Oisin laittanu tän tänne jo eilen, mut mulla ei toiminu imageshack nii oli vähä vaikeet laittaa
heittu kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:Tein tämmösen bannerin:
Oisin laittanu tän tänne jo eilen, mut mulla ei toiminu imageshack nii oli vähä vaikeet laittaa
IHANA <3!

NataliaSanchez-fan kirjoitti:heittu kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:Tein tämmösen bannerin:
IHANA <3!
On kyl tosi ihana ! (:

MariTere kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:heittu kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:Tein tämmösen bannerin:
IHANA <3!
On kyl tosi ihana ! (:
Jeep, todellaki ihana! (: <3

Januska kirjoitti:MariTere kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:heittu kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:Tein tämmösen bannerin:
IHANA <3!
On kyl tosi ihana ! (:
Jeep, todellaki ihana! (: <3
IHANA JOO <3

sotka kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:Tein tämmösen bannerin:
Saanks mä tän bannerin?

Lollipop- kirjoitti:sotka kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:Tein tämmösen bannerin:
Saanks mä tän bannerin?
Joo saat (: tarviitko nickiä siihen tai jotain? Voit kyl iteki lisätä jos haluut.

sotka kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:sotka kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:Tein tämmösen bannerin:
Saanks mä tän bannerin?
Joo saat (: tarviitko nickiä siihen tai jotain? Voit kyl iteki lisätä jos haluut.
Ei tarvi, menee ihan tollasena(:

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa