Lucian kuolema :(

Keskustele sarjan tulevista tapahtumista ja tulevaisuudesta

ViestiKirjoittaja Melissa » To Heinä 24, 2008 6:18

^ Ok, tulee olemaan surullinen jakso :S
Kuva
Kuva
Melissa
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja kkiljun » To Heinä 24, 2008 6:29

Kohta se tapahtuu. Ei enää kun kolme jaksoa luciaa. Siitä tulee kyllä surullinen jakso. Pitää varmaan varata monta nenäliinaa viereen kun katon. Varmaan on sen jakson jälkeen vähän epätodellinen olo, kun eläydyn taas niin täysin mukaan.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

wewe

ViestiKirjoittaja beetleking » Pe Heinä 25, 2008 6:37

Ei lucia kuollu loppuen lopuks, se kaikki oli pelkkä unta.

Ku toi Diego heräs niin kaikki oli ennalleen .

Viimeses jaksos.
beetleking

ViestiKirjoittaja Melissa » Pe Heinä 25, 2008 7:21

^ Noniin mut jakso on surullinen kun näyttelijät osaavat näytellä niin hyvin että menee mukaan ja plaaplaa :D
Kuva
Kuva
Melissa
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Calale » La Heinä 26, 2008 1:37

Kyllä vain. Ensin sarjasta poistuvat Eva ja Marcos, sitten Candela ja lopuksi Lucia. Kaikki ne lempinäyttelijäni, jonka vuoksi olen tätä sarjaa katsonut. Ehkä seuraan sarjaa tästä eteenpäin vain African ja Raulin takia toivoen, että ehkä he tulevat palaamaan yhteen pian...

Olen tiennyt tästä surullisesta uutisesta jo ainakin vuoden, mutta vasta nyt älyän, mitä se tarkoittaa käytännössä, mitä se tarkoittaa sarjalle. Kuinka suuren aukon Belen Ruedanin poistuminen jättääkään sarjaan. Sitä ei voi edes sanoin kuvailla, sillä se on niin suuri! En voi edes kuvitella, kuinka tyhjältä tuo sarja vaikuttaa ilman Luciaa ja hänen valloittavaa olemustaan ja valtavaa persoonansaa.

Belen Ruedahan itse halusi pois Serranon perheestä, sillä hänellä oli tiedossa monia suurempia projekteja, joihin hän halusi osallistua mukaan.

Olen nähnyt tuon Lucian kuoleman useita kymmeniä kertoja youtubesta, mutta silti se saa minut kyynelehtimään aina samalla tavalla. Saas nähdä, kuinka itken sitten tiistaina, kun älyän, että häntä ei nähdä sarjassa enää (päätösjaksoa lukuunottamatta).

Omasta mielestäni Serranon Perhe olisi pitänyt päättää tähän 6. kauteen. Itse en ollut oikein tyytyväinen Serranon Perheen päätökseen, vaikka ymmärrän, että käsikirjoittajat halusivat siihen onnellisen lopun... mutta silti! Tuntuu tosi oudolta. Mutta ei tästä enää sen enempää.

Lucia on se, jota itselläni tulee eniten ikävä. Hänen roolinsa on tässä sarjassa vain niin iso ja hän kuuluu tähän sarjaan niin tiukasti, että on suorastaan omituista kuvitella, ettei häntä enää näe sitten tiistain jakson jälkeen.

Ja tiedän, kauheata toistoa koko viesti, mutten voi sille mitään... Itse en tavallisesti ota näin raskaasti jonkun näyttelijän poistumista sarjasta.
Calale

ViestiKirjoittaja Melissa » La Heinä 26, 2008 1:52

Calale kirjoitti:Kyllä vain. Ensin sarjasta poistuvat Eva ja Marcos, sitten Candela ja lopuksi Lucia. Kaikki ne lempinäyttelijäni, jonka vuoksi olen tätä sarjaa katsonut. Ehkä seuraan sarjaa tästä eteenpäin vain African ja Raulin takia toivoen, että ehkä he tulevat palaamaan yhteen pian...

Olen tiennyt tästä surullisesta uutisesta jo ainakin vuoden, mutta vasta nyt älyän, mitä se tarkoittaa käytännössä, mitä se tarkoittaa sarjalle. Kuinka suuren aukon Belen Ruedanin poistuminen jättääkään sarjaan. Sitä ei voi edes sanoin kuvailla, sillä se on niin suuri! En voi edes kuvitella, kuinka tyhjältä tuo sarja vaikuttaa ilman Luciaa ja hänen valloittavaa olemustaan ja valtavaa persoonansaa.

Belen Ruedahan itse halusi pois Serranon perheestä, sillä hänellä oli tiedossa monia suurempia projekteja, joihin hän halusi osallistua mukaan.

Olen nähnyt tuon Lucian kuoleman useita kymmeniä kertoja youtubesta, mutta silti se saa minut kyynelehtimään aina samalla tavalla. Saas nähdä, kuinka itken sitten tiistaina, kun älyän, että häntä ei nähdä sarjassa enää (päätösjaksoa lukuunottamatta).

Omasta mielestäni Serranon Perhe olisi pitänyt päättää tähän 6. kauteen. Itse en ollut oikein tyytyväinen Serranon Perheen päätökseen, vaikka ymmärrän, että käsikirjoittajat halusivat siihen onnellisen lopun... mutta silti! Tuntuu tosi oudolta. Mutta ei tästä enää sen enempää.

Lucia on se, jota itselläni tulee eniten ikävä. Hänen roolinsa on tässä sarjassa vain niin iso ja hän kuuluu tähän sarjaan niin tiukasti, että on suorastaan omituista kuvitella, ettei häntä enää näe sitten tiistain jakson jälkeen.

Ja tiedän, kauheata toistoa koko viesti, mutten voi sille mitään... Itse en tavallisesti ota näin raskaasti jonkun näyttelijän poistumista sarjasta.

Kirjoitit ton tosi hyvin! Eikä se ollut mitään toistoa. Minullakin tulee tippa aina silmiin kun katson sitä videota youtubesta jne. Diego vaan osaa eläytyä rooliinsa kuten kaikki muutkin, niin tulee vaan "paha mieli" vaikka tämä onkin ohjelma.
Kuva
Kuva
Melissa
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja katte » La Heinä 26, 2008 2:02

Hyvin kirjoitettu Calale!
Mäkin oon nähny ton videon youtubesta ja se on kyllä niin surullinen... :/ Odotan kauhulla tiistain jaksoa.
Kuva
Kuva
katte
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja hemmo » La Heinä 26, 2008 6:32

Ehtiikö Lucia nähdä Marcosin ja Evan lapsen?
Kuva
hemmo
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja Melissa » La Heinä 26, 2008 7:10

hemmo kirjoitti:Ehtiikö Lucia nähdä Marcosin ja Evan lapsen?

Ei mun tietääkseni?
Kuva
Kuva
Melissa
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja MariTere » La Heinä 26, 2008 7:50

Melissa kirjoitti:
hemmo kirjoitti:Ehtiikö Lucia nähdä Marcosin ja Evan lapsen?

Ei mun tietääkseni?

Ei se mun mielestä ehdi nähä, paitsi sen kännykän kautta ;)
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja SeFa » La Heinä 26, 2008 8:05

Siis täh? Tiistainako se jo on? :cry:
Kuva
Kuva
SeFa
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja SeFa » La Heinä 26, 2008 8:07

Juuh, katoin telkusta ja sillonhan se on. :cry: Miten Diego voi enää elää sen jälkeen? :cry:
Kuva
Kuva
SeFa
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja TeteCapdevila » La Heinä 26, 2008 8:35

SeFa kirjoitti:Juuh, katoin telkusta ja sillonhan se on. :cry: Miten Diego voi enää elää sen jälkeen? :cry:

Niinpä... Kamalaa... :cry:
Kuva
Kuva
TeteCapdevila
Maria Teresa Capdevila Gómez

ViestiKirjoittaja Lucía » Su Heinä 27, 2008 10:14

Odotan tiistain jaksoa kauhun vallassa. Oon ihan varma että kuivin silmin en siitä selviä. :lol:
Lucíast on tullu mulle viime aikoina hahmona paljon tärkeempi, kun esim. sillon, kun Serranoo alettii näyttää Suomessa. Ja nyt Lucía sit kuolee.. :cry:
Mä aina tolkutan itelleni "et hei, se on vaan tv-sarja" mut minkä mä sille voin..
Kuva
Kuva
Lucía
Candela Blanco

ViestiKirjoittaja Zara » Su Heinä 27, 2008 2:02

Eiih, ei kai se kuole jo huomisessa (28.7) jaksossa? :cry: :cry:
Zara
Paquillo

EdellinenSeuraava

Paluu Juonipaljastukset