sulta Lucia-banneria, joka menee ehkä varastoon tai sitten ei. Saa nyt nähä.mutta siis kaudella ei ole väliä. Banneriin ainaki mun nick. Kiitos jo etukäteen! (:

Lollipop- kirjoitti:
Tää banneri on tosi hieno!!Kiitos, otan käyttöön jossain vaiheessa. (:
edit// otin jo.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa