White kirjoitti: Tosi hienoja!
Kiitos, White!
Lollipop- kirjoitti:Vau miten hienoja NSF!Suu loksahti oikee auki. (:

Lollipop- kirjoitti:Voitko tehdä mulle vielä Tetéstä bannerin 7. kaudelta? Kiitos jo etukäteen! (:

Lollipop- kirjoitti:Voitko tehdä mulle vielä Tetéstä bannerin 7. kaudelta? Kiitos jo etukäteen! (:

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:Voitko tehdä mulle vielä Tetéstä bannerin 7. kaudelta? Kiitos jo etukäteen! (:
Tässä tää banneri (: Voin tehdä tähän vielä pieniä muutoksia, jos haluat.
Toivottavasti tykkäät.

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:Voitko tehdä mulle vielä Tetéstä bannerin 7. kaudelta? Kiitos jo etukäteen! (:
Toivottavasti tykkäät.

Lollipop- kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:Voitko tehdä mulle vielä Tetéstä bannerin 7. kaudelta? Kiitos jo etukäteen! (:
Toivottavasti tykkäät.
Tää on IHANA! Ei tartte tehä mitään muutoksia jos et välttämättä halua. (: Kiitos paljon ja käyttöön menee!

Kiitti TOSI hienoja, ja menis käyttöönkin joo, jos voisit lisätä noihin noi Moderaattori III tekstit :---) katos kun en tajunnu sanoa sitä tossa kun toivoinNataliaSanchez-fan kirjoitti:Tässä nämä, toivottavasti tykkäät (:![]()
EDIT: Nyt vasta tajusin, et olis varmaan pitänyt noihin avatareihin pistää se moderaattoriteksti kans, vai?

RinU kirjoitti:Kiitti TOSI hienoja, ja menis käyttöönkin joo, jos voisit lisätä noihin noi Moderaattori III tekstit :---) katos kun en tajunnu sanoa sitä tossa kun toivoinNataliaSanchez-fan kirjoitti:Tässä nämä, toivottavasti tykkäät (:![]()
EDIT: Nyt vasta tajusin, et olis varmaan pitänyt noihin avatareihin pistää se moderaattoriteksti kans, vai?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa