Jennaa kirjoitti:Okei ku kysyit toiveita ni haluutko tehä mulle Guillesta bannerin mieluiten 7-8 kausilta?Teksteihin tulis Jennaa ja sit jotain muuta jos vaikka keksit espanjaks (:
Ja jos haluut ni voit tehä samalla sit avanki Victorista/Guillesta ku se on ns vanhaTeksteiks Jennaa ja Moderaattori IV (:

niña kirjoitti:Jennaa kirjoitti:Okei ku kysyit toiveita ni haluutko tehä mulle Guillesta bannerin mieluiten 7-8 kausilta?Teksteihin tulis Jennaa ja sit jotain muuta jos vaikka keksit espanjaks (:
Ja jos haluut ni voit tehä samalla sit avanki Victorista/Guillesta ku se on ns vanhaTeksteiks Jennaa ja Moderaattori IV (:
Bannu:
ja ava:

niña kirjoitti:Jennaa kirjoitti:Okei ku kysyit toiveita ni haluutko tehä mulle Guillesta bannerin mieluiten 7-8 kausilta?Teksteihin tulis Jennaa ja sit jotain muuta jos vaikka keksit espanjaks (:
Bannu:
ja ava:

Bannu:
ja ava:

Januska kirjoitti:niña kirjoitti:Jennaa kirjoitti:Okei ku kysyit toiveita ni haluutko tehä mulle Guillesta bannerin mieluiten 7-8 kausilta?Teksteihin tulis Jennaa ja sit jotain muuta jos vaikka keksit espanjaks (:
Bannu:
ja ava:
![]()
![]()
UPEITAAA!!!

Lollipop- kirjoitti:Januska kirjoitti:niña kirjoitti:Jennaa kirjoitti:Okei ku kysyit toiveita ni haluutko tehä mulle Guillesta bannerin mieluiten 7-8 kausilta?Teksteihin tulis Jennaa ja sit jotain muuta jos vaikka keksit espanjaks (:
Bannu:
ja ava:
![]()
![]()
UPEITAAA!!!
Jep ! (: aivan ihania <3
Januska kirjoitti:niña kirjoitti:Jennaa kirjoitti:Okei ku kysyit toiveita ni haluutko tehä mulle Guillesta bannerin mieluiten 7-8 kausilta?Teksteihin tulis Jennaa ja sit jotain muuta jos vaikka keksit espanjaks (:
Bannu:
ja ava:
![]()
![]()
UPEITAAA!!!

René kirjoitti:Hei niña!
Tekisitkö mulle Victorista avan (http://i43.tinypic.com/35ldkz8.jpg) ja GUILLESTA bannun jostain 7 kaudelta. (Ei kauheasti kulutettuja kuvia, eikä rastakuvia). 6. kauden loppupuolikin käyKiitos!
Avaan mun nick ja banneriin
Guillermo Serrano
ja
René

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa