Päätinpä nyt mäkin koota kaikki serranoaiheiset työni samaan viestiin. Nää on (varmaanki) järjestyksessä, mutta ihan kaikkia töitä ei tässä ole, sillä ne on jostain syystä kadonneet ja silloin alku aikoina tein käyttäjille yhteen toiveeseen esim. 6 avaa niin niistä ei ole näytteillä ku yks, koska jos pistäisin ne kaikki niin avoja tulis yli 300
En kaikkia jaksa kommentoida, enkä myöskään laita kaikkiin, että onko käytetty vai ei sillä en muista kaikista sitä (:
Ensimmäinen ava minkä tein ja myös ensimmäinen ava foorumilla. En sillon vielä tiennyt minkä kokoisia avat saivat olla joten tein sitte tälläsia. Käytössäkin tais olla vähän aikaa.
Avoja tein yhteensä neljä, mutta mikään ei ollut käytössä.
Kaikkiaan avoja oli kuusi, mutta mitään ei ole käytetty.
Yhteensä kuusi tein, mutta yksikään ei ollut käytössä.
Ei ole käytetty.
Jompi kumpi taisi olla käytössä.
Mitään noista ei ole käytetty.

Mitään ei ole käytetty.

Mitään ei ole käytetty.

Neljä avaa tein, joista mikään ei tietääkseni ollut käytössä.

Tää ava oli ensimmäinen ava millä osallistuin suunnitelukilpailuun.
Kaikkiaan tein kolme avaa joista tämä meni käyttöön.
Kaikkiaan tein kolme avaa joita ei käytössä ollut.
Kaikkiaan tein neljä avaa joista tämä oli käytössä.

Kaikkiaan tein kuusi avaa joista tämä oli käytössä.

Kaikkiaan tein kolme avaa joista ei mikään ollut kai käytössä.

Tämä sijoittui jossain ava - kilpailussa sijalle kolme, mikä oli mulle suuri yllätys.

Tämä oli eka ava, jossa aloin käyttämään uutta tyyliä ja olin siihen todella tyytyväinen.

Ensimmäinen banneri minkä tein ja kyllähän se tais käytössäkin olla. Olin tuohon banneriin todella tyytyväinen, mutta nykyisin en siitä pidä.

Ei ole käytetty.
Ei ole käytetty.
Ei ole käytetty.
Ei ole käytetty.
Ei ole käytetty.
Ei ole käytetty.
Ei ole käytetty.
Ei ole käytetty.
Ei ole käytetty.

Noista ei ole mitään käytetty.
Myöhemmin taisin muokata tätä Evilmanille ja se olikin kai käytössä jonkin aikaa.

Ei ole käytetty

Kummatkin on tehty NataliaSanchez-fanille toiselle foorumille ja käytössäkin ne olivat. Olin silloin niihin todella tyytyväinen.

Myöhemmin banneriin on vaihdettu eri teksti ja lisätty käyttäjän GINGA nimimerkki.
Tää oli ensimmäinen banneri millä osallistuin suunnitelukilpailuun.

Tää oli eka banneri jossa aloin käyttään uutta tyyliä ja olin tähän todella tyytyväinen.

Banneri sijoittui tän vuoden suunnitelukilpailussa toiseksi, mikä oli todellakin yllätys.