Coco toteuttaa toiveita (:

Serranoaiheiset fanitaiteet, avatarit ja bannerit. Toivo tai toteuta

ViestiKirjoittaja Coco » La Heinä 17, 2010 12:13

Joo elikkä mäkin päätin nyt koota kaikki serranoaiheiset työhöni tähän samaan viestiin (: Nää on järjestyksessä (tosin laitoin noi kyllä eri luokkiin että ei sinällään täysin teko järjestyksessä, mutta avat ovat omassa teko järjestyksessään ja bannerit omassaan), koska ihan kiva nähdä, miten näissä töissä on kehittynyt. En nyt jaksa kaikkia erikseen kommentoimaan, mutta siis kommentoin ja kerron hieman taustaa nyt näistä joistain "tärkeimmistä" ja mainitsen erikseen ne, jotka ei oo ollut käytössä.

Avat:

Kuva
Hahaa, eka ava :D Taitaa olla myös samalla ensimmäinen ava jonka olen ikinä tehnyt? En muista tarkalleen, mutta foorumilla ainakin ensimmäinen (: Tätä en käyttänyt kauaa, sillä eka luulin että isompia avoja ei voi olla, koska aikaisemmilla foorumeilla missä olin ei voinut olla isompaa avaa. Raúl kuuluu suosikkeihini, mutta tämä on kyllä ainoa (tai no, onhan se tuossa myöhemmässä missä on marcos samassa) ava minkä olen Raúlista pitänyt. Voisi kyllä joskus tehdä ihan kunnollisen Raúl avan käyttöön (:

Kuva
Kuva
Kuva
Ensimmäinen ava, joka oli käytössä Avatar kilpailussa. Ensimmäistä kertaa siis olin mukana kisassa Joulukuussa 2008. Tämä ei kuitenkaan päässyt jatkoon edes ensimmäisestä vaiheesta, joka oli silloin hieman pettymys, koska silloin pidin kyseisestä avasta paljon, tosin ehkä lähinnä kuvan vuoksi, mutta nyt näin jälkeenpäin katottuna kyseisessä lohkossa oli paljon kovempia avoja kuin tämä :D

Kuva
Kuva
Ei ole ollut käytössä.

Kuva
Ei ole ollut käytössä.

Kuva
Ei ole ollut käytössä.

Kuva
Kuva
Kuva
Ei ole ollut (kai) käytössä.

Kuva
Kuva
Tähän asti viimeiseksi jäänyt avani, jossa ei ole titteliä.

Kuva
Elikkä tämä oli ensimmäinen modeavani ikinä (: Modeksi pääsiin siis Tammikuun 2009 loppupuolella (26.01.2009). Tämä oli myös ensimmäinen ava, jolla pääsin mukaan avatarkilpailun finaaliin. Voittoa ei kyllä vielä tullut, olin sitten 09., mutta olin varsin tyytyväinen sijaani.

Kuva
Tätä avatarta en muistanutkaan kunnolla :D Mutta muistan että tämä oli ensimmäinen ava, jossa olin mielestäni todella hyvin onnistunut, itselleni tulee tästä jotenkin mieleen poptaidemainen tyyli. Pidän kyllä kyseisestä avasta näin jälkeenpäin katsottunakin. Nythän tuossa on siis virka vaihtunut, vaihdos tapahtui Maaliskuun alussa (01.03.2009), eli ehdin olemaan moderaattori IV:nä vain reilun kuukauden.

Kuva
Tuossakin sitten virka vaihtunut, tällä kertaa en ehtinyt olemaan edellisessä virassa edes kuukautta, sillä otin tämän käyttöön 22.03.2009 :D Hieman hämmentäväähän se oli kun tuli niin äkkiä, mutta mukava juttu kylläkin. Olin kyseiseen avaan todella tyytyväinen, joten oli pettymys, että tämä tippui avatarkisassa jo ensimmäisessä vaiheessa.

Kuva
Kuva
Kuva
Ei ole (kai) ollut käytössä.

Kuva
Kuva
18.04.2009 minusta tuli III Kenttäylläpitäjä. Uutinen tulosta kenttäylläpitäjäksi oli kyllä pienoinen shokki silloin kun kuulin :D Ja varsinkin noin lyhyessä ajassa. Tämä ava oli aika suht nopeasti tehty. Kuvasta pidän paljonkin, mutta fontteja tuossa en pidä kauhean erikoisena tms. Avatarkilpailussa tämä kuitenkin sijoittui jopa sijalle 6, joka minulle oli todella yllätys.

