Warcult kirjoitti:Moro MT. Siitä onkin varmaan puoltoistavuotta aikaa kun sulle viimeksi oon avatarin tehnyt..![]()

MariTere kirjoitti:Upeita kaikilla! Vähän yllätyin ku 2 sivua jo kerenny tulla.Warcult kirjoitti:Moro MT. Siitä onkin varmaan puoltoistavuotta aikaa kun sulle viimeksi oon avatarin tehnyt..![]()
Mitää?!En ees tienny et oot foorumilla taas. Joo, on vähän on kyl pitkä aika siitä ku vimeeks teit, mut kiitti! Ihana on, ja varmasti tuun viel käyttään totaki. (:

Warcult kirjoitti:MariTere kirjoitti:Upeita kaikilla! Vähän yllätyin ku 2 sivua jo kerenny tulla.Warcult kirjoitti:Moro MT. Siitä onkin varmaan puoltoistavuotta aikaa kun sulle viimeksi oon avatarin tehnyt..![]()
Mitää?!En ees tienny et oot foorumilla taas. Joo, on vähän on kyl pitkä aika siitä ku vimeeks teit, mut kiitti! Ihana on, ja varmasti tuun viel käyttään totaki. (:
Juu, täällä taas takaisin SP maailmassa.
Sain taas kipinän ja ajattelin pistää uudestaan pystyyn SerranoFANin. Kerta kesällä alkavat uusinnatkin.

Natalia-Fan kirjoitti:Warcult kirjoitti:MariTere kirjoitti:Upeita kaikilla! Vähän yllätyin ku 2 sivua jo kerenny tulla.Warcult kirjoitti:Moro MT. Siitä onkin varmaan puoltoistavuotta aikaa kun sulle viimeksi oon avatarin tehnyt..![]()
Juu, täällä taas takaisin SP maailmassa.
Sain taas kipinän ja ajattelin pistää uudestaan pystyyn SerranoFANin. Kerta kesällä alkavat uusinnatkin.
WARCULTA TÄÄLLÄ? :O mä oon shokissa taas tälläsistä yhtäkkisistä come backeistä xD moikka vaan, et kyllä mua muista varmaan mutta juuUPEE ON AVA!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa