René kirjoitti:MoikkaSaisinko toivoa banneria? Hyva
Bannerin kuvat: Haluisin, etta banneri kasittelisi Guillea ja Diegoa joltakin 7. kauden jaksossa. Vaikka siina, missa Guille oli menossa sankyyn Sandran kanssa, mutta ei mennytkaan ja Diego tulee puhumaan Guillelle Guillen sangylle taman viereen.
Tekstit: Mun nick, eli René, Guille y Diego ja Mi hijo se ha convertido en niño grande. Te quiero.

Victorkio kirjoitti:René kirjoitti:MoikkaSaisinko toivoa banneria? Hyva
Bannerin kuvat: Haluisin, etta banneri kasittelisi Guillea ja Diegoa joltakin 7. kauden jaksossa. Vaikka siina, missa Guille oli menossa sankyyn Sandran kanssa, mutta ei mennytkaan ja Diego tulee puhumaan Guillelle Guillen sangylle taman viereen.
Tekstit: Mun nick, eli René, Guille y Diego ja Mi hijo se ha convertido en niño grande. Te quiero.
En ainakaan tosta jaksosta tehä koska en omista 7 kauttaHuomasitko muuten tota aijempaa banneria minkä tein sulle? (:
Ja RinU kiva ku kelpasJoo voin tehä avan.
Victorkio kirjoitti:René kirjoitti:Moi Victorkio =) Seuraava toiveeni on ehkä vaikea, mutta kai selviät?
Tahtoisin bannerin, jossa olisi sekalaisesti kuvia 1. kaudelta, 4. kaudelta ja 8. kaudelta =)
Teksteiks:
René
Guillermo Serrano es el mejor!
Kiitos
Tässä nyt tää sori ku on kestäny, en oo varma et ymmärsinkö ees koko toivetta oikein mut tälläsen sain aikaan
René kirjoitti:Victorkio kirjoitti:René kirjoitti:Moi Victorkio =) Seuraava toiveeni on ehkä vaikea, mutta kai selviät?
Tahtoisin bannerin, jossa olisi sekalaisesti kuvia 1. kaudelta, 4. kaudelta ja 8. kaudelta =)
Teksteiks:
René
Kiitos
Tässä nyt tää sori ku on kestäny, en oo varma et ymmärsinkö ees koko toivetta oikein mut tälläsen sain aikaan
Aijajiajajaaaiai, kiitos =))
Unoha toi uusin toive.
Tekisitkö mulle avan tosta ekasta kuvasta=)?

Victorkio kirjoitti:René kirjoitti:Victorkio kirjoitti:René kirjoitti:Moi Victorkio =) Seuraava toiveeni on ehkä vaikea, mutta kai selviät?
Teksteiks:
René
Kiitos
Unoha toi uusin toive.
OkJoo voin tehä, mut tarkotatko tota vasenta vai oikeeta kuvaa?
René kirjoitti:Victorkio kirjoitti:René kirjoitti:Victorkio kirjoitti:René kirjoitti:Moi Victorkio =) Seuraava toiveeni on ehkä vaikea, mutta kai selviät?
Teksteiks:
René
Kiitos
Unoha toi uusin toive.
OkJoo voin tehä, mut tarkotatko tota vasenta vai oikeeta kuvaa?
Vanhimmasta GuillestaVasen siis eiksje

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa