Serranon Perhe Chat

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

ViestiKirjoittaja Make » La Touko 29, 2010 8:54

Jostain tuli taas innostus kattoa noita jaksoja niin oon nyt alottanu kattoo 3 tuottiksesta eteenpäin. Ikävä noita M&E kohtauksia (:
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija

ViestiKirjoittaja kkiljun » La Touko 29, 2010 9:14

Make kirjoitti:Jostain tuli taas innostus kattoa noita jaksoja niin oon nyt alottanu kattoo 3 tuottiksesta eteenpäin. Ikävä noita M&E kohtauksia (:

Ei siihen kyllä mulla ainakaan suurta innostusta tartte. Ehkä kiireiden hellittäessä sitä vois itekkin sitä maratonia jatkaa.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja Evilman » La Kesä 19, 2010 1:25

Mä oon kattonut satunnaisesti sieltä täältä. Nyt kun on ollut harjoituksia (tai no esityksiä alkaa olemaan, kunnes taas alkaa harjoitukset), niin en ole voinut hirveästi katsoa, mutta kai se tästä vielä.

Pikkuveli aloitti viime viikonloppuna katsomaan alusta asti ja tällä hetkellä vetelee jossain vitoskauden viimeisissä jaksoissa. Toisaalta kyllä ne jotkut jaksot on puolessakin tunnissa mennyt. :roll:
Kuva
Kuva
Evilman
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ti Heinä 06, 2010 2:24

Nyt taas aloitin jaksojen kattelun, ja kyllä ihmettelen misk tässä on näin kauan taukoa pitänyt. Ehkä sitä oli mielessä että olin tullu Evan viimisiin jaksoihin ja se taas vähän suretti. Jaksossa 65 ollaan eli ihan viimeisen YLE:n 2007 näyttämän jakson kohdalla. Silloin 2007 ihmettelin miks YLE lopetti sen siihen eikä näyttänyt kuuttaa jaksoa enempää ja olis sit lopettanut näyttämiseen neljänne tuottiksen jaksoon. Varmaankin tiedossa ei ollut minkälainen suosio sarjasta tulee ja siks ei huomannu tuota pientä virhettä.

Mutta loistavia jaksoja nämäkin kaikki on taas ollu. Nelostuottiksen viimeiset jaksot pitääkin varmaan sit kattoo nopeammin läpi, kun siinä on ne ikävät D&L-jutut.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!

kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja Evilman » Pe Heinä 09, 2010 1:07

Mä aloin itse katsoa vasta vuonna 2008 ja voisin oikeastaan sanoa, että jos sarja olisi jatkonut eri kohdasta, mistä se silloin jatkui, niin en välttämättä olisi jatkanut katsomista, kun ei olisi samalla tavalla koukuttanut. Ensimmäinen jakso oli siis kesän 2008 ensimmäinen jaksoa ja siinä naureskelin kun Santi huutelee Lourdesin perään. :D

Ne D&L-jutut neljännen tuottiksen lopussa on kyllä kurjia ja oikeastaan aika raastaviakin, ei niitä jaksa katsoa. Hui olkoon.

Katsoin 65. jakson eli siis viimeisen jakson, joka multa jäi näkemättä silloin aikanaan (kesällä 2008 ensimmäinen jakso, mikä tuli, oli 66.). Tuossa 65. jaksossa porukat luulevat Fitillä ja Lourditasilla olevan jotain vipinää ja Santikin antaa Fitille nyrkistä, kun näkee tämän hääräilemässä Lourdesin kanssa Santin omassa kodissa. Samassa jaksossa on myös Ferminin roolileikit, joka johtaa sitten siihen loppujen lopuksi että Diezin isä vaatii Ferminin eroa Diezin nähtyä tytön rinnat ensimmäisen kerran. Ei hyvänen aika, yksi mun suosikkikuvioistani ehdottomasti tuo Ferminin erokuvio! Ja sitten kun äänestyshetkellä Guille ja Diez tulevat pelastamaan tilanteen... hui että, hieno jakso.
Kuva
Kuva
Evilman
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Pahvi » Su Heinä 11, 2010 9:30

Tänään saattaa toteutua yksi Diegon unelmista. :wink:
Kuva
Pahvi
Pasdasdhvi

ViestiKirjoittaja Handee » Su Heinä 11, 2010 11:06

Pahvi kirjoitti:Tänään saattaa toteutua yksi Diegon unelmista. :wink:

öö jahas. Kerro toki hieman lisää ? :lol:
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja GuilleSerrano » Ma Heinä 12, 2010 8:52

Handee kirjoitti:

Toteutuikin, jei :) Kyllä täällä koti-puolessakin oli pienet juhlat sen kunniaksi, isä kun on puoliksi Espanjalainen.

Eli uskon siis Pahvin tarkoittaneen Jalkapallon voittoa : )
GuilleSerrano

ViestiKirjoittaja Pahvi » Ma Heinä 12, 2010 9:52

Handee kirjoitti:

Vähän hämärät on nyt serrano muistikuvat. Mutta jossain jaksossa olisiko ollut se missä äijätrio söi niitä myrkkymarjoja? Niin ne päätti toteuttaa unelmansa, Santlla oli ainakin se että saisi olla härkätaistelija. Kun Fiti kysyi Diegolta mikä sen unelma on niin se sano jotain että "Espanja voittaisi jalkapallon maailmanmestaruuden" Fiti sano siihen jotain ettei se tule olemaan ikinä mahdollista. :D
Kuva
Pahvi
Pasdasdhvi

ViestiKirjoittaja Gabriellen » To Heinä 15, 2010 11:59

Sain aika vasta 4.2 tuotantokausi dvd-boxin ja oon toisessa levyssä menossa. (: Pitäisi vielä jossain kohtaa hommata viides tuotantokausi^
Kuva
Gabriellen
TriplaDiego

ViestiKirjoittaja Handee » Pe Heinä 16, 2010 12:14

Gabriellen kirjoitti:Sain aika vasta 4.2 tuotantokausi dvd-boxin ja oon toisessa levyssä menossa. (: Pitäisi vielä jossain kohtaa hommata viides tuotantokausi^

Mäkin ostin just vähän aikaa sitten 4.2 :D ja eilen 5.1 :D mut viel loputki pitäs saada kasaan sit ois hyvä :D

ja pahvi selma selma :D Voi olla hyvin paljon mahollista et on sanonu. :lol: Ei vaan muistunu kohta mieleen enkä tienny kyl ees mistä puhuit sillon :lol:
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Natalia<3 » Pe Heinä 16, 2010 10:37

Tosta Pahvin jutusta tuli mieleen muuten se jakso, ku Teté ja Guille soittelee sinne Raúlin ja niiden rakkauspuhelimeen tai sinne :D ku siinä Guille kysyy, et onko miehen ja naisen ystävyys mahdollista, ni Raúl vastaa, että yhtä mahdollista ku se, et Espanja voittaa maailmanmestaruuden. :lol:
Kuva
Kuva
Natalia<3
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Evilman » Pe Heinä 16, 2010 1:53

Nyt on muutama boxi lisää ja enää puuttuu 6.1 ja 8. Tuota kutosta ei löytynyt enää ja kasia ei tullut ostettua. Tai no pikkuvelihän noista suurimman osan on ostanut, mä vaan katon. :P
Kuva
Kuva
Evilman
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja swarze » La Heinä 17, 2010 8:41

Tuli taas jatkettua serranoiden toista kierrosta hain kaupasta 4.2 boxin ja 3 CD:tä katsottu. :) kiirettä niin pirusti ettei ole puoleen vuoteen saanut aikaiseksi katsoa.
Nyt se on ohi.
swarze
Chuky Salas

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ke Heinä 21, 2010 12:12

Tulipa tässä töiden lomassa Semana-lehteä selatessani ja Raul Gonzalezista ja hänen vaimostaan lukiessani mieleen, että olisiko sarjan tekijöiltä tullut Raul Martinez Blancon kohdalla mukaan kolmaskin viittaus, nimen ja harrastuksen lisäksi, suureen Raul Gonzalez Blancoon. Raul Gonzalezin vaimon nimihän on Malen Sanz , ja Raulin Martinezin lopulta suurin rakkaus on Africa Sanz. Yhteensattumaa, vai harkittua viitausta Raul Gonzaleziin. Ken tietää.

kkiljun
Kirjastodiego

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen