Januska kirjoitti:Mulla olis banneritoiveMut näin ensiks kysyn, et onks sulla jotain kuvia/videoita victorista, joista sais tehtyy bannerin? Eli ei victorin roolihahmoista? (:

Victorkio kirjoitti:Januska kirjoitti:Mulla olis banneritoiveMut näin ensiks kysyn, et onks sulla jotain kuvia/videoita victorista, joista sais tehtyy bannerin? Eli ei victorin roolihahmoista? (:
On kuvia ja videoita noista SJK:n keikoista ja haastatteluista joista saa tehtyä (:

Januska kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Januska kirjoitti:Mulla olis banneritoiveMut näin ensiks kysyn, et onks sulla jotain kuvia/videoita victorista, joista sais tehtyy bannerin? Eli ei victorin roolihahmoista? (:
On kuvia ja videoita noista SJK:n keikoista ja haastatteluista joista saa tehtyä (:
Okeii, no voisitko tehä mulle niistä bannun? (: Tekstit vois olla: Januska ja Victor Elias. Kiitoos jo etukäteen! (:

Ai olinks mä tällästäki toivonu :---D No kiitos, ihana, menee käyttöön!Victorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:Moii! Et haluaisi tehdä mulle Africasta banneria 5. tai 6. tuotantokaudelta? Tekstit saat ite päättää, kuhan mun nimimerkki löytyy :--)
Tässä nyt tää (:

RinU kirjoitti:Ai olinks mä tällästäki toivonu :---D No kiitos, ihana, menee käyttöön!Victorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:Moii! Et haluaisi tehdä mulle Africasta banneria 5. tai 6. tuotantokaudelta? Tekstit saat ite päättää, kuhan mun nimimerkki löytyy :--)
Tässä nyt tää (:

Victorkio kirjoitti:Januska kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Januska kirjoitti:Mulla olis banneritoiveMut näin ensiks kysyn, et onks sulla jotain kuvia/videoita victorista, joista sais tehtyy bannerin? Eli ei victorin roolihahmoista? (:
Okeii, no voisitko tehä mulle niistä bannun? (: Tekstit vois olla: Januska ja Victor Elias. Kiitoos jo etukäteen! (:
Joo voin tehä (:

Januska kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Januska kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Januska kirjoitti:Mulla olis banneritoiveMut näin ensiks kysyn, et onks sulla jotain kuvia/videoita victorista, joista sais tehtyy bannerin? Eli ei victorin roolihahmoista? (:
Joo voin tehä (:
Hei muute : D Jos keksit jonkun hyvän kohan jostain SJK:n kappaleesta, niin voit sen myös laittaa tähän banneriin, jos mahtuu. Jos ei mahu, mut keksit jonkun hyvän kohan, ni sit voit jättää ton victor elias tekstin pois(Tää ei oo todellakaan pakollinen, laitoin vaan, et jos keksit jotkut sopivat sanat siihen jostakin SJK:n kappaleesta) (:

Kelpaa, todellakin. Voisitko tehä vielä avan joka sopis tohon banneriin. Teksteiksi RinU ja Moderaattori IIIVictorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:Ai olinks mä tällästäki toivonu :---D No kiitos, ihana, menee käyttöön!Victorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:Moii! Et haluaisi tehdä mulle Africasta banneria 5. tai 6. tuotantokaudelta? Tekstit saat ite päättää, kuhan mun nimimerkki löytyy :--)
Tässä nyt tää (:
Haha : DD Eipä mitään kiva ku kelpaa (:

RinU kirjoitti:Kelpaa, todellakin. Voisitko tehä vielä avan joka sopis tohon banneriin. Teksteiksi RinU ja Moderaattori IIIVictorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:Ai olinks mä tällästäki toivonu :---D No kiitos, ihana, menee käyttöön!Victorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:Moii! Et haluaisi tehdä mulle Africasta banneria 5. tai 6. tuotantokaudelta? Tekstit saat ite päättää, kuhan mun nimimerkki löytyy :--)
Tässä nyt tää (:

kiva (:Victorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:Kelpaa, todellakin. Voisitko tehä vielä avan joka sopis tohon banneriin. Teksteiksi RinU ja Moderaattori IIIVictorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:Ai olinks mä tällästäki toivonu :---D No kiitos, ihana, menee käyttöön!Victorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:Moii! Et haluaisi tehdä mulle Africasta banneria 5. tai 6. tuotantokaudelta? Tekstit saat ite päättää, kuhan mun nimimerkki löytyy :--)
Tässä nyt tää (:
Joo voin tehä

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa