Jakso 05x26: Riuduttava rakkaus

Keskustele sarjan jaksoista ja tuotannosta

ViestiKirjoittaja Wayne » Ti Heinä 15, 2008 4:03

Selvittävätkö Diego ja Fiti vielä välinsä?
Wayne
Paquillo

ViestiKirjoittaja noora81 » Ti Heinä 15, 2008 4:15

Wayne kirjoitti:Selvittävätkö Diego ja Fiti vielä välinsä?

Näistä tulevista tapahtumista ei voi keskustella tässä topicissa. Niille on paikka tuolla juonipaljastukset-osiossa.
noora81
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja Torrés » Ti Heinä 15, 2008 4:16

E: hups
Torrés
Doña Carmen

ViestiKirjoittaja toomuchwine » Ti Heinä 15, 2008 4:36

luojan kiitos lucia tuli takaisin.
sijoitusjuttu oli ihan ok, tosin _erittäin_ ennalta arvattava. raulia ja africaa oli kiva katsoa, ilmeisesti lola nyt sitten hävisi johonkin? choni&jose luis on aika vekkuleita, sopivat hyvin toisilleen. currokin oli hauska kommentoidessaan guillen ja teten suhdetta.

niin, ja pedigreen mainonta pääsi jälleen oikeuksiinsa.
Kuva
toomuchwine
Marcos Serrano

ViestiKirjoittaja Titta » Ti Heinä 15, 2008 5:33

Mä huomasin tän päiväsestä jaksosta että mainostettiin Ben&Jerryn jäätelöä :P Africa söi sitä siinä yhdessä kohtaa kun olivat kahden Helenan kanssa ja juttelivat Raulista.
African ja Raulin yhteenpaluu oli jotenkin niin suloinen<3
Sijoitushuijaus tuntui tosi kurjalta :( kun nyt Santi ja Diego menettivät tavernansa,kenties?Ehkä välitkin menivät.Fitiä kävi sääliksi :(
Curro oli kyllä hauska kun yritti saada Guillen tajuamaan kuinka hölmö se on kun ei tee mitään vaikka Tete ilmiselvästi yritti tehdä Guillea mustasukkaiseksi :D
Kiva että Choni ja Jose Luis menivät naimisiin,sopivat hyvin toisilleen.
Lourdesin raskaus oli ilouutinen,nyt he saavat Santin kanssa sen yhteisen rakkauden hedelmänsä!
Kuva
Titta
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja Nitsku » Ti Heinä 15, 2008 6:18

Oliko tämä Lola tuhkimo tarinasta, koska se vaikutti niin tutulta.
Nitsku
Chuky Salas

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ti Heinä 15, 2008 6:27

Kaksinaisjakoinen jakso taas. Oli sekä iloista ja surullista.

Choni ja joseliton hääsotkut oli ihan hauskoja. Kyllä se diego pitäis oppia sanomaan suoraan mitä ajattelee.

Raul ja afri taas yhdessä, mahtavaa. Ihanasti afri hois sen raulin itelleen.

Se sijoitusjuttu oli kyllä aika tyhmä juttu. Taas fiti sotki kaiken ja santi mukana. Olis vaan uskonu diegoa. Mutta santi taitaa olla vähän kateellinen toisten menstykselle. Sääliks nyt käy diegoa ja santia, jos menettää tavernan. Ja fitinkin kanssa on sukset ristissä. Toivottavasti asiat paranee. Mut onneks lucia tuli takas.

Kyl se tete ihan selvästi halus saada guillen mustasukkaseks. Mutta guille oli liian tyhmä, eikä ymmärtäny vihjettä. Olis voinut hyvin nyt jo palata yhteen. Se juttu dvd:n kanssa ei varmasti toimi tetellä pitkään.

Viides tuotantokausi oli ihan hyvä mun mielestä. Kylhän niitä hienoja jaksoja oli monia ja uudet hahmotkin on nyt päässeet hyvin mukaan. G&T - seurustelu oli kyllä vähän pettymys. Innolla alan kattoo huomenna uutta tuottista.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja RealMadrid » Ti Heinä 15, 2008 6:45

Onneksi 5. tk loppui. Ihan moskaa koko kausi, yksittäisiä kohtauksia lukuunottamatta! Nyt sitten odotellaan kunnes viimeinenkin into menee kun...*spoiler*.

Ei vaan, kyl 6. tk varmaan on parempi vaikka hahmoja poistuukin...ja 7. ja 8. samoin.
RealMadrid
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja Fiti Martinez » Ti Heinä 15, 2008 6:50

Aika kaksijakoinen jakso.

Ei hirveän hyvä minusta, muttei huonokaan.

Äijien välirikko oli harmillista, mutta tietysti kauden loppuun haluttiin dramatiikkaa. :?
Fiti Martinez
SPK Kenttäylläpitäjä & VVK II 2024 & SPK:n Veikkaajakeisari 2024 & PB 2024 -pääsarjamestari & Viikon ahkerin kirjoittaja & Hallitseva PAK -osakilpailuvoittaja & SPKFAK -aktiivisin; viikko 23, 2025
SPK Kenttäylläpitäjä & VVK II 2024 & SPK:n Veikkaajakeisari 2024 & PB 2024 -pääsarjamestari & Viikon ahkerin kirjoittaja & Hallitseva PAK -osakilpailuvoittaja & SPKFAK -aktiivisin; viikko 23, 2025

ViestiKirjoittaja Maikki » Ti Heinä 15, 2008 6:56

Afrinkan ja Raulin juttu oli koko jakson paras asia :) Kiva ku Lucia palas.
Maikki
Santiago Serrano

ViestiKirjoittaja hemmo » Ti Heinä 15, 2008 8:29

Mulla jäi tämä jakso välistä ja harmittaa ihan pirusti. Löytyykö youtubesta tämä jakso? Kun haluaisin nähdä DVD & Tete kohtaukset ja Raul & Africa kohtaukset.. Jos joku viitsisi antaa linkit, kun itse en osannut etsiä.
Kuva
hemmo
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja Fiti Martinez » Ti Heinä 15, 2008 8:32

hemmo kirjoitti:Mulla jäi tämä jakso välistä ja harmittaa ihan pirusti. Löytyykö youtubesta tämä jakso? Kun haluaisin nähdä DVD & Tete kohtaukset ja Raul & Africa kohtaukset.. Jos joku viitsisi antaa linkit, kun itse en osannut etsiä.

YLE Areenastahan voit katsoa tämän jakson. Se on siellä viikon.
Fiti Martinez

ViestiKirjoittaja noora81 » Ti Heinä 15, 2008 8:34

hemmo kirjoitti:Mulla jäi tämä jakso välistä ja harmittaa ihan pirusti. Löytyykö youtubesta tämä jakso? Kun haluaisin nähdä DVD & Tete kohtaukset ja Raul & Africa kohtaukset.. Jos joku viitsisi antaa linkit, kun itse en osannut etsiä.

Ei löydy kokonaan, mutta

Afri&Raul:
http://ca.youtube.com/watch?v=s2hoGgFqFlA

Guille, Teté ja DVD:
http://ca.youtube.com/watch?v=TSZYO5E5qoo
noora81
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja hemmo » Ti Heinä 15, 2008 8:39

noora81 kirjoitti:

Ei löydy kokonaan, mutta

Afri&Raul:
http://ca.youtube.com/watch?v=s2hoGgFqFlA

Guille, Teté ja DVD:
http://ca.youtube.com/watch?v=TSZYO5E5qoo

Todella suuret kiitokset! : )
Kuva
hemmo
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja hemmo » Ti Heinä 15, 2008 8:41

Fiti Martinez kirjoitti:

YLE Areenastahan voit katsoa tämän jakson. Se on siellä viikon.

Ai niin! Kiitos kun muistutit : )
Kuva
hemmo
Raúl Martínez Blanco

EdellinenSeuraava

Paluu Jaksot ja tuotanto