Serranoaiheiset fanitaiteet, avatarit ja bannerit. Toivo tai toteuta
Kirjoittaja heittu » La Heinä 24, 2010 4:49
NataliaSanchez-fan kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:Victorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:Hei jos en ihan väärin muista, ni etkös tehny mulle joskus bannerin siitä Tetén ja Guillen keinukohtauksesta ?

Nii et oisko sulla se jossaa, et saisin käyttöö, vai haluutko tehä kokonaa uuden ?

Noniin eli tässä nyt tämä (:

Ihana !

Oot vaan niin taitava (:
Komppaan (:
komppaan myös!

♥
-
heittu
- heidöblöö
-
Kirjoittaja Victorkio » La Heinä 24, 2010 5:06
Nata kirjoitti:Victorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:Hei jos en ihan väärin muista, ni etkös tehny mulle joskus bannerin siitä Tetén ja Guillen keinukohtauksesta ?

Nii et oisko sulla se jossaa, et saisin käyttöö, vai haluutko tehä kokonaa uuden ?

Vähänkö upee, kyllä se serkku tyttö taitaa

)
Hah kiitti (:
Ja ooha hiliaa sielä ku ite kuule taijot niitä yhtiä bannereita, mitä on meijän läppärillä, mutta joita en nyt täsä alakkaa kertomaan
“Okay, let's do this one last time, yeah?”
-

Victorkio
- HYPERDIEGO
-
Kirjoittaja Victorkio » La Heinä 24, 2010 5:07
heittu kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:Victorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:Hei jos en ihan väärin muista, ni etkös tehny mulle joskus bannerin siitä Tetén ja Guillen keinukohtauksesta ?

Ihana !

Oot vaan niin taitava (:
Komppaan (:
komppaan myös!

Kiitos (:
-

Victorkio
- HYPERDIEGO
-
Kirjoittaja MariTere » La Heinä 24, 2010 10:45
Victorkio kirjoitti:MariTere kirjoitti:Joo, kyl huomaa, et oot kehittyny tosi paljon noissa töissä. (:
Hei, voisitko tehä mulle avan ja bannerin Nataliasta, mut sais olla vaik Serranoista, eli Tetéstä. Mieluite 5-8 kausilt. (: Banneriin tekstiks vaik vaa "MT" ja "Natalia Sánchez Molina", mut jos keksit jtn kivaa espanjaks, ni voit kans senki laittaa siihe. Ja avaan sit vaa "MT". Kiitti jo etukätee.
Kiitti (:
Joo voin tehä menee varmaan ens viikkoon.
Juu. (:
-

MariTere
- KvinttiDiego
-
Kirjoittaja heittu » La Heinä 24, 2010 10:57
Victorkio kirjoitti:heittu kirjoitti:TOSI UPEITA!
voisitko tehdä mulle Guillesta bannerin 7 kaudelta? (: Siihen vois tulla mun nick ja sitten jotain espanjaksikkin voisi lukea jtn jos keksit.Tällä ei oo kiirrettä(:
Kiitos jo etukäteen!(:
Kiitos (: Joo voin tehä.
okkei(:
♥
-
heittu
- heidöblöö
-
Kirjoittaja Nata » Su Heinä 25, 2010 11:27
Victorkio kirjoitti:Nata kirjoitti:Victorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:Hei jos en ihan väärin muista, ni etkös tehny mulle joskus bannerin siitä Tetén ja Guillen keinukohtauksesta ?

Vähänkö upee, kyllä se serkku tyttö taitaa

)
Hah kiitti (:
Ja ooha hiliaa sielä ku ite kuule taijot niitä yhtiä bannereita, mitä on meijän läppärillä, mutta joita en nyt täsä alakkaa kertomaan
hihhih
-

Nata
- Marcos Serrano
-
Kirjoittaja RinU » Su Heinä 25, 2010 11:38
Victorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:Hei jos en ihan väärin muista, ni etkös tehny mulle joskus bannerin siitä Tetén ja Guillen keinukohtauksesta ?

Oi kiitti (: Ihana. Menee käyttöön jossain vaiheessa

-

RinU
- HYPERDIEGO
-
Kirjoittaja Victorkio » Su Heinä 25, 2010 1:53
Shelle kirjoitti:Todella paljon olet kehittynyt parempaan suuntaan tietenkin

.
Voisitko tehdä mulle Lucíasta bannerin mieluiten 3 kaudelta? Bannerin kuvat sais olla sillee aika "iloisia" tai sillee että Lucíalla olis melko iloiset ilmeet kuvissa. Ja mieluiten 3 kuvaa samasta kohtauksesta, kiitos jo etukäteen.
Tässä nyt tämä (:

-

Victorkio
- HYPERDIEGO
-
Kirjoittaja Victorkio » Su Heinä 25, 2010 1:54
RinU kirjoitti:Victorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:Hei jos en ihan väärin muista, ni etkös tehny mulle joskus bannerin siitä Tetén ja Guillen keinukohtauksesta ?

Oi kiitti (: Ihana. Menee käyttöön jossain vaiheessa

Eipä mitään kiva ku kelpaa (:
-

Victorkio
- HYPERDIEGO
-
Kirjoittaja heittu » Su Heinä 25, 2010 2:47
Victorkio kirjoitti:Shelle kirjoitti:Todella paljon olet kehittynyt parempaan suuntaan tietenkin

.
Voisitko tehdä mulle Lucíasta bannerin mieluiten 3 kaudelta? Bannerin kuvat sais olla sillee aika "iloisia" tai sillee että Lucíalla olis melko iloiset ilmeet kuvissa. Ja mieluiten 3 kuvaa samasta kohtauksesta, kiitos jo etukäteen.
Tässä nyt tämä (:

Todella upea!

♥
-
heittu
- heidöblöö
-
Kirjoittaja Lollipop- » Su Heinä 25, 2010 2:48
Victorkio kirjoitti:Shelle kirjoitti:Todella paljon olet kehittynyt parempaan suuntaan tietenkin

.
Tässä nyt tämä (:

Tää on vaan niin vau !

-

Lollipop-
- HYPERDIEGO
-
Kirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Heinä 25, 2010 3:00

.
Tässä nyt tämä (:

Toosi hieno! (:

One Direction ♥
-

NataliaSanchez-fan
- KvarttiDiego
-
Kirjoittaja Victorkio » Su Heinä 25, 2010 3:29
SRO kirjoitti:Huimaa kehitystä on tosiaan tapahtunut noista ensimmäisistä töistä uusiin verrattuna (:

Erityisesti tämä ava muistuu hyvin mieleen kun se oli siihen mennessä ylivoimaisesti hienoin ava mitä mulla oli ollut.
Sitten toivon että kun sulla on aikaa niin tekisitkö bannerin jossa ovat Eva ja Teté? (:
Kiitos kaikille! (:
Tässäpä nyt tämä.

-

Victorkio
- HYPERDIEGO
-
Paluu FanArt