Handee kirjoitti:Tein aikanikuluks tälläsen, mut eipä se järin hyvin onnistunu![]()
Tää on ihana!!

MariTere kirjoitti:Latasin ny ton gimpin, ja alan harjottelee tekee näit fanartei taas sillä, ku aina enne oon tehny photofiltrellä, jota siis ei enää oo täl koneel, mil nykyää oon. Täs on nyt mun eka työ mihin oon iha suht. tyytäväinen:
Pitäs varmaa viel ladata toi Photoshop, ku en tolla oikei hyvii tekstei osaa tehä. (Tonki tekstin tein picknicillä.) : D Saa nähä, jos viel oppis paremmin tota ton käyttöö. (:
Edit: Nii, ja tota saa käyttää, jos vaa kelpaa.
heittu kirjoitti:MariTere kirjoitti:Latasin ny ton gimpin, ja alan harjottelee tekee näit fanartei taas sillä, ku aina enne oon tehny photofiltrellä, jota siis ei enää oo täl koneel, mil nykyää oon. Täs on nyt mun eka työ mihin oon iha suht. tyytäväinen:
Pitäs varmaa viel ladata toi Photoshop, ku en tolla oikei hyvii tekstei osaa tehä. (Tonki tekstin tein picknicillä.) : D Saa nähä, jos viel oppis paremmin tota ton käyttöö. (:
Hieno! (:

sotka kirjoitti:heittu kirjoitti:MariTere kirjoitti:Latasin ny ton gimpin, ja alan harjottelee tekee näit fanartei taas sillä, ku aina enne oon tehny photofiltrellä, jota siis ei enää oo täl koneel, mil nykyää oon. Täs on nyt mun eka työ mihin oon iha suht. tyytäväinen:
Hieno! (:
Niin on!(:

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa