Avat:

Hahaa, eka ava

Ensimmäinen ava, joka oli käytössä Avatar kilpailussa. Ensimmäistä kertaa siis olin mukana kisassa Joulukuussa 2008. Tämä ei kuitenkaan päässyt jatkoon edes ensimmäisestä vaiheesta, joka oli silloin hieman pettymys, koska silloin pidin kyseisestä avasta paljon, tosin ehkä lähinnä kuvan vuoksi, mutta nyt näin jälkeenpäin katottuna kyseisessä lohkossa oli paljon kovempia avoja kuin tämä

Ei ole ollut käytössä.

Ei ole ollut käytössä.

Ei ole ollut käytössä.

Ei ole ollut (kai) käytössä.

Tähän asti viimeiseksi jäänyt avani, jossa ei ole titteliä.

Elikkä tämä oli ensimmäinen modeavani ikinä (: Modeksi pääsiin siis Tammikuun 2009 loppupuolella (26.01.2009). Tämä oli myös ensimmäinen ava, jolla pääsin mukaan avatarkilpailun finaaliin. Voittoa ei kyllä vielä tullut, olin sitten 09., mutta olin varsin tyytyväinen sijaani.

Tätä avatarta en muistanutkaan kunnolla

Tuossakin sitten virka vaihtunut, tällä kertaa en ehtinyt olemaan edellisessä virassa edes kuukautta, sillä otin tämän käyttöön 22.03.2009

Ei ole (kai) ollut käytössä.

18.04.2009 minusta tuli III Kenttäylläpitäjä. Uutinen tulosta kenttäylläpitäjäksi oli kyllä pienoinen shokki silloin kun kuulin

Ehkäpä ensimmäinen ava, johon olin kunnolla tyytyväinen, joka oli siis jollekkin muulle kuin itselleen tehty.

Ei ole ollut käytössä.

Ei ole (kai) ollut käytössä.

Tällä avalla tuli siis ensimmäinen voitto avatarkilpailussa niin suunnittelu kuin omistuspuolellakin ikinä! Tämä tapahtui siis Heinäkuussa 2009. Kyseisestä kuvasta meinasin tehdä suunnittelukisaan avan, mutta huomasinkin, että kyseistä kuvaa olikin käytetty jo edellisessä suunnittelukisassa, joten päädyin tekemään sen ihan avakisaa varten.

Tämä ava saavutti sijan 2. myös Heinäkuun 2009 kisassa. Pistetilanne oli kuitenkin niin tiukka, että tämäkin olisi voinut voiton viedä.

Tämä on yksi niistä töistä, jolla osallistuin ensimmäistä kertaa suunnittelukilpailuun. Tätä tehdessäni ja muitten töitä katsellessani ajattelin, että tällä ei ole mahdollisuuksia voittaa avatarluokkaa. Mutta toisin sitten kävikin yllättäen. Itselläni kyseinen ava ei ole ollut käytössä, mutta muokkasin tämän Jennaalle käyttöön.

Kyseinen ava oli myös mukana suunnittelukisassa, mutta en ole tietääkseni ottanut kyseistä avaa koskaan käyttöön, tai muokannut sitä jollekkin muulle.

Tätäkään en ole tietääkseni käyttänyt, mutt oli kuitenkin suunnittelukisassa.

Tämä on ehdottomasti kaikista tekemistäni avoista suosikkini. Tuo kuva on vain niin upea ja tykkään muutenkin sen kesäisyydestä ja väreistä. Tällä tuli avakisassa toinen, eli peräkkäinen voitto, sekä voitti myös vuoden 2009 Mestarien finaalin. Kyseessä oli myös ensimmäinen Natalia Verbekestä tehty ava, jonka jälkeen olen käyttänyt paljon kyseisestä henkilöstä avoja. Tässäkin on sitten näköjään vaihtunut titteli nykyiseksi II Kenttäylläpitäjäksi, eli 06.07.2009 tuo titteli vaihtui.

Tämä saavutti Elokuun 2009 avatarkisassa sijan 2. Tämäkin kuuluu ehdottomasti näistä tekemistäni avoista suosikkeihin. Ihanan pirteät värit jne (: Kyseinen kuva on samasta "photoshootista" kuin tuo aikaisempi annamaijan ava, joten sieltä tuon kuvan bongasin sitten.

juu eli nää tein aika aikasin ennen noita kisoja, ja noista jokaisesta 3 voittoavasta on 3 eri versioo kun sai valita minkä haluaa

Vaikka en yleensä pidä kauheasti mustavalkoisista avoista, tämä on kyllä todella kiva. On ollut nyt monessakin kisassa mukana (no siis tietty siksi ainakin että käyttäjää ei nykyään näy foorumilla). Ensimmäistä kertaa ava oli syyskuun 2009 kisassa, mutta silloin se jäi sijalle 5, seuraavalla 8, mutta Marraskuussa sitten ylettyi ihan mitalleille, eli sijalle 2.

Alunperin suunnitteilla oli tehdä eräästä muusta kohtauksesta, mutta areenasta sitä ei saanut hyvällä laadulla, niin päädyin sitten ihan dvd:ltä etsimään, ja onneksi teinkin sen, koska tuossa mun mielestä on santia parhaimillaan

Ei ole ollut käytössä.

Ei ole ollut käytössä.

Kyseisestä avasta on myös versio jossa näkyy tissit

Haha, kun katoin tätä jaksoo kerran DVD:ltä, ja pysäytin tohon kohtaan, niin oli kyllä silloin mielessä että tuosta on jollekkin pakko tehdä ava/banneri, tuo on vaan niin hauska ja suloinen (: En ole kyllä paljoa pari avoja tehnyt.

Suosikkini itsetehdyistä Belén avoista. Tällä avalla S-T voitti myös ensimmäisen kerran kultaa avatarkisassa.

Ei ole ollut käytössä.

Suosikkini tekemistäni Afri avoista. Tää on vaan niin ihana kuva ja väritkin ovat täydelliset. Tämän kohtauksen nähtyäni tuli tässäkin semmoinen olo, että tästä on pakko tehdä ava/banneri. Tämä voitti Marraskuun 2009 avakisan (:

Ei ole ollut käytössä.

Elikkä vuoden 2009 toiseen suunnittelukisaan tehty ava. En ole kuitenkaan tätä käyttänyt, vaikka tyyliltään pidänkin tästä, hahmosta en kuitenkaan niin tarpeeksi pidä.

Kolmas ava minkä tein 2009 vuoden toiseen kisaan. Outoa, että tämän avan tekemiseen en edes uhrannut niin paljoa aikaa kuin kahteen muuteen avaan. Tämä tuli tehtyä hädissään, koska halusin saada mukaan 3 tekemääni avaa. Mutta silti voitti avatarluokan! Tämä on myöhemmin muokattu S-T:n käyttöön.

Ensimmäinen vuoden 2010 puolella käytössä ollut ava.

Ei ole ollut käytössä.

Juu no olis sitä varmaan muistakin jotain sanottavaa, mutta kuten sanottu, en jaksa kaikkia nyt alkaa kommentoimaan
Bannerit:

Eli eli ensimmäinen käyttämäni banneri foorumilla

Tää tais olla mulla aika pitkäänkiin käytössä. Pidän edelleenkin tästä, tää on vaan niin jotenkin kivan yksinkertainen.

Ihmettelen kyllä tätä banneria, koska tämä eroaa töistäni todella paljon niin ensimmäisistä kuin uusimmistakin töistä. Olen tämän kyllä varmana tehnyt, mutta ihmettelen vain. Ehkä olen yrittänyt ottaa mallia jonkun espanjalaisen tekemestä bannerista?

Hahaa, eli joulun kunniaksi käyttöön otettu banneri : DD Toi kuva jaksaa aina vaan huvittaa.

Oii, tää kyllä pistää hyvälle tuulelle (: Kesäinen aihe jälleen tietty

Tässä bannerissa näkyi minun mielestäni todella hyvin kehittyminen.

Tämäkin on ihana, tykkään tuosta shakkijutusta tässä

Ensimmäinen banneri, jolla osallistuin suunnittelukisaan. Tämä sitten yllättäen voittikin, itseasiassa odotin alemmalta verobannerilta parempaa menestystä. Tein kisaan 3. bannerinkin, mutta olin tuolloin ladannut sen muualle kuin Photobuckettiin, joten se ei nyt näy. Myöhemmin tämä banneri on muokattu Evilmanille Viestitykki 2009 palkinnoksi.

Öö ehkä erikoisin (serrano)banneri minkä olen koskaan tehnyt : D Tää oli aika hankala kun joutui ton santin kokonaan rajaamaan, mutta onnistuin mielestäni siinä suht hyvin.

Tästä tuli ihanan värikäs! ja R&A jälleen erittäin söpöinä tuossa

Yksi suosikkikohtauksistani serranoista. Itse meinasin tälläisen itselleni tehdä, mutta hande sitten nopeana tyttönä olikin jo kyseisestä kohtauksesta toivomassa

Tää oli huvikseen tehty banneri, mutta myöhemmin sitten Victorkiolle muokattu. Hauska kohtaus

S-T:lläkin edelleen käytössä oleva banneri. En muista milloin tein, mutta on siitä jo jonkun aikaa kun sen tein. On näyttäny pitävän banneristaan

Vuoden 2009 suunnittelukisaan tehty banneri, joka sitten voitti. Tämä oli kyllä jo valmiiksi tiedossa ennen kisaa, että teen sitten joskus tuosta kohtauksesta bannerin, santilla loistava pepsodent hymy (;

Vuoden 2009 suunnittelukilpailuun tehty banneri. Myöhemmin muokattu Natalia-Fanin käyttöön.

Vuoden 2009 toiseen suunnittelukilpailuun tehty banneri.

Haha, tää on kyllä niin paras : DD Cora ehdotti itse että tekisin tuosta kohtauksesta, joten ei tullut itselleni mieleen tehdä tuosta

Vuoden 2010 viestitykki kisaan tehty voittobanneri. Tämä syntyi aika nopeasti, mutta siitä tulikin ainakin mielestäni erittäin hyvä. Toiveena oli siis äijätriosta banneri, ja tuo kohtaus tuli minulle ensimmäisenä mieleen (:

![FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2] FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)