Keskustelua Serranon perheen viimeiseksi jääneestä jaksosta joka esitettiin Espanjassa vähän aikaa sitten. Vai onko vähän turha aihe sittenkin, kun voisi keskustella tuolla 8. kauden yleisketjussa?
RealMadrid kirjoitti:Lopetus oli hieno, kun mietitte miten tuollaisen sarjan voisi loppujenlopuksi lopettaa... hieno ratkaisu, sarjan arvoinen lopetus.
Hyvä huomio, että miten sarjan oikeastaan olisi voinut loppujenlopuksi lopettaa. Itse tykkäsin lopusta, koska kaikki voi tulkita itse miten se heidän mielestään loppui. Miten muuten sarjalle olisi voinut antaa onnellisen lopun? Sarja alkoi Diegon ja Lucian häistä, joten oli mielestäni sopivaa, että se myös päättyi heihin. Melkeinpä kaikki muut lopetukset olisi ollut surullisia jollakin tavalla. Tältä kantilta ajateltuna käsikirjoittajat onnistuivat sarjan lopettamisessa vaikka se nyt ei kaikkien mieleen ollutkaan.
Itse ajattelen, että vaikka sarja palasikin alkuun, niin kuitenkin Eva ja Marcos, Tete ja Guille ja Santiago ja Lourditas saivat toisensa. Ajattelen myös, että Diego ja Lucia, sekä Fiti ja Candela saivat lopulta myös toisensa, eivätkä eronneet sitten ikinä.
Ihana loppu, kun kuitenkin kaikki parit saivat olla yhdessä ja Lucia ei kuollutkaan. Luciaa ja Marcosia oli muutenkin kiva nähdä! Hieno lopetus sarjalle, vaikka "uni" kuullostaa ideana aika... no vähän hassulta. Se kuitenkin jotenki sopi tähän sarjaan, tai jotain.
Kirjoittaja HP&Serranofani » To Heinä 24, 2008 12:28
En oikein ymmärtänyt sitä, että jos kaikki oli unta, niin eihän sitten Marcos ja Eva, Teté ja Guille ja Lourditas ja Santi ole yhdessä, vai menevätkö he yhteen "tulevaisuudessa"?
Aika jännä lopetus oli. Mutta joo. Aika jännä kun lapset ovat jo niin isoja ku Diegohan palasi menneisyyteen jaksoon 1x01, niin silloinhan olivat kaikki pieniä varsinkin Teté, Curro ja Guille. Mutta eihän heillä enää ollut mahdollisuuksia mennä takaisin pieneksi. Huomasin, että Evaa ei ollut vaikka se oli ekassa jaksossa.. Olisi ollut kiva jos näyttelijät olisivat näytelleet jo kun he olivat nuorempia niin sarjan päätösjaksoa niin lapset ei olisi enää niin isoja. Toivottavasti tajusitte mitä sepitän. No mutta mielipiteensä kullakin. ^^