Kuva
Kuva
Ehkäpä ensimmäinen ava, johon olin kunnolla tyytyväinen, joka oli siis jollekkin muulle kuin itselleen tehty.

Kuva
Ei ole ollut käytössä.

Kuva
Kuva
Ei ole (kai) ollut käytössä.

Kuva
Kuva
Tällä avalla tuli siis ensimmäinen voitto avatarkilpailussa niin suunnittelu kuin omistuspuolellakin ikinä! Tämä tapahtui siis Heinäkuussa 2009. Kyseisestä kuvasta meinasin tehdä suunnittelukisaan avan, mutta huomasinkin, että kyseistä kuvaa olikin käytetty jo edellisessä suunnittelukisassa, joten päädyin tekemään sen ihan avakisaa varten.

Kuva
Tämä ava saavutti sijan 2. myös Heinäkuun 2009 kisassa. Pistetilanne oli kuitenkin niin tiukka, että tämäkin olisi voinut voiton viedä.

Kuva
Tämä on yksi niistä töistä, jolla osallistuin ensimmäistä kertaa suunnittelukilpailuun. Tätä tehdessäni ja muitten töitä katsellessani ajattelin, että tällä ei ole mahdollisuuksia voittaa avatarluokkaa. Mutta toisin sitten kävikin yllättäen. Itselläni kyseinen ava ei ole ollut käytössä, mutta muokkasin tämän Jennaalle käyttöön.

Kuva
Kyseinen ava oli myös mukana suunnittelukisassa, mutta en ole tietääkseni ottanut kyseistä avaa koskaan käyttöön, tai muokannut sitä jollekkin muulle.

Kuva
Tätäkään en ole tietääkseni käyttänyt, mutt oli kuitenkin suunnittelukisassa.

Kuva
Kuva
Tämä on ehdottomasti kaikista tekemistäni avoista suosikkini. Tuo kuva on vain niin upea ja tykkään muutenkin sen kesäisyydestä ja väreistä. Tällä tuli avakisassa toinen, eli peräkkäinen voitto, sekä voitti myös vuoden 2009 Mestarien finaalin. Kyseessä oli myös ensimmäinen Natalia Verbekestä tehty ava, jonka jälkeen olen käyttänyt paljon kyseisestä henkilöstä avoja. Tässäkin on sitten näköjään vaihtunut titteli nykyiseksi II Kenttäylläpitäjäksi, eli 06.07.2009 tuo titteli vaihtui.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Tämä saavutti Elokuun 2009 avatarkisassa sijan 2. Tämäkin kuuluu ehdottomasti näistä tekemistäni avoista suosikkeihin. Ihanan pirteät värit jne (: Kyseinen kuva on samasta "photoshootista" kuin tuo aikaisempi annamaijan ava, joten sieltä tuon kuvan bongasin sitten.

Kuva
Kuva
juu eli nää tein aika aikasin ennen noita kisoja, ja noista jokaisesta 3 voittoavasta on 3 eri versioo kun sai valita minkä haluaa
Kuva
Kuva

Kuva
Kuva
Kuva
Vaikka en yleensä pidä kauheasti mustavalkoisista avoista, tämä on kyllä todella kiva. On ollut nyt monessakin kisassa mukana (no siis tietty siksi ainakin että käyttäjää ei nykyään näy foorumilla). Ensimmäistä kertaa ava oli syyskuun 2009 kisassa, mutta silloin se jäi sijalle 5, seuraavalla 8, mutta Marraskuussa sitten ylettyi ihan mitalleille, eli sijalle 2.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Alunperin suunnitteilla oli tehdä eräästä muusta kohtauksesta, mutta areenasta sitä ei saanut hyvällä laadulla, niin päädyin sitten ihan dvd:ltä etsimään, ja onneksi teinkin sen, koska tuossa mun mielestä on santia parhaimillaan :D Avan menestys on vähän vaihdellut, mutta aika usein päässyt ihan finaaliin, ja on päässyt mitalleille 3 kertaa.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Ei ole ollut käytössä.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Ei ole ollut käytössä.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kyseisestä avasta on myös versio jossa näkyy tissit :D Se kuitenkin herätti paljon huomiota negatiivisesti, niin tein sitten tämän tilalle, tosin tää ei nyt tainnut ees pitkään olla käytössä. Alkuperäistä versiota jossa näkyy tissit en nyt tähän viitti laittaa :D

Kuva
Kuva
Haha, kun katoin tätä jaksoo kerran DVD:ltä, ja pysäytin tohon kohtaan, niin oli kyllä silloin mielessä että tuosta on jollekkin pakko tehdä ava/banneri, tuo on vaan niin hauska ja suloinen (: En ole kyllä paljoa pari avoja tehnyt.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Suosikkini itsetehdyistä Belén avoista. Tällä avalla S-T voitti myös ensimmäisen kerran kultaa avatarkisassa.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Ei ole ollut käytössä.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Suosikkini tekemistäni Afri avoista. Tää on vaan niin ihana kuva ja väritkin ovat täydelliset. Tämän kohtauksen nähtyäni tuli tässäkin semmoinen olo, että tästä on pakko tehdä ava/banneri. Tämä voitti Marraskuun 2009 avakisan (:

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Ei ole ollut käytössä.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Elikkä vuoden 2009 toiseen suunnittelukisaan tehty ava. En ole kuitenkaan tätä käyttänyt, vaikka tyyliltään pidänkin tästä, hahmosta en kuitenkaan niin tarpeeksi pidä.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kolmas ava minkä tein 2009 vuoden toiseen kisaan. Outoa, että tämän avan tekemiseen en edes uhrannut niin paljoa aikaa kuin kahteen muuteen avaan. Tämä tuli tehtyä hädissään, koska halusin saada mukaan 3 tekemääni avaa. Mutta silti voitti avatarluokan! Tämä on myöhemmin muokattu S-T:n käyttöön.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Ensimmäinen vuoden 2010 puolella käytössä ollut ava.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Ei ole ollut käytössä.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Kuva

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Juu no olis sitä varmaan muistakin jotain sanottavaa, mutta kuten sanottu, en jaksa kaikkia nyt alkaa kommentoimaan :D

Bannerit:

Kuva
Eli eli ensimmäinen käyttämäni banneri foorumilla :D Halusin jonkun söpön bannerin foorumille, niin päätin sitten tehdä suutelukuvista. Henkilöitä en osannut kuitenkaan päättää, joten otin tuohon 3 paria mukaan. Aikaisemmin olen tehnyt bannerin tyylisiä töitä muilla sivustoilla. Väli tämän ja edellisten töitten välillä oli aika pitkä, joten näitten tekeminen ei ollut oikein kunnolla muistissa.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Tää tais olla mulla aika pitkäänkiin käytössä. Pidän edelleenkin tästä, tää on vaan niin jotenkin kivan yksinkertainen.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Ihmettelen kyllä tätä banneria, koska tämä eroaa töistäni todella paljon niin ensimmäisistä kuin uusimmistakin töistä. Olen tämän kyllä varmana tehnyt, mutta ihmettelen vain. Ehkä olen yrittänyt ottaa mallia jonkun espanjalaisen tekemestä bannerista? :D

Kuva
Hahaa, eli joulun kunniaksi käyttöön otettu banneri : DD Toi kuva jaksaa aina vaan huvittaa.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Oii, tää kyllä pistää hyvälle tuulelle (: Kesäinen aihe jälleen tietty :D

Kuva
Tässä bannerissa näkyi minun mielestäni todella hyvin kehittyminen.

Kuva
Kuva
Tämäkin on ihana, tykkään tuosta shakkijutusta tässä :D Voisi ehkä joskus taas käyttöön ottaa (:

Kuva
Ensimmäinen banneri, jolla osallistuin suunnittelukisaan. Tämä sitten yllättäen voittikin, itseasiassa odotin alemmalta verobannerilta parempaa menestystä. Tein kisaan 3. bannerinkin, mutta olin tuolloin ladannut sen muualle kuin Photobuckettiin, joten se ei nyt näy. Myöhemmin tämä banneri on muokattu Evilmanille Viestitykki 2009 palkinnoksi.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Öö ehkä erikoisin (serrano)banneri minkä olen koskaan tehnyt : D Tää oli aika hankala kun joutui ton santin kokonaan rajaamaan, mutta onnistuin mielestäni siinä suht hyvin.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Tästä tuli ihanan värikäs! ja R&A jälleen erittäin söpöinä tuossa :D

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Yksi suosikkikohtauksistani serranoista. Itse meinasin tälläisen itselleni tehdä, mutta hande sitten nopeana tyttönä olikin jo kyseisestä kohtauksesta toivomassa :D
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Tää oli huvikseen tehty banneri, mutta myöhemmin sitten Victorkiolle muokattu. Hauska kohtaus :D
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
S-T:lläkin edelleen käytössä oleva banneri. En muista milloin tein, mutta on siitä jo jonkun aikaa kun sen tein. On näyttäny pitävän banneristaan :D

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Vuoden 2009 suunnittelukisaan tehty banneri, joka sitten voitti. Tämä oli kyllä jo valmiiksi tiedossa ennen kisaa, että teen sitten joskus tuosta kohtauksesta bannerin, santilla loistava pepsodent hymy (;
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Vuoden 2009 suunnittelukilpailuun tehty banneri. Myöhemmin muokattu Natalia-Fanin käyttöön.
Kuva
Vuoden 2009 toiseen suunnittelukilpailuun tehty banneri.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Haha, tää on kyllä niin paras : DD Cora ehdotti itse että tekisin tuosta kohtauksesta, joten ei tullut itselleni mieleen tehdä tuosta :D

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Vuoden 2010 viestitykki kisaan tehty voittobanneri. Tämä syntyi aika nopeasti, mutta siitä tulikin ainakin mielestäni erittäin hyvä. Toiveena oli siis äijätriosta banneri, ja tuo kohtaus tuli minulle ensimmäisenä mieleen (:

Kuva
Viimeksi muokannut Coco päivämäärä La Heinä 17, 2010 11:18, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Orjatar likainen
Coco
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]

ViestiKirjoittaja Handee » La Heinä 17, 2010 1:02

Näistä näkee sun nopeen kehityksen kyl hyvin :shock: :shock:
Upeita töitä on kyl paljon.
Avoista ehdoton suosikki avoista on kyllä toi sun upee verbeke ava. (:
Kuva
tässä on kivat värit ja kuva on ehdottaman upee ! (:

ja toinen ava suosikki on S-T:lle tehty vero ava
Kuva
vero on kuvassa tosi nätti, ihana kuva ja väritki kivat (:

Ihan mahtavia avoja ja niissä on kehitys ollu nopeesti jo ihan huimaa.

Ja yks ava mitä tykkään, missä kuva on ihana ja värit kivan pirteitä
Kuva

tässä kans yks avatar mitä ei voi kun ihailla. S-T:lle tehty Belén. yksinkertasesti mielettömän upee ! :shock:
Kuva

paljon muitakin upeita avoja on en vaan jaksa nyt kaivella niitä tähän enempää ! (:

sitten bannereista tykkään sun mulle tekemästä Ana y Fiti bannerista se kohtaus on ihana ja oon ilonen vieläkin että kerkesin nopeena toivomaan. Siitä tuli ihan mahtava ja just sellanen upee ! (:
Kuva
parempaa ei ois voinu tulla. Ja vois kyllä vielä ottaa sen käyttöön.

ja toinen banneri suosikki on kyllä toi sun verbeke banneri.
Kuva
Ihanat kuvat ja noi koristeet ja kaikki.. niitä ei ole likaa vaan sopivasti ja jotenkin vaan tykkään siitä. (:

Kuva
tääkin on ihan mahtava banneri. Hauska kohtaus ja jotenkin tälle ei koskaan voi olla nauramatta. Santilla loistava hymy kyllä vaan :lol:

Kuva
sama pätee kyllä tähän ! :lol: niin loistavat kuvat että. :lol:

sitten yks ehdottomista suosikeista heti ton mulle tehdyn anafiti bannerin jälkeen on toi sun vero banneri.
Kuva
Niin upee etten edes keksi mitään sanottavaa. Kuvat kaikki vau :shock:
en voi vieläkään käsittää miten voit osata tehdä näin mahdottoman upeita töitä.
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja RinU » La Heinä 17, 2010 10:16

Munkin on pakko kommentoida noita sun töitä tällee yks kerrallaa :lol:

Kuva Kuva
Nää kaks avaa on varmaan ihanimmat avat mitä sä oot ikinä tehny :D Etenki toi Verbeke avan kuva mistä oon itekki tehny avan joskus, ni on ihana. Nois molemmissa avoissa toi värimaailma on vaan niin uskomattoman ihana, mä en vaan voi käsittää et miten noin ihania avoja voi joku osata tehdä :lol:

Kuva
Tääki on vaan niin ihana. Mä en erityisemmin Franista/Marcosista tykkää, mut tää on kyllä hieno :D Etenki mustavalkoseks kuvaksi :lol:

Kuva
Vähän tää on upee, mitä vertaa noihin bannereihin mitä on ennen ja jälkeen tän tossa listalla. Mä tykkään tän erikoisuudesta, et tää ei oo mikään sellanen perusbanneri, esimerkiks noi reunat ei oo perusmustat, mitä ne yleensä on :D

Kuva
Tästä huomaa kyllä todella hyvin sun kehittymisen. Mä oikeesti katon tätä vieläkin silleen "wau" :lol:

Kuva
Nää kuvat tässä ei oo jotenkin mun mieleen, mut toi tausta on aivan uskomattoman hieno :D Katon tätäkin sillee "wau" edelleen, vaikka tää on ollu jo kauan aikaa sitte sulla käytössä.

Kuva
Vois ottaa tän taas käyttöön. Tää on kans yks ihanimpia Ana y Fiti bannereita mitä kukaan on koskaan tehny, ton handelle tekemän bannerin ohella. :D

Kuva
Tää on kans niin uskomattoman ihana. Joo mä kommentoin melkein kaikkiin että uskomattoman ihania ja sillee :lol:

Kuva
Tällästä mä en muistakkaan :D Mä rakastan tälläsiä bannereita, mis on vaan yks kuva. Toi värimaailma on mun mieleen :D Mä rakastan tän yksinkertaisuutta, ja etenki tota värimaailmaa. Se on vaan niin uskomaton :lol:

Kuva
Tästä mä tykkään ihan hirveesti ! Tää kohtaus on vaan mun mielestä niin ihana, ja etenki toi keskimmäinen kuva on ihana. Mä en tajuu et miten mä oon ees youtubesta saanu noin hyvin otettua kuvia, ja vielä ihan hyvälaatusiakin :lol:

Kuva
Tää on kans yks hienoimpia bannereita mitä sä oot ikinä tehny. Tää kohtaus on vaan niin ihana, ja yleensä ku katon tätä kohtausta ni alan kyynelehtiin :lol:
Kuva
RinU
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Joyeux » La Heinä 17, 2010 12:00

Mä en voinu ruveta poimimaan täältä kun yhden parhaan avan ja bannerin, koska muuten listasta olisi tullut liian pitkä. Pakko sanoa että oot kyllä ihan mieletön FanArtin tekijä, monet sun töistä loksauttaa melkein leuan sijoiltaan :D Mutta siis, tässä ne omat suosikkini:

Kuva
Ehdottomasti ihanin avatarisi. Kuva on ehkä ihanimpia, mitä Verbekestä on otettu ja tekstit sopii siihen täydellisesti. Voisin sanoa että ehkä hienoin ava, mitä foorumilla on ikinä tullut vastaan! (:

Kuva
Tää on vaan ihan mieletön. Kohtaus on myös minun suosikkini Serranoista ja äää en keksi mitään sanottavaa :D Täydellinen banneri, yksinkertaisesti.

Bannereista rakastan kanssa tuota, minkä olet tehnyt minulle, A&R -parituksella ♥ Voisinkin joskus ottaa sen taas käyttöön, rakastan niitä värejä ja koko banneria (:

Eli vauvau Coco, oot ihan ansaitusti Foorumin paras FanArt -taiteilija! (:
Joyeux
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja MariTere » La Heinä 17, 2010 1:33

Ei herranjumala, oot kehittyny sun töissä ihan mielettömästi! ;o

Noi kaikki on niin ihania, mut mun suosikit on avoista erityisesti:
Kuva
Niin rakastan tota hymyy, tota nauruu, tota kohtausta, noit vaatteit ja noit hiuksii. Ni jotenki olis ollu ihan sama minkälaine fontti tms. olis, ku toi kuvaki on jo täydellinen, mut silti noi fontit sopii kyl niin hyvin silti toho, et joo, en tiiä mitä sanon. Ton oon halunnu itelleni siitä asti ku näin sen ekaa kertaa. (:
Kuva
Joo, siis näin tän avan vast ekaa kertaa tos listassa, ja jotenki tykkään tost avasta niin paljon ton hymyn takii. + toi kohtaus oli kiva ja noi hiukset sopii niin hyvin Alexandralle.
Kuva
Toi fontti sopii niin hyvin tohon ja muutenki niin hienosti tehty + tykkään Calle Palmasta, tost kuvasta ja yleensäkki Víctorista :lol:
Kuva
Äää, oon niin rakastanu tota avaa siitä lähtie ku näin sen tuol fanart -ketjussa. En jotenki osaa selittää, miten vaan tykkään siitä niin paljon. Ehkä siks, ku tost kuvasta tai yleensäkkää tost kohtauksesta ei oo tehty paljoo mitää fanartii, enkää oo ku pari kertaa ton kohtauksen nähny, ni se teki varmaa siit niin kivan.
Kuva
En oiekesti tajuu, miten saat noi fontit ja kaikki värisävyt sopii noihi kuvii niin täydellisesti. ;o
Kuva
Enne ku näin tän avan, olin nähny ton kuvan 100000000000x mut silti näytti jotenki, et toi ois ihan uudesta kuvasta, tai siis semmosesta, mitä en oo ennen nähny. Vaik et oo tota ees erityisesti muokannu (ei niiku oo peilikuva tai mtn), ni silti.
Kuva
Alan koht toistaa itteeni, ku kirjotan oikeesit kaikkii, et toi kuva on niin täydellinen (hymy, hiukset jne.) + toi fontti ja kaikki.
Kuva
Tää on kyl ehdottomasti hienoin ava mitä oot mulle ikinä tehny. Jotenki noi tähdet sopii niin hyvin toho ja muutenki oot just hyvin rajannu ton kuvan jotenki.

Kuva Kuva
Näist kahest avast tykkään varmaa just noitten Afrin hiuksien takii haha. :D Mut joo, muutenki oot jotenki taas laittanu noihi niin täydelliset fontit ja värit.

Kuva
Ei hitto, tää on niin hemmetin söpö! :D Ite en ees muistanu, et mist kohtauksest tää on, ku näin tän avan.

Haha, aika tylsät nää mun tekstit, toivottavast et tylsisty ku luet näit, ku toistan kokoaja samaa. :D Mut joo, kirjotan ehkä joskus myöhemmi noist bannereista sit. (: Viel tähä loppuu: niin upeita töitä, Coco!
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Victorkio » La Heinä 17, 2010 2:10

Joo on kyllä upeita töitä ja huimassa vauhdissa oot kehittyny (:
Tässä mun neljä suosikkia joista oon pitäny aina.

Kuva Kuva Kuva Kuva
Noista tulee vaan niin hyvälle tuulelle ku niitä kattoo (:

Ja sitten bannereista suosikkeja ovat seuraavat.

Kuva
Tästä mä oon tykännyt aina, ehkä siksi että se on erikoisempi kuin muut bannerit mitä foorumilla yleensä näkee.

Kuva
Kuva
Kuva
Oikeastaan en edes muistanut, että olen kyseiseen banneriin joskus nickin pyytänyt, mutta tän nähtyä muistan kyllä.. vois kyllä ottaa sen taas käyttöön.

Ja tietenki monet muutki työt on hienoja mutta tuossa nyt suosikkini.
Kuva
“Okay, let's do this one last time, yeah?”
Victorkio
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Lollipop- » La Heinä 17, 2010 2:54

Vautsi Coco ! :shock: jäin oikeen suu auki kattomaan näitä sun töitäs. En tajua, miten joku osaa tehdä näin hienoja avoja ja bannereita. Jokaiseen avaan ja banneriin saat laitettua täydellisen fontin mikä sopii niihin sekä asettaa kuvat hienosti bannuihin.

Pitkän miettimisen jälkeen listaan tähän nyt yhden suosikki avan ja muutaman bannerin + kommailen vähän samalla. (:

Kuva
Tää ava on vaan niin täydellinen ja ihana ! Vero on tossa erittäin nätti, ja fontti sopii hyvin avaan.

Kuva
Kuva
Kuva
Näissä yllä olevissa bannereissa on kiva värimaailma, liitetty kuvat hyvin ja täydellisesti sopiva fontti. Bannereissa on myös kivasti koristeita. (:

Tais tulla vähän ykstoikkoset kommentit, mutta en nyt keksinyt enempää sanottavaa, koska sanavarasto on loppunu näitten sun töitten suhteen :D.

Mutta juu, jatka samaan malliin ! ;)
Kuva
Lollipop-
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja heittu » La Heinä 17, 2010 8:05

VAUU!! :shock: Oot kyllä kehittynyt huimasti! Oot foorumin parhaita suunnittelijoita ja ymmärtää kyllä miksi kun katsoo näitä töitä. Osaat jokaisen avan ja bannerin tehä siististi ja täydellisesti!! :D

Vaikea on kyllä valita suosikkeja kun kaikki työt ovat loistavia, mutta tässä nyt pari:

Kuva
Tykkään tosi paljon tästä. Värimaailma on ihana ja valokas. Ja ihana hymy Verolla (:

Kuva
Tää on vaan niin ihana! värimaailma on just mun makuun ja fontti sopii hyvin kuvaan (:

Kuva
Tämä on vaan niin ihana, en osaa sanoa miksi :lol: (:

ja lopuksi KAIKKI työsi ovat loistavia! ;)
heittu
heidöblöö

ViestiKirjoittaja Natalia<3 » La Heinä 17, 2010 8:26

Tosi tosi upeita töitä! Valtavasti oot kehittyny! Poimin tuolta joitain avoja ja tajusin, et suurin osa niissä olevista henkilöistä ei oo mun suurimpia suosikkeja :D Mut osaat tehä niiin hyvin, et saat jopa mut tykkäämään niistä! :lol: Oon ihan puulla päähän lyöty ku nää on niin hienoja! :lol:
Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva

Kuva
Ku näin tän bannerin ni katoin et vau :shock: Ihanan pirtee ja pinkki! (:

Kuva
Tää on kans niin upee! :shock: jotenki söpö! :D (:

Jatka ihmees samaan malliin, sul on lahjoja! (:
Kuva
Kuva
Natalia<3
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja sotka » La Heinä 17, 2010 9:15

Upeita töitä! Todella paljon oot kehittynyt! On kamallan vaikeeta valita noista suosikkeja, mutta valitsen nyt joitain:

KuvaKuvaKuvaKuvaKuvaKuva

Kuva
Tykkään tästä tää on niin erillainen kuin muut.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
sotka
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » La Heinä 17, 2010 11:00

Joo ei herranjumala, voisin kattella noita sun töitä niinku joku pari päivää putkee, mun suosikit avoista ehdottomasti:

KuvaKuvaKuva
KuvaKuvaKuva

Ja sitte myöskin mun tän hetkinen ava, mitä ei kai tuolt listalta löytyny:

Kuva

Bannereista ehdottomasti:

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Öööö, tuli vähä liikaaki näitä suosikkeja ku kaikki on niin upeeeen mahtavan hienoja! :D
Kuva
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida

ViestiKirjoittaja Coco » La Heinä 17, 2010 11:13

Kiitos kommenteista! (:

Ja oho niin näyttää puuttuvankin :o Joo no muokkaan sen nyt tohon sit (:
Kuva
Orjatar likainen
Coco

ViestiKirjoittaja Januska » Ti Heinä 27, 2010 11:37

Joo hitto kyllä coco sä oot vaan niiiiiiin taitava! :shock: Taidan nyt olla ensimmäinen, joka ei näitä töitä erikseen kommentoi, mut oon niin väsyny :D Tätä banneria tuolta ei ainakaan mun nähdäkseni löytynyt: http://i26.tinypic.com/2qkr0j7.jpg
Kuva
Kuva
Kuva
Januska
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Coco » Ke Heinä 28, 2010 12:00

Januska kirjoitti:Joo hitto kyllä coco sä oot vaan niiiiiiin taitava! :shock: Taidan nyt olla ensimmäinen, joka ei näitä töitä erikseen kommentoi, mut oon niin väsyny :D Tätä banneria tuolta ei ainakaan mun nähdäkseni löytynyt: http://i26.tinypic.com/2qkr0j7.jpg

Kiitti (: Ai hitto näköjää juu : D Pitää nyt varmaa viel tutkii et puuttuuks nyt sit mitää muuta viel :lol:
Kuva
Orjatar likainen
Coco

ViestiKirjoittaja natyy » Ke Heinä 28, 2010 11:32

Kaikki työt ihan mahtavia! :D Tässä mun suosikit:

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Bannereista:

Kuva ää, ihana! :D

Kuva

Kuva

Kuva