ibi kirjoitti:Musta on aivan ihanaa nähdä miten sä oot kehittynyt FanArtin teossa! oon aina tykännyt kovasti sun tyylistäs sekä alkuajoilla ja nykyisin. Teet jotenkin pehmeitä töitä. Tosi upeita! (=

heittu kirjoitti:TOSI UPEITA!![]()
voisitko tehdä mulle Guillesta bannerin 7 kaudelta? (: Siihen vois tulla mun nick ja sitten jotain espanjaksikkin voisi lukea jtn jos keksit.Tällä ei oo kiirrettä(:
Kiitos jo etukäteen!(:

Victorkio kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Ihania nää kaikki! (:
Ja voisitkos tehdä mulle avan ja bannerin Tetéstä? Kausil ei oo yhtään välii, ihan kaikki käy. (:
Kiitos jo etukäteen, ja näil ei oo mitään kiirettä. (=
Noniin eli tämmöset sain nyt aikaan.

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Victorkio kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Ihania nää kaikki! (:
Ja voisitkos tehdä mulle avan ja bannerin Tetéstä? Kausil ei oo yhtään välii, ihan kaikki käy. (:
Kiitos jo etukäteen, ja näil ei oo mitään kiirettä. (=
Noniin eli tämmöset sain nyt aikaan.
Oi hitto ihaniaaaa! (: <3 Kiiitos!

MariTere kirjoitti:Joo, kyl huomaa, et oot kehittyny tosi paljon noissa töissä. (:
Hei, voisitko tehä mulle avan ja bannerin Nataliasta, mut sais olla vaik Serranoista, eli Tetéstä. Mieluite 5-8 kausilt. (: Banneriin tekstiks vaik vaa "MT" ja "Natalia Sánchez Molina", mut jos keksit jtn kivaa espanjaks, ni voit kans senki laittaa siihe. Ja avaan sit vaa "MT". Kiitti jo etukätee.

RinU kirjoitti:Hei jos en ihan väärin muista, ni etkös tehny mulle joskus bannerin siitä Tetén ja Guillen keinukohtauksesta ?Nii et oisko sulla se jossaa, et saisin käyttöö, vai haluutko tehä kokonaa uuden ?

Victorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:Hei jos en ihan väärin muista, ni etkös tehny mulle joskus bannerin siitä Tetén ja Guillen keinukohtauksesta ?Nii et oisko sulla se jossaa, et saisin käyttöö, vai haluutko tehä kokonaa uuden ?
Noniin eli tässä nyt tämä (:

Victorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:Hei jos en ihan väärin muista, ni etkös tehny mulle joskus bannerin siitä Tetén ja Guillen keinukohtauksesta ?Nii et oisko sulla se jossaa, et saisin käyttöö, vai haluutko tehä kokonaa uuden ?

Lollipop- kirjoitti:Victorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:Hei jos en ihan väärin muista, ni etkös tehny mulle joskus bannerin siitä Tetén ja Guillen keinukohtauksesta ?Nii et oisko sulla se jossaa, et saisin käyttöö, vai haluutko tehä kokonaa uuden ?
Ihana !Oot vaan niin taitava (:

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa