Curro

Keskustele sarjan henkilöhahmoista

ViestiKirjoittaja hemmo » Ma Heinä 14, 2008 1:29

ÁFRICA kirjoitti:
hemmo kirjoitti:
ÁFRICA kirjoitti:Joo se oli kyllä tosi sulosta ku Curro sano Lucíalle et miks sil on aina huono tuuri äitien kanssa. Ja se oli myös surullista kuten hemmo sanoki. Meinas tulla tippa linssii. Curroo voitais näyttää enemmän. Eikä sitä ihan aina tarvii läpsii :D

Nii, olis kiva jos sillä olis vähän isompi rooli. Ku enää se ei voi auttaa Guillen jekuissakaan. Currolle sanotaan melkein aina vaan että lähtisitkö tekemään läksyjä, tai pihalle tai mee muuten vaan yläkertaan tai ruoki Pepe yms.

Joo oon samaa mieltä et Currol vois kyllä olla isompi rooli. Ku se on aina se joka jää jalkoihin ja joka häädetään aina pois. Se on tosi tyhmää. Mä oon aina tykänny Currosta ku se on niin pieni tai ei se enää oo niin pieni. Mut se jää aina toisten jalkoihin. Tai sillon ku Marcos ja Guille läpsi vaan sitä ku se yritti kysellä äidistä kakkos tuotantokauden tokas jaksos. Se oli söpöö ku Curro sit lähti sielt huoneest ku sitä oli läpsitty ja tönitty ja mutis mennessään ääliöt. :)

Nii :D Mäkin oon aina tykänny Currosta. Se on vaan jotenki niin aivan ihana. Ja vaikka aattelee kun kattoo Serraanoo että ei se ees oo paljoo kasvanu alku jaksoista kun kattoo miten Guille on muuttunu, mutta nykyään kun siinä tunnuslaulun aikana siinä alussa näytetään niitä ihan alkujakson pätkiä, siinä kun on Curro kun se halaa Diegoo jos se nyt ees niin tekee, nii kyllä sekin on kasvanu. Jos nyt ymmärsitte mitä tarkotan :D
hemmo
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja Handee » Ma Heinä 14, 2008 2:04

hemmo kirjoitti:
ÁFRICA kirjoitti:
hemmo kirjoitti:
ÁFRICA kirjoitti:Joo se oli kyllä tosi sulosta ku Curro sano Lucíalle et miks sil on aina huono tuuri äitien kanssa. Ja se oli myös surullista kuten hemmo sanoki. Meinas tulla tippa linssii. Curroo voitais näyttää enemmän. Eikä sitä ihan aina tarvii läpsii :D

Nii, olis kiva jos sillä olis vähän isompi rooli. Ku enää se ei voi auttaa Guillen jekuissakaan. Currolle sanotaan melkein aina vaan että lähtisitkö tekemään läksyjä, tai pihalle tai mee muuten vaan yläkertaan tai ruoki Pepe yms.

Joo oon samaa mieltä et Currol vois kyllä olla isompi rooli. Ku se on aina se joka jää jalkoihin ja joka häädetään aina pois. Se on tosi tyhmää. Mä oon aina tykänny Currosta ku se on niin pieni tai ei se enää oo niin pieni. Mut se jää aina toisten jalkoihin. Tai sillon ku Marcos ja Guille läpsi vaan sitä ku se yritti kysellä äidistä kakkos tuotantokauden tokas jaksos. Se oli söpöö ku Curro sit lähti sielt huoneest ku sitä oli läpsitty ja tönitty ja mutis mennessään ääliöt. :)

Nii :D Mäkin oon aina tykänny Currosta. Se on vaan jotenki niin aivan ihana. Ja vaikka aattelee kun kattoo Serraanoo että ei se ees oo paljoo kasvanu alku jaksoista kun kattoo miten Guille on muuttunu, mutta nykyään kun siinä tunnuslaulun aikana siinä alussa näytetään niitä ihan alkujakson pätkiä, siinä kun on Curro kun se halaa Diegoo jos se nyt ees niin tekee, nii kyllä sekin on kasvanu. Jos nyt ymmärsitte mitä tarkotan :D

Joo kyllä mä ainakin tajusin :D On Curroo vähän kasvanu ja muuttunu sarjan aikana. Se ei ees enää kysele niin paljon ku ekaissa tai siis alkujaksoissa. Se oli kyllä paras ku se kysy et onks serranoilla pieni kalu. Ja Diego ei tienny miten selittäis jutun :D
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja René » Ma Heinä 14, 2008 4:21

ÁFRICA kirjoitti:
hemmo kirjoitti:
ÁFRICA kirjoitti:
hemmo kirjoitti:

Joo kyllä mä ainakin tajusin :D On Curroo vähän kasvanu ja muuttunu sarjan aikana. Se ei ees enää kysele niin paljon ku ekaissa tai siis alkujaksoissa. Se oli kyllä paras ku se kysy et onks serranoilla pieni kalu. Ja Diego ei tienny miten selittäis jutun :D

Joo se oli hyva ^^ Curro oli kivempi pienena :) ;Mutta kyl ma tajuan, etta Currokin kasvaa ja ikaantyy 8):)
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Handee » Ma Heinä 14, 2008 4:26

Kukapa ei kasvais ja ikääntyis oishan se tyhmää jos muut kasvais ja Curro jämähtäis :)
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja René » Ma Heinä 14, 2008 4:28

ÁFRICA kirjoitti:Kukapa ei kasvais ja ikääntyis oishan se tyhmää jos muut kasvais ja Curro jämähtäis :)

Jep, totta :)
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Handee » Ma Heinä 14, 2008 4:30

Curro on silti ihan loisto vaikka se kasvaa. Varsinki se oli hyvä ku se selitti Diegolle mikä on fobia jos nyt muistan oikein. Nyt Curro selittää Diegolle ku taas ennen se kyseli Diegolta :)
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja René » Ma Heinä 14, 2008 4:34

ÁFRICA kirjoitti:Curro on silti ihan loisto vaikka se kasvaa. Varsinki se oli hyvä ku se selitti Diegolle mikä on fobia jos nyt muistan oikein. Nyt Curro selittää Diegolle ku taas ennen se kyseli Diegolta :)

Jep, roolien vaihto.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Marcos s » Ma Heinä 14, 2008 5:16

Curro on kyllä huippu! Hän mukana melkein jokakohtauksessa serranoiden talossa muttei tämänkään päivän jaksossa päässyt puhumaan kuin kerran alku selityksen lisäksi.. :cry:
Marcos s
Chuky Salas

ViestiKirjoittaja hemmo » Ma Heinä 14, 2008 5:40

Sam kirjoitti:
ÁFRICA kirjoitti:Kukapa ei kasvais ja ikääntyis oishan se tyhmää jos muut kasvais ja Curro jämähtäis :)

Täyttä totta :D

Nii selitti sillon ku Lucia opetti Diegoo nii Lucia pyys sitten Curron selittämään miten ne jotku kaks asiaa eros toisistaan.
Kuva
hemmo
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja Handee » Ti Heinä 15, 2008 9:35

hemmo kirjoitti:
Sam kirjoitti:

Täyttä totta :D

Nii selitti sillon ku Lucia opetti Diegoo nii Lucia pyys sitten Curron selittämään miten ne jotku kaks asiaa eros toisistaan.

joo ennen Curro kyseli nyt se neuvoo. Kuten just sillo sitä Diegoo. Ja tänää ku se sano Guillelle et se on nuija et Teté yrittää tehä sen mustasukkaseks ja kaikkee. Ja Guille itte ei tajunnu mut pikkuveli kertoo. :D Ja se oli ihan ku se katto sitä ultra kuvaa. Ja sano jotain et hei veljentyttö. :D Se oli söpöö. En muista kunnol mitä se sano mut veljentyttö ja jotain :)
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Álex » Ke Heinä 16, 2008 3:02

Nii Curro oli ihana eilisessä jaksossa :) Ja se on kyl fiksuin Serrano niiku se iteki tietää, vaik ei Marcoskaa oo tyhmä. :)
Kuva
Álex
Santiago Serrano

ViestiKirjoittaja Handee » Ke Heinä 16, 2008 3:24

Joo se on oikeesti fiksuin. Ja se oli oikeesti vaan niin hyvä eilises jaksos :D
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja hemmo » Ke Heinä 16, 2008 8:18

Niin, fiksuin se kyllä on. Mä en nähny eilistä jaksoo :( nyyh. Se on myös ihana kun Curro kannustaa aina Diegoa kun kukaan muu ei usko Diegoon niin kuin silloin kun Diego opiskeli ja Luciallakin alkoi pikku hiljaa hermot mennä niin Curro uskoi silti Diegoon.
Kuva
hemmo
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja katte » Ke Heinä 16, 2008 8:35

Curro vaan on niin ihana ja lutunen <3 Sitä saatais kylläkin näyttää paljon enemmän... Olikos se nyt mikä jakso kun ne Diegon kanssa pelasivat koripalloa. Curro oli söpö siinä :') Ja se on ihan oikeasti fiksuin.
katte
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Handee » Ke Heinä 16, 2008 10:12

Se on totta et Curroo sais näyttää enemmän tos sarjassa. Joissain jaksois se kertoo vaan alus ja vilahtaa pari kertaa. No aika moneski. Se on ihana ja lutunen kuten katte sano. :)
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

EdellinenSeuraava

Paluu Henkilöt