Nenna kirjoitti:Onko toi video poistettu youtubesta, ku ei löytäny sivulle?Voi harmi, ku oisin niin halunnu nähä päätösjakson, vaik siitä kuulinkin lukiessani tätä topiccia.
Kiitos paljon! :>noora81 kirjoitti:Nenna kirjoitti:Onko toi video poistettu youtubesta, ku ei löytäny sivulle?Voi harmi, ku oisin niin halunnu nähä päätösjakson, vaik siitä kuulinkin lukiessani tätä topiccia.
On poistettu, mutta voit katsoa sen jakson Telecincon sivuilta;
http://mitele.telecinco.es/series/los-serrano/

Daevos kirjoitti:MyChem kirjoitti:Minua jäi ihmetyttämään, oliko muka Lourditas mukana alusta asti?
eihän se ihan alusta asti, olisko se nyt jakso 1x07 jossa oli ensimmäisen kerran?
RealMadrid kirjoitti:Daevos kirjoitti:MyChem kirjoitti:Minua jäi ihmetyttämään, oliko muka Lourditas mukana alusta asti?
eihän se ihan alusta asti, olisko se nyt jakso 1x07 jossa oli ensimmäisen kerran?
Vähän tyhmästi se kyllä tungettiin siihen mukaan...mutta ihan sama, kai ne sen otti mukaan hänen omasta pyynnöstään...

MyChem kirjoitti:RealMadrid kirjoitti:Daevos kirjoitti:MyChem kirjoitti:Minua jäi ihmetyttämään, oliko muka Lourditas mukana alusta asti?
Vähän tyhmästi se kyllä tungettiin siihen mukaan...mutta ihan sama, kai ne sen otti mukaan hänen omasta pyynnöstään...
Joo, oli tyhmästi.
Los Serrano kirjoitti:MyChem kirjoitti:RealMadrid kirjoitti:Daevos kirjoitti:MyChem kirjoitti:Minua jäi ihmetyttämään, oliko muka Lourditas mukana alusta asti?
Joo, oli tyhmästi.
Minun mielestä se ei ollut tyhmää.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa