NataliaSanchez-fan kirjoitti:Ihaniaihaniaa! (: <33
Komppaan! Ihan parhaita kuvia taas kerran<33 Nata on jokasessa kuvassa aina niin kaunis ja täydellinen todellaki!! (:

Januska kirjoitti:EI VITTU MUN ELÄMÄSTÄ EI TUU ENÄÄ MITÄÄ KU JOKA PÄIVÄ TULEE UUSII UUTISII JA KUVII JA SIT NIIT ASIOIT TÄYTYY AINA KELATA JOKU TUNTI ENNEN KU NE TAJUAA TODEKS!!!<33333333 Natalla tosi kiireistä varmaa elämä, ku tuntuu et se olis joka päivä jossai! <33 MUTTA SIIS iiiiiihaaaaania kuvia, täydellisiä, rakastan noita vaatteita ja kaikkeeeeeeeee <33 ;P Ja toi uutinen taas niiiin mahtava, olis ihanaa olla tuol koulus
Ja kiitos ku laitoitte näitä taas tänne, ku en oo facest näitä käyny viel kattoonkaan!

MariTere kirjoitti:Januska kirjoitti:EI VITTU MUN ELÄMÄSTÄ EI TUU ENÄÄ MITÄÄ KU JOKA PÄIVÄ TULEE UUSII UUTISII JA KUVII JA SIT NIIT ASIOIT TÄYTYY AINA KELATA JOKU TUNTI ENNEN KU NE TAJUAA TODEKS!!!<33333333 Natalla tosi kiireistä varmaa elämä, ku tuntuu et se olis joka päivä jossai! <33 MUTTA SIIS iiiiiihaaaaania kuvia, täydellisiä, rakastan noita vaatteita ja kaikkeeeeeeeee <33 ;P Ja toi uutinen taas niiiin mahtava, olis ihanaa olla tuol koulus
Ja kiitos ku laitoitte näitä taas tänne, ku en oo facest näitä käyny viel kattoonkaan!
Joooooooo, samaa mieltä todellaki!!! <333![]()
Täs viel yks kuva Nataliast sielt El Retrato de Dorian Grayn ensi-illast:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs322.snc3/28698_451078824111_404492139111_6062733_8334352_n.jpg
Ei herranjumalaaaa.. toi hymy!(: Ja asento jotenki hauska xD Olis niin kiva saada video just tost ku Nataliast otettii kuvii, niin ku samanlaine ku sielt Hispanoface -tapahtumast. =)

Natalia-Fan kirjoitti:MariTere kirjoitti:Januska kirjoitti:EI VITTU MUN ELÄMÄSTÄ EI TUU ENÄÄ MITÄÄ KU JOKA PÄIVÄ TULEE UUSII UUTISII JA KUVII JA SIT NIIT ASIOIT TÄYTYY AINA KELATA JOKU TUNTI ENNEN KU NE TAJUAA TODEKS!!!<33333333 Natalla tosi kiireistä varmaa elämä, ku tuntuu et se olis joka päivä jossai! <33 MUTTA SIIS iiiiiihaaaaania kuvia, täydellisiä, rakastan noita vaatteita ja kaikkeeeeeeeee <33 ;P Ja toi uutinen taas niiiin mahtava, olis ihanaa olla tuol koulus
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs322.snc3/28698_451078824111_404492139111_6062733_8334352_n.jpg
Ei herranjumalaaaa.. toi hymy!(: Ja asento jotenki hauska xD Olis niin kiva saada video just tost ku Nataliast otettii kuvii, niin ku samanlaine ku sielt Hispanoface -tapahtumast. =)
jepp, toi on ihana kuva kans, vaikka asento hauska onki : DD söpö!! Ja hymy on aina mitä aidoin ja parhain. <3
Samaa oon miettiny ;P<3

Januska kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:MariTere kirjoitti:Januska kirjoitti:EI VITTU MUN ELÄMÄSTÄ EI TUU ENÄÄ MITÄÄ KU JOKA PÄIVÄ TULEE UUSII UUTISII JA KUVII JA SIT NIIT ASIOIT TÄYTYY AINA KELATA JOKU TUNTI ENNEN KU NE TAJUAA TODEKS!!!<33333333 Natalla tosi kiireistä varmaa elämä, ku tuntuu et se olis joka päivä jossai! <33 MUTTA SIIS iiiiiihaaaaania kuvia, täydellisiä, rakastan noita vaatteita ja kaikkeeeeeeeee <33 ;P Ja toi uutinen taas niiiin mahtava, olis ihanaa olla tuol koulus
jepp, toi on ihana kuva kans, vaikka asento hauska onki : DD söpö!! Ja hymy on aina mitä aidoin ja parhain. <3
Samaa oon miettiny ;P<3
Joooo samaa mieltä, ylikaunis kuva tääkin! <33
heittu kirjoitti:Januska kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:MariTere kirjoitti:Januska kirjoitti:EI VITTU MUN ELÄMÄSTÄ EI TUU ENÄÄ MITÄÄ KU JOKA PÄIVÄ TULEE UUSII UUTISII JA KUVII JA SIT NIIT ASIOIT TÄYTYY AINA KELATA JOKU TUNTI ENNEN KU NE TAJUAA TODEKS!!!<33333333 Natalla tosi kiireistä varmaa elämä, ku tuntuu et se olis joka päivä jossai! <33 MUTTA SIIS iiiiiihaaaaania kuvia, täydellisiä, rakastan noita vaatteita ja kaikkeeeeeeeee <33 ;P Ja toi uutinen taas niiiin mahtava, olis ihanaa olla tuol koulus
Samaa oon miettiny ;P<3
Joooo samaa mieltä, ylikaunis kuva tääkin! <33
juu, samalla mennään täälläki!On se kyl kaunis <3

MariTere kirjoitti:Make kirjoitti:Laittakaas tuoreimpia kuvia Nataliasta!
Vähä vaikee laittaa, jos niit ei oo kauheest tullu. (;
![Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa