Serranojen päätös; 8x07

Keskustele sarjan tulevista tapahtumista ja tulevaisuudesta

ViestiKirjoittaja MyChem » Ma Heinä 28, 2008 11:17

ÁFRICA kirjoitti:Tuntuu tosiaan tyhmältä et toi koko homma ois sit loppujen lopuks jossain vaihees ollu unta. Ite haluun ajatella sen niin et diego sai uuden mahollisuuden elämässä. :)

Kun mäkin aloin ajattelemaan, aloin mäki ajattelemaan, että se on siten että Diego sai uuden mahdollisuuden.
Kuva
MyChem
TuplaDiego

Viimeinen jakso

ViestiKirjoittaja Mestari » Ti Heinä 29, 2008 10:57

Telecincon sivuilta löytyy viimeinen jakso ja vähän muistelumateriaalia.
Siinä myös Curroa joku nainen vie pois ja Diego, Santiago ja Fiti ovat katsomassa perään. Mitä siinä tapahtuu; mitä Curro huutaa ja mihin häntä viedään?

Kannattaa katsoa myös muistelujakso. :cry:
Mestari

ViestiKirjoittaja Essitin » Ti Heinä 29, 2008 4:15

Mä oon kuullu, että Curro ja joku sen uus kaveri, joka on 'pahis', nii ne ajaa tavernan autolla Paquiton päälle, ja sitte ne on vissii joutumassa vankilaa tai jtn tämmöstä.
EI OLE AIKAA KÄYDÄ NÄILLÄ SIVUILLA, OON JÄÄNY JO "JÄLKEE" :D
Essitin
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja Mestari » Ti Heinä 29, 2008 4:30

Minä uskon, että Diego heräsi unesta.
Sarja ei olisi saanut päästä liian uskonnolliseksi, joten uskon Diegon nähneen unena kaikki nuo tuotantokausien tapahtumat. Sitten hän herää ensimmäiseen jaksoon.

Voihan joku españaa/englantia osaava kysäistä Telecincolta, minkälaiseksi käsikirjoittajat sen alunpitäen tarkoittivat.
(Toivottavasti kysyisikin, ettei tarvitse epätietoisuudessa elää.)
Mestari

ViestiKirjoittaja emilia » Ti Heinä 29, 2008 5:06

Mun mielestä toi lopetus vaikutti vähän siltä et käsikirjottajille oli tullu kiire. Ja onhan se vähän kummallista et Diego on nähny unta jostain Afrista ja Raulista... Toisaalta se oli kyllä kivaa kun Lucia oli elossa, mutta harmittaa vaan että Marcos ja Eva eivät ole siinä pari.
emilia
Candela Blanco

ViestiKirjoittaja Handee » Ti Heinä 29, 2008 5:07

Nii, oishan se et se ois nähny kaiken unena, mutta eihän siinäkään kai niin järkeä olisi. Mutta ois se kiva tietää miten noi käsikirjottajat on ihan ajatellu. Oon kai lukenu tosta mut en muista missä jos oon. Mut joo Kyllä curro ja sen pahis kaveri jotain kaahailee :D
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Telecinco » Ti Heinä 29, 2008 5:12

Mestari kirjoitti:Minä uskon, että Diego heräsi unesta.
Sarja ei olisi saanut päästä liian uskonnolliseksi, joten uskon Diegon nähneen unena kaikki nuo tuotantokausien tapahtumat. Sitten hän herää ensimmäiseen jaksoon.

Voihan joku españaa/englantia osaava kysäistä Telecincolta, minkälaiseksi käsikirjoittajat sen alunpitäen tarkoittivat.
(Toivottavasti kysyisikin, ettei tarvitse epätietoisuudessa elää.)

Hyvä idea! Määpä voisin kahtoa jos osaan lähettää jonkin sortin emailin..
Telecinco
Candela Blanco

ViestiKirjoittaja Pahvi » Ti Heinä 29, 2008 5:12

Tuli muuten mieleen näkiköhän Diego ihan kaikki. :D Tais olla aika märkäuni. :D
Kuva
Pahvi
Pasdasdhvi

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ti Heinä 29, 2008 7:54

Tuli mieleen, että varmasti diego oli herännyt siitä unestaan, jo lucian kuollessa. Uskoisin että, jos just vaimokseen saamansa nainen kuolee unessa niin siitä sit heräis. Eikä se diego nyt kaikkia tapahtumia oo voinut uneksia. Vähän käy sääliks celia. Täähän loppuratkaisu vaan näyttää, että se celia oli vain lucian korvike. Vähän tais olla hätä käsikirjoittajilla.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja Nitsku » Ti Heinä 29, 2008 8:59

Omituista... Sitä ei enään ole youtubessa, vai?
Nitsku
Chuky Salas

ViestiKirjoittaja noora81 » Ti Heinä 29, 2008 9:09

Nitsku kirjoitti:Omituista... Sitä ei enään ole youtubessa, vai?

Oli pakko poistaa, mutta telecincon sivuilta näkee.
noora81
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja sarppa » Ke Heinä 30, 2008 10:39

noora81 kirjoitti:
Nenna kirjoitti:Onko toi video poistettu youtubesta, ku ei löytäny sivulle? :( Voi harmi, ku oisin niin halunnu nähä päätösjakson, vaik siitä kuulinkin lukiessani tätä topiccia. :D

On poistettu, mutta voit katsoa sen jakson Telecincon sivuilta;

http://mitele.telecinco.es/series/los-serrano/

Yritin etiä tuota loppua tuoltakin sivulta,niin voisko joku kertoa missä niistä näkyy sitten se,missä selviääkin kaiken olevan unta?
sarppa

ViestiKirjoittaja noora81 » Ke Heinä 30, 2008 1:09

sarppa kirjoitti:
noora81 kirjoitti:
Nenna kirjoitti:Onko toi video poistettu youtubesta, ku ei löytäny sivulle? :( Voi harmi, ku oisin niin halunnu nähä päätösjakson, vaik siitä kuulinkin lukiessani tätä topiccia. :D

Yritin etiä tuota loppua tuoltakin sivulta,niin voisko joku kertoa missä niistä näkyy sitten se,missä selviääkin kaiken olevan unta?

http://mitele.telecinco.es/series/los-s ... 6207.shtml
noora81
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja MyChem » Ke Heinä 30, 2008 4:30

noora81 kirjoitti:
sarppa kirjoitti:
noora81 kirjoitti:

http://mitele.telecinco.es/series/los-s ... 6207.shtml

Kiitos, minäkin etsin tuota.
Kuva
MyChem
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Pe Elo 01, 2008 2:19

Itse uskon, että Diego näki unta (ja aika pitkää sellaista) ja sai samalla uuden mahdollisuuden. Uskon, että unessa sattuneet tapahtumat tulevat käymään toteen. Eivät ihan samalla tavalla, mutta suurin piirtein. Marcos saa Evan, Guille Tetén, Santiago Lourditasin... Ehkä kuulostan liian optimistiselta, mutta toivon, ettei Lucía kuole, eikä Candela lähde toisen miehen matkaan.

Loppu ei ehkä ole paras mahdollinen, mutta olin tosi onnellinen, kun näin Diegon ilmeen hänen nähdessään Lucían. Lucía oli varmaan tosi yllättynyt, kun Diego halasi häntä. Pidin tästä ratkaisusta siksi, että olin äärettömän pettynyt ja surullinen, kun Lucía kuoli. Nyt Diego varmasti alkaa arvostaa yhä enemmän elämää ja perhettään.

Toisaalta, kaikki kahdeksan tuotantokautta tuntuvat melko turhilta, niin kuin sanoitte. Siitä jäi jotenkin paha maku suuhun. On todellakin totta, ettei esim. Àfricaa voi olla olemassa, monesta muusta henkilöstä puhumattakaan. Asiaa pitäisi silti ajatella toisin. Optimistisesti. Ehkä Diegon unella on jokin tarkoitus, kuka tietää.

Yksi juttu jäi vielä vaivaamaan. Jos täällä on espanjankielen taitajia, voiko joku kertoa minulle, mitä Diego sanoi viimeisessä osassa Lucíasta ennen kuin hyppäsi ja teki unessa itsemurhan? Ja mistä itsemurha johtui? En meinaan ole aivan varma sen syystä.
Kuva
Kuva
Kuva
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO

EdellinenSeuraava

Paluu Juonipaljastukset