Natalia<3 kirjoitti:Voisitko tehä mulle bannerin Tetéstä ja Guillesta http://www.youtube.com/watch?v=dGkTQKv3ehY&feature=related ja tosta kohasta 1:20 eteenpäin olevasta kohtauksesta? En muista mikä jakso on kyseessä, niin piti laittaa nyt tälleen. Tekstiksi ainakin mun nick ja jos keksit jonkun nätin tekstin niin sehän on vaan plussaa.Pyysin tätä jo Natalta, mutta hänellä ei ole sitä jaksoa koneella.. Toivottavasti ymmärsit ton mun selityksen ja kiitti etukäteen, jos viittit!

RinU kirjoitti: AAA OON KADE SULLE! tekisikkö mulle bannerin siitä jaksosta kun Diego on syömässä kuolleen Lucian kanssa, ja sitten tekstiksi RinU ja sitten espanjaksi "Sinulle Lucia" jos vaan osaat

NataliaSanchez-fan kirjoitti:RinU kirjoitti: AAA OON KADE SULLE! tekisikkö mulle bannerin siitä jaksosta kun Diego on syömässä kuolleen Lucian kanssa, ja sitten tekstiksi RinU ja sitten espanjaksi "Sinulle Lucia" jos vaan osaat
Tästä tuli vähän erilainen.Toivottavasti kelpaa.

Januska kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:RinU kirjoitti: AAA OON KADE SULLE! tekisikkö mulle bannerin siitä jaksosta kun Diego on syömässä kuolleen Lucian kanssa, ja sitten tekstiksi RinU ja sitten espanjaksi "Sinulle Lucia" jos vaan osaat
Tosi ihana banneri! Tuli kyyneleet silmiin ku kattelin tätä, niin jotenki "tunteellinen"

NataliaSanchez-fan kirjoitti:RinU kirjoitti: AAA OON KADE SULLE! tekisikkö mulle bannerin siitä jaksosta kun Diego on syömässä kuolleen Lucian kanssa, ja sitten tekstiksi RinU ja sitten espanjaksi "Sinulle Lucia" jos vaan osaat
Joyeux kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:RinU kirjoitti: AAA OON KADE SULLE! tekisikkö mulle bannerin siitä jaksosta kun Diego on syömässä kuolleen Lucian kanssa, ja sitten tekstiksi RinU ja sitten espanjaksi "Sinulle Lucia" jos vaan osaat
Tää on tosi ihana ja herkkä, hyvää työtä ((:

Dentwis kirjoitti:Minulla olisi
Toivoisin siis avaa, jossa olisi joko Tete tai Eva. Hahmon iällä / tuotantokaudella ei ole niinkään väliä, tekstiksi toivoisin ainoastaan nimimerkkini. Jaaah siinä ne kriteerit sitten taisivatkin olla : )

Natalia<3 kirjoitti:Voisitko tehä mulle bannerin Tetéstä ja Guillesta http://www.youtube.com/watch?v=dGkTQKv3ehY&feature=related ja tosta kohasta 1:20 eteenpäin olevasta kohtauksesta? En muista mikä jakso on kyseessä, niin piti laittaa nyt tälleen. Tekstiksi ainakin mun nick ja jos keksit jonkun nätin tekstin niin sehän on vaan plussaa.Pyysin tätä jo Natalta, mutta hänellä ei ole sitä jaksoa koneella.. Toivottavasti ymmärsit ton mun selityksen ja kiitti etukäteen, jos viittit!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa