hilu<3 kirjoitti:S-T kirjoitti:MariTere kirjoitti:S-T kirjoitti:MariTere kirjoitti:S-T kirjoitti:Oli miten oli niin tämä kahdeksas kausi on viimeistään tehnyt huippusarjasta pelkkää PASKAA!
Riman täydellinen alitus on tapahtunut jo kauan sitten, mutta tämä viimeinen kausi vei sarjan hautausmaalle ja kunnolla.
Kauniit ja rohkeat -tasoa! Hävettää näyttelijöiden puolesta!
Mun mielestä tää ei oo täyttä paskaa, eikä todellakaan kaunareitten tasoa. Monet huippunäyttelijät on vielä mukana
Joo, todella kiinnostava kuva.. Luulenpa että se saattaa olla unta tai sit se on toi että ne "aistii" Lucian siinä.
Paska mikä paska vaikka pöntöön tunkisi pullon Ciffiä. Ja onhan Kaunareiden näyttelijät nyt monta kertaa tunnetumpia ja näin myös "huipumpia" oikeasti.
No, ole sä mitä mieltä haluat, mutta ainakin jos kunnon serranofani on niin ei sano että sarja on Kaunareitten tasoa
Älähän puhu pehmosia kamu! Todellinen Serranofani näkee sarjan nykyisen alemmuustilan.
Esimerkki: Jos menen katsomaan Bruce Springsteeniä ja tilalla on Ari Koivunen niin silloin se on paskaa!
NIMENOMAAN AITO SERRANOFANI MYÖNTÄÄ FAKTAT: PASKAA TELECINCON RAHASTUSTA!
Olet tuossa hyvin oikeassa, S-T..
itse kun katsoin ensimmäisen jakson 8 tuottari.. se oli pelkkää p****a petyin todella.. ja hyvin syvältä sieltä..
Ihmettelen todella kun Belén lähti niin sama kuin Tele5 ois lopettanu siihen.. sitten sinne tuupattiin tämä Celia, sen veli, sen ex. ja niin edes päin. ihme kun ei oo sukurutsia.. vai luokitellaanko Marcosin & Evan penska sukurutsaukseksi??
mut miks ne jättää viimeseen jaksoon kaikki... niin kun luulempa Diego ja Santi ei joudu vankilaan.. ne vaan leikkii nyt sillä että serranot on C.S.I Ja yrittävär saada isomat katsoja luvut kuin C.S.I, House ja niin edes päin! Sanohan se Alejo että "lopussa paha muuttuu hyväksi"..
Mäkin oon kyllä hyvin samoilla linjoilla S-T:n kanssa. Ja vielä kun Belén, juonenkäänteet on käsitelty ja aiheet on loppu, on pakko lisätä näitä uusia henkilöitä... Mun mielestä Serranot oli ehdottomasti parhaimmillaan ekoilla tuotantokausilla. Ihan turhaa ne käsikirjottajat ja muut enää tota Serranon taikinaa vatkaa kun ne olis voinut lopettaa silloinkin kun jaksot oli kunnollisia. Eipä sitten tulisi mitään tämmöisiä tyhjänpäiväisiä jaksoja niinkuin nyt on aika paljon ollu...