Hmm. Nyt on tullu eilen ja tänää katottuu yhteensä 8 jaksoo NM. Olin PIKKASEN jäljessä.
Aika ylläri oli ku yhtäkkiä seuraavaan jaksoon ku hyppäs oli erilainen tunnari ja kaikkea.
Nyt en tiedä minkä päivän jaksoista puhun ku on parin viikon jaksot menny aika sekasin.
Mutta alotan vaikka Emilion häistä. Siis siinä itse hää kohtauksessa tuli naurettua aika reippaasti. Ensinnäkin toi Concha oli kyllä niin mahtava ku rupes huutelee siellä.

Ja sitten alkokin kunnon mylläkkä.

Ja se pappi soitteli kitaraa ja lauleskeli. Ja yks tulee raudoissa paikalle. Ja Emilio saa oikein mojavan iskun.
Ja sitten kun toi kausi vaihtu niin tuntuu vaihtuneen joidenkin tyylit. Emiliolla vielä pidempi letti, ja Robertolla ihan lyhkänen, se oli aika järkytys, tai siis no en osannu odottaa sitä. Ja jotenkin vaan ne Alician hiukset on tosi kivat.
Juanin sisar vaikutti musta jotenki tosi sellaselta ärsyttävältä, jotenkin ei iskenyt. Tosin eipä Andres tullessaan vaikuttanu yhtään sen paremmalta, mut nyt jo ihan siedettävä.
Ja lopuksi, Amparo, eli Roberton mummi on ihan mahtava ! Vois vilahtaa sarjassa vähän useemminkin

Sille se bongoemännän pesti sopi tosi hyvin
Ja Nykyään Emilion isäkin on ihan hauska, vaikka välillä se tuntuu jotenki tosi ärsyttävältä

Siinä oli tollanen nopee katsaus joitakin juttuja. Nyt vielä eilinen ja tän päivän jakso ja oon taas ihan mukana.

